יום שישי, 8 ביוני 2012

חדש על המדף: טוויסטר - TWISTER !


אצלנו בבית הדגנים תופסים מקום נכבד בארוחות הבוקר והערב!
הבת הקטנה שלי מאוד אוהבת דגני בוקר, לפעמים כשלא מספיקים לאכול בבוקר, אני שולחת אותה לגן עם שקית ובתוכה דגני בוקר וככה אני בטוחה שהיא אוכלת בבוקר ומתחילה אותו בכיף!
השבוע קיבלתי להתנסות את דגני הבוקר החדשים TWISTER של monday, הם פריכים וטעימים, והקרם ממש טעים, הבת שלי ובעלי אהבו מאוד את הוניל, ואני אהבתי את השוקולד!!

ר.ב. דגנים, בעלת המותג MONDAY, משיקה מוצר חדש:
טוויסטר / TWISTER

חברת 'ר.ב מוצרי דגנים' משיקה את "מאנדיי טוויסטר". המוצר מגיע בשני טעמים מפנקים, דגנים ממולאים קרם נוגט ודגנים ממולאים קרם וניל, עם דמויות הלוני טונס על אריזות המוצרים.
שני המוצרים עשירים בקרם אירופאי משובח, יותר מכל מוצר אחר בשוק (50% קרם), ומכילים 7 ויטמינים ומינרלים כולל ויטמין C.

בהשקה, תוביל מאנדיי חדשנות רעיונית בעולם דגני הבוקר לילדים, המשלבת כיף והזדהות יחד עם אחריות חברתית ומסר של עשייה למען האחר ולמען הקהילה. כל זאת, בשיתוף פעולה עם ערוץ הילדים ותחת הקונספט העולמי של "תעביר את זה הלאה". 
מאנדיי תחלק את צמיד המעשים הטובים בתוך עשרות אלפי מארזים בנקודות המכירה השונות ברחבי הארץ.
ערן מלכי, מנהל השיווק של ר.ב דגנים "ר.ב חרטה על דגלה, הפצה של מוצרים איכותיים ובוחרת בקפידה יצרנים מובילים ומותגים רב-לאומיים עם סיפורי הצלחה מוכחים כגון פוסט וגריסון. המטרה של ר.ב היא להתרחב ולהרחיב את סל המוצרים בקטגוריות ייחודיות ובמוצרי פרימיום. להמשיך ולחבר איכות עם איכות ממגוון קטגוריות, במקומות שיש בהם בשורה".

שוק דגני הבוקר בישראל גלגל בשנת 2011 למעלה מ 700 מיליון שקל (על פי נתוני סטורנקסט).
תת הקטגוריה של דגני בוקר לילדים מהווה כ – 47% מהעוגה הכוללת. אחוז החדירה לבתים ממשיך להיות אחד הגבוהים בענף ועומד על כ –90%.

טוויסטר מגיע באריזת 750 גרם
כשרות בהשגחת הרב אריה רלב"ג ובאישור הרבנות הראשית לישראל

מחיר צרכן מיוחד לתקופת ההשקה – 19.99 ₪
להשיג ברשתות השיווק המובחרות, במינימרקטים ובמכולות
*בפייסבוק – טאז טוויסטר (בעברית)

אודות ר.ב. מוצרי דגניםבע"מ
ר. ב. מוצרי דגנים, היא חברה שהוקמה לפני כשנתיים, כזכיינית ויבואנית בלעדית של דגני POSTו-MONDAY, ועוגיות GRIESSON, כמו כן, ר.ב. מספקת שרותי הפצה למותגים שונים.
ר.ב. מתרחבת ומרחיבה את סל המוצרים שלה במגוון קטגוריות ובמוצרי פרימיום, במקומות בהן היא יכולה להביא בשורה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה