יום שבת, 1 בספטמבר 2012

נוטרילון - בשביל השקט שלכם וגם שובר מתנה!


כמו כל ההורים גם אני רוצה לדעת שאני נותנת לבייבי שלי את הטוב ביותר!
כשהבת שלי נולדה הנקתי אותה במשך 8 חודשים ולאחר מכן הייתי בהתלבטות אדירה כדי לבחור את התמ"ל המתאים...
כל מי שהוא הורה לתינוקות רוצה לדעת שהוא נותן לתינוק שלו את הטוב ביותר, במיוחד אחרי פרשת רמדיה ממנה כולנו היינו מזועזעים!
לכן כשאני הולכת לבחור תמ"ל אני בודקת מה המרכיבים שלו ואיך הם יכולים לתת לבייבי שלי את כל מה שהוא צריך!
בשנה האחרונה נוספו על מדפי התינוקות בסופרים וחנויות הפארמים מוצר חדש בשם נוטרילון!



החלטתי לחקור ולבדוק במה מדובר:


אז מה זה בעצם GOS/FOS????

נכון שכולנו שומעים את המושגים האלו: "פרהביוטיקה" או "פרוביוטיקה"
האם יש הבדל בניהם??
כן - ברור שיש הבדל:
פרוביוטיקה - מכיל חיידקים חיים וניתן להוסיף אותו לפורמולות רק החל משלב 2 הוא משפיע לטווח זמן בו משתמשים בו ולא לאורך זמן.
פרהביוטיקה - הוא המצע / המזון לחיידקים שקיימים במעי הגס, ניתן להכניס לפורמולות החל משלב 1, הוא קיים בחלב אם והוא משפיע לאורך שנים גם לאחר שמסיימים את הצריכה בפרה ביוטיקה.

אז אתם כבר יודעים מה מכיל נוטרילון - פרה ביוטיקה כמובן 
ו- GOS/FOS אתם גם מכירים 
ומה עם שובר מתנה אתם שואלים? ברור שיש! (קישור לשובר מתנה תמצאו בסוף....) 

ראשית אני חייבת לציין שההמלצה שלי היא קודם כל להניק, אך לאלו שלא יכולות או לא רוצות, אני ממליצה לכן לנסות את נוטרילון, המוצר נבדק ע"י מחקר קליני!!!!
חשוב לציין שחברת נוטרישה היא חברה שיש לה את האמצעים לעשות מחקר קליני, והיא עשתה מחקר כזה על ההשפעה של הפרהביוטיקה בפורמולה.
מבחינתי זה אומר שמדובר בחברה רצינית שמייצרת למעלה מ-115 שנים פורמולות לתינוקות!


גילוי נאות: תודות לפורטל Mamy - קיבלתי שובר לפחית נוטרילון בה התנסיתי (יותר נכון הבת שלי)...
הניסיון האישי שלי: היא הרגישה שיש שוני קצת בטעם לתמ"ל (תרכובות מזון לתינוקות) אליו היא רגילה, אבל לאחר יום היא המשיכה לשתות את נוטרילון ללא כל בעיה.
הבת שלי יחסית גדולה בשביל בקבוקים ואני מקווה שבקרוב ניגמל.... :-)
עלות פורמולה נוטרילון 400 גר' 45.99 ש"ח
עלות פורמולה נוטרילון 700 גר' - 74.99 ש"ח

ענו על השאלה והשובר ישלח לביתכם!
(אל תלחצו... השאלה פשוטה, אני בטוחה שתענו נכונה אחרי שקראתן את הכתוב כאן אתן כבר מומחיות!!!)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה