יום ראשון, 16 בספטמבר 2012

ירושלים של זהב ושוק אחד יחיד ומיוחד!!!


חשבתם שהסיור בירושלים הסתיים בארוחת צהריים???? ממש לא.... יש עוד המשך לטיול.....!
כולם מכירים את שוק מחנה יהודה! ובטוח שכל אחד ואחת מכם שביקר בירושלים קפץ לראות את השוק הססגוני...


יש אנשים שלא אוהבים שווקים, אני מאוהבת בשווקים ואני יכולה להסתובב שעות!!! להינות מהריחות הצבעונייות והטעמים!
מייזם תיירותי קולינארי ראשון מסוגו בעולם מציע לתיירים מבית ומחו"ל כרטיסי טעימות חווייתיים בשווקים המובילים בישראל:
יאללה באסטה!

שני יזמים צעירים משיקים בימים אלה מיזם תיירותי ראשון מסוגו בארץ ובעולם- יאללה באסטה -חבילת תיור מקיפה וייחודית לשווקים הפופולאריים בארץ. החבילה כוללת כרטיס טעימות מיוחד המכיל טעימות ודליקטסים מובחרים ממיטב התוצרת המקומית של כל שוק, מדריך מלא למטייל העצמאי בשוק ומפות התמצאות, כאשר החבילה כולה נמכרת באתרי אינטרנט חווייתיים אשר הוקמו בכל אחד מהשווקים המובילים בישראל.
השוק הישראלי מהווה מיקרו קוסמוס ייחודי ועשיר, אשר יחד עם הטעמים והריחות שבו, מעניק חוויה תיירותית אותנטית שאין שנייה לה. כרטיס הטעימות של יאללה באסטה, בעלות של 99 ₪ בלבד, מנתב את המבקר במיומנות בין המקומות המרכזיים וההיסטוריים, הסיפורים והאנקדוטות הצבעוניות של השוק. כל כרטיס טעימות מלווה במדריך מלא למטייל העצמאי בשוק הספציפי, אשר מעניק רבדים של תוכן, התמצאות וחוויה המשלימים את חוויית הטעימות השונות בכרטיס.
המיזם של כרטיסי הטעימות נועד לתת מענה לצורך ההולך וגובר של בודדים, זוגות וקבוצות קטנות המבקרים בשווקים ומעוניינים לטעום את הטעימות הכי מיוחדות המייצגות את המקום, להכיר את ההיסטוריה של השוק והסיפורים האנושיים המרתקים שבו, מבלי להיות תלויים בקבוצה מאורגנת, לוח זמנים נוקשה ומסלול קבוע מראש.
יאללה באסטה הקימה עד כה שבעה אתרים מושקעים ועתירי תוכן לשווקים המובילים והמוכרים בישראל, ביניהם: שוק מחנה יהודה, שוק העיר העתיקה, שוק הכרמל, שוק לוינסקי, שוק הפשפשים, שוק נמל תל אביב, ושוק נצרת העתיקה, ובקרוב יעלה לאוויר אתר השוק של עכו העתיקה.

כחלק מהתמחותה בתיירות שווקים, פיתחה יאללה באסטה מוצר פורץ דרך וראשון מסוגו: כרטיסי טעימות לבודדים וקבוצות קטנות המגיעים אל השווקים השונים ומעוניינים לחוות בצורה העשירה ביותר את הטעמים, הריחות והאווירה הייחודית באותו השוק, בד בבד עם חיזוק המסחר והסוחרים בשוק על ידי קהל איכותי, המגיע בשל לחוות את השוק ולרכוש מוצרים בחנויות השונות הפועלות בו.
כרטיסי הטעימות מכילים טעימות נבחרות ממיטב התוצרת המקומית של כל שוק, בתמהיל המעניק למבקר חוויה כוללת של טעמים ותוכן המושתתים על גילוי וחקר עצמי של המבקר בשוק באופן שמבטיח כי יכסה את המקומות המרכזיים, הסיפורים והאנקדוטות המלוות כל שוק ושוק.
אנחנו טיילנו עם כרטיס הטעימות של מחנה יהודה הכולל שוברי טעימות מיוחדים שהורכבו בשיתוף בעלי חנויות ובסטות בשוק על מנת לתת לציבור המבקרים אפשרות לטעום ממגוון מוצרים, טעמים וניחוחות מהשוק. 
הכרטיס כולל: מאפה ירושלמי מהטאבון, קפה אורגני עם טעימות מקונפיטורות ביתיות, בורקס פינוקים ירושלמי כולל שתייה, גבינות בין לאומיות, משקה בריאות טבעי, צלחת חמוצי שוק תוצרת בית, תבשיל היום בתוספת תבלינים מיוחדים לבחירה וכוס מיץ שקדים אמיתי והרכבת מנת גלידה ירושלמית בשילוב הסבר על תהליכי ייצור הגלידה במקום.
מאחורי יאללה באסטה עומדים מיכאל וייס, יזם תיירות אינטרנטי מוכר, שבבעלותו פורטל התיירות הגדול ברשת על ירושלים, וראובן ומור פילו, בעלי חברה המספקת שירותי תיירות, אירוח והסעדה לקבוצות וחברות תיירות רבות.

יאללה באסטה הקימה עד כה את שבעת אתרי השווקים הבאים:
•אתר שוק מחנה יהודה בירושלים: www.machne.co.il
•אתר העיר העתיקה בירושלים: www.haatika.co.il
•אתר שוק לוינסקי בתל אביב: www.shuktlv.co.il
•אתר שוק הפשפשים בתל אביב: www.shuktlv.co.il
•אתר שוק הכרמל בתל אביב: www.shuktlv.co.il
•אתר שוק הנמל בתל אביב: www.shuktlv.co.il
•אתר שוק נצרת: www.nazeret.co.il
(אתר השוק בעכו העתיקה נמצא בשלבי הקמה)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה