יום רביעי, 12 בספטמבר 2012

ירושלים של זהב ושל מקום קסום ורגוע לבלות בו!


לפני חודש לקחתי פסק זמן ליום אחד ויצאתי לטייל בירושלים ביחד עם חברותי הבלוגריות!
נפגשנו כולנו בת"א, עלינו לאוטובוס ויצאנו לדרך.... הלו"ז היה צפוף מאוד אבל עמדנו במשימה ונהננו מאוד!
פתחנו את הבוקר בארוחה מדהימה בקפה לרנר מסעדה חלבית חדשה הממוקמת במרכז הספורט לרנר בהר הצופים, אחד ממתקני הספורט והכושר המתקדמים והמפוארים ביותר בארץ.
קפה לרנר מציע חווית בילוי קולינרית טבעית, בריאה ורגועה. המסעדה החדשה חרטה על דגלה את ערך הבריאות והטבע, המיושם במנות הבריאות המזינות, המכילות את המרכיבים האיכותיים ביותר. למסעדה עיצוב צבעוני ונקי המייצר אווירה רגועה ואידיאלית לפגישות עסקים. האופי הרגוע של המקום יחד עם היצע האלכוהולי, מהווה מקום נעים לישיבה גם בשעות הערב.
האוכלוסייה היושבת במסעדה הינה מגוונת ביותר, אולם מוטיב אחד מלווה את כולם והוא הרצון לאכול אוכל בריא, טעים ומזין במקום פסטורלי עם אנרגיה טובה ובלתי מוסברת."קפה לרנר" מהווה בית חם וטעים לכל קהל הסטודנטים, הספורטאים, אנשי התקשורת ואקדמיה הגבוהה ובשל כך מבטיח סביבה תרבותית אנרגטית ואנינה.
המסעדה הייחודית מוקפת בחלונות ענק, מעוצבת בסגנון מודרני עם נגיעת רטרו, נותנת אווירה קלילה ורעננה ויחד עם הנוף הפסטורלי של חומות העיר העתיקה והגינה הירוקה של המקום, ניתן ליהנות מבילוי איכותי עם תחושה של חו"ל. המיקום הפסטורלי החבוי מהעין, משדרג את החוויה ומעודד רביצה במסעדה גם למי שלא דוגל במזון בריאותי ולא מתגורר באזור.
קפה לרנר מציע תפריט אוכל  כשר ומשובח שנבנה ע"י השף והיועץ הקולינרי ערן בן ארוש, שכולל מבחר ארוחות בוקר, סלטים, כריכים, פסטות, דגים, ומבחר עשיר של קינוחים ועוגות, כשהדגש הוא על איכות וטריות  חומרי הגלם.
המקום מתהדר בבר גדול המציע מבחר מגוון של בירות מהחבית, יינות בוטיק, קוקטיילים ועראק מהמשובחים ביותר. כמו כן, המסעדה החדשה שמה לנגד עיניה כמטרה להעניק לקהל המתאמנים במרכז הספורט, ולכלל קהל הסועדים במקום מזון בריאותי אשר יסייע להם לשמור על הגזרה. בקפה לרנר מוגשים באופן קבוע מיצים טבעיים ו"סמותיס" - שייקים בריאים של פירות, גרנולה ויוגורט טרי.
שף ערן בן ארוש, היועץ הקולינרי של "קפה לרנר" הוא בוגר בהצטיינות של ה"קורדון בלו" בפסדינה  קליפורניה, מתמחה במטבח גורמה בסגנון  צרפתי-ירושלמי, בעל עבר עשיר בעבודה ובהשתלמויות רבות במסעדות הטובות בעולם ועבודה משותפת באירועים רבים עם השפים המובילים בארץ ובעולם.
לרנר EVENTS  - במקום ניתן לערוך אירועים קטנים וגדולים עד 350 איש, כנסים ואירועים עסקיים, ימי ספורט לארגונים ולחברות ומסיבות מצווה וימי הולדת. המדשאה הירוקה עטורת העצים והפרחים מהווה לוקיישן מושלם לכל סוג של אירוע, והשילוב עם אוכל איכותי ברמה הגבוהה ביותר מבטיחים הצלחה אדירה.

המנות ממש טעימות, הנה חלק קטן מהמנות שטעמנו:

והקינוחים.... פשוט מדהימים!!!

וזה התפריט:
תודו שהמחירים סבירים!!!

"קפה לרנר"  - צ'רצ'יל 1, מרכז הספורט לרנר הר הצופים ירושלים | טל: 02-5388777  | חנייה חופשית
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 7:30-23:00, יום ו'  08:00-15:30


הפוסט הזה הסתיים אבל הטיול ממש לא,
לפוסטים נוספים על הטיול קראו את הפוסטים הבאים...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה