יום שבת, 15 בספטמבר 2012

ירושלים של זהב ושל ארוחת צהריים מפנקת!


לאחר ביקור ב-Yvel יצאנו לארוחת צהריים במסעדת שף גורמה: LARA - לארא !
על המסעדה מנצח השף והבעלים ליאור חפצדי, אשר חוגג בימים אלו שנתיים להיווסדה ומשיק תפריט חדש ונועז שלא ישאיר אתכם אדישים!
פילה סלמון צרוב עם קרם פלפלים, סלט עשבים ואספרגוסים, דג ים מוגש עם קרם אפונה ונענע, תבשיל דגים מרוקאני פיקנטי, נתח קצבים מוגש עם פורטבלו צלויה, מח עצם ורוטב פלפלת, נתח אנטריקוט עם עגבניות צלויות, שאלוטים מושחמים, רוטב דמי ובלסמי מצומצם  - אלו רק טיפה בים מהתפריט ה 'סקסי' והנועז שיצר עבורכם השף ליאור חפצדי ממסעדת השף המצליחה "לארא".
שף חפצדי מגדיר את התפריט החדש כ "תפריט קיץ שמח מרענן ונועז - שמחבר אותנו לשנים עברו".
גולת הכותרת בתפריט החדש, בין המנות הרבות והמקוריות שיצר שף חפצדי, תהיה צלע של עגל מיושנת שתלווה בתוספות וורסטיליות שונות ומשתנות, מנה מפתיעה שתבטיח גיוון ועניין.
גם במנות הראשונות לא ויתר שף חפצדי על מקוריות ונועזות ובין המבחר הרב המוצע בתפריט, יככבו: סלט אנדיב- עלי אנדיב עם  טרטר פירות, חומץ בלסמי ורכז רימונים, סשימי דג ים עם תאנים מקורמלות, צ'ילי טרי, קולפניית מלפפון וויניגרט דבש ולימון, קרפצ'יו סלמון -  צנוניות, שאלוט, שמן זית, לימון וואסאבי ווויניגרט סויה, קרפצ'יו פילה בקר- פטריות צלויות, שאלוטים מקורמלים וחלמון של שליו וסרדינים צרובים בשמן זית כתית בליווי סלט רוקט, לימונים בכבישה ביתית וסלסה של עגבניות.
לארא היא מסעדת שף גורמה ירושלמית בניצוחו של השף והבעלים ליאור חפצדי, אשר חוגגת בימים אלו שנתיים להיווסדה. המקום מציע מטבח ישראלי ים-תיכוני עם נגיעות אירופאיות אותנטיות ותפריט מגוון עם ספיישלים מתחלפים. המסעדה ממוקמת בחלל ירושלמי אותנטי וניתן ליהנות מכישורי השף שמפגין את יכולותיו מול הסועדים במטבח הפתוח במסעדה. במקום ניתן לערוך אירועים עד 130 איש. כאשר במקום קיים חדר VIP המכיל 15 מקומות. בנוסף, המסעדה מעניקה שירותי קייטרינג עם מגוון מנות הבית
ואפשרות להתאמת תפריט מיוחד לאירועים.

שף ליאור חפצדי ידוע כמי שמבשל לעיתים תכופות עבור הצמרת הפוליטית והעסקית של המדינה.

לצד תפריט אנין טעמים, המסעדה מעוצבת בעיצוב ירושלמי אותנטי, מבנה ערבי עתיק עם תקרות אבן גבוהות עטור קשתות, אבנים ירושלמיות עתיקות, חלון מטבח פתוח המאפשר להשקיף על אומנותו של השף וליצור תקשורת אישית וציור קיר ענקי של צייר מקומי אשר המשיך את ציור הרחוב ועוטף את יושבי המסעדה ביופי ומקוריות.
חפצדי, 35, המוכר ממסעדות מוכרות ומצליחות כגון: "קנלה", "ארקדיה" ו  Restorente de vitorio האיטלקית, עטורת כוכבי המישלן, ידוע בחיבתו לטעמים עשירים, מגוונים, מקוריים ולחידושים תמידיים.
והקינוחים...... פשוט מעדן!!!

חפצדי מציג במסעדה סגנון קולינרי ישראלי המשלב השפעות מכל העולם. בתפריט ניתן יהיה למצוא ספיישלים מתחלפים, חומרי גלם איכותיים והרבה שילובים מפתיעים שמוסיפים את פרשנותו של השף למתכונים קלאסיים כגון: ריזוטו ורביולי עבודת יד, דגים המעושנים במקום וכן תבשילים נפלאים .


המסעדה כשרה להמדרין.
להזמנת מקומות: לארא, רחוב שמעון בן שטח 3 ירושלים טל': 02-5370701

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה