יום חמישי, 21 ביוני 2012

מרכז "פלא" למען ילדים בבית החולים אסף הרופא!


"פלא" – מרכז ללימודי רוח ולטיפולים הוליסטיים, בראשותה של לי פלא-זינגר, קיים ביום שישי האחרון פעילות ייחודית למען ילדים בבית החולים אסף הרופא. הפעילות כללה הענקת סלסלאות שי, ממתקים וצעצועים לילדים המאושפזים במחלקת הילדים בבית החולים.
בתמונה: לי פלא-זינגר צילום: גיל אביגיל טרנוס

לקראת הפעילות גויסו תלמידים ומטופלים של המרכז להכנת קופסאות הממתקים והצעצועים במטרה לשמח את הילדים.
המוצרים נתרמו על ידי עסקים ואנשים פרטיים במהלך השבועות האחרונים וחולקו לילדים שנשארו באשפוז בבית החולים בסוף השבוע.

פעילות זו למען הקהילה היא חלק מפעילות רחבה יותר שנעשית על ידי מרכז פלא. אחת הפעולות הארונות שנעשתה בחג הפסח האחרון כללה גיוס מצרכים רבים להכנת מאות סלי מזון למשפחות נזקקות .
על ההכנות עמלו, כאמור עשרות מתנדבים מטעם "פלא" ואותם מתנדבים אף הגיעו באופן אישי לבתיהם של הנזקקים על מנת להעניק להם הסלים. פעילות זו מתקיימת פעמיים בשנה: בפסח ובראש השנה.
בחג החנוכה האחרון מתנדבי מרכז "פלא" בניצוחה של לי פלא זינגר ארגנו פעילות מיוחדת למען הקשישים באחד מבתי האבות הסיעודיים בראשון לציון: מוגבלותם הפיזית של הקשישים השוהים במקום, עוררה את תשומת ליבם של מתנדבי מרכז "פלא" שהחליטו לעשות מעשה ולהביא את החוץ את הפנים. בניצוחה של לי, בית האבות הפך במהרה לבית קפה שוקק חיים שהחזיר את החיוך לפניהם של הקשישים: מטעמים שונים הובאו למקום, השולחנות קושטו, מלצרים לקחו את הזמנותיהם של הנוכחים במקום, כשברקע מתנגנת מוזיקה נעימה.
לדבריה של לי: "התרומה לקהילה היא מאז ומתמיד אחד הערכים החשובים עליהם מושתתת פעילות מרכז פלא. עשרות המתנדבים ,המטופליםבני משפחה וחברים במרכז "פלא" מגיעים לעזור בהכנת סלי המצרכים, דאגה לילדים ולקשישים ועוד. התרומה לזקוקים לסיוע הינה בסיס הפעילות של המרכז ומתנדביו".
אודות מרכז פלא:
לי פלא-זינגר - מייסדת מרכז "פלא",מרכז ללימודי רוח ולטיפולים הוליסטיים.
לי הינה מטפלת, מנחה ומדריכה, במגזר הפרטי והעסקי, מלווה תהליכי צמיחה, קידום והעצמה. לי הינה נומרולוגית בכירה, מומחית בנומרולוגיה יהודית, מגשרת, בוגרת לימודי אנטומיה ופיזיולוגיה, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים, מאבחנת ומטפלת בשיטות יהודיות עתיקות. לי הינה נצר לשושלת המקובל רבי שמעון לביא זצ"ל.
לי, (39), אימא ל-3, הינה בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים,  בעלת רקע וניסיון בעבודה בחברת הייטק.
מאז ומתמיד הייתה מחוברת לפן הרוחני שבאישיותה ולפני כ-11 שנה גמלה בליבה ההחלטה לעשות תפנית חדה בעיסוקיה ולהקדיש את כל מרצה לתחום זה. לאחר מספר שנים של הכשרה והשתלמויות אצל טובי המומחים ולאחר מכן פתחה לי לפני כ-  10 שנים את "מרכז פלא", הממוקם בנס ציונה.

לי פלא-זינגר: 052-5278326
טלפון: 03-9509091

*** קרדיט צילום: גיל אביגיל טרנוס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה