יום שבת, 16 ביוני 2012

הילדים שלכם אוהבים לצייר?



קיבלתי להתנסות את הצבעים החדשים של קריולה,
הבת שלי מאוד אוהבת לצייר ותמיד כשהבאתי לה צבעים חדשים היא הייתה מקלפת את הנייר של הצבעים,
אני הייתי נותנת לה לעשות את זה אבל זה היה מעצבן אותי כי היא תמיד הייתה מקלפת את הנייר ומפזרת את הנייר בכל הבית.... :-(
בצבעים החדשים לא צריך לקלף את הנייר ולא צריך לחדד....... לכן הצבעים האלו מתאימים לה בדיוק... וכן מתאימים לי במיוחד - בלי לכלוך בבית :-)

חברת הנסיך הקטן משיקה – "צבעים סופר רכים ונעימים לציור" של המותג האמריקאי המוביל "קריולה" Crayola
מארז צבעים בוהקים ומרהיבים, עם פקק וחוד נשלף ללא צורך בחידוד
מדובר במארז המכיל 5 צבעים בוהקים ומרהיבים בעלי רכות מיוחדת במגע עם הדף, לפיתוח המוטוריקה העדינה והיצירתיות.  החוד נשלף בכל פעם ע"י סיבוב החלק העליון כך שאין צורך בקילוף או חידוד. על החוד הנעים והרך מגן פקק על מנת לשמור של שלמותו.
הצבעים ממש מחליקים ברכות על הדף ומעניקים חווית צביעה שונה, חדשה ומסקרנת- ממש כמו לצבוע עם ליפסטיק! נפלא למילוי שטחים גדולים של צבע,  ומעודד את הפעוט לצייר.  
להשיג: ברשת טויס אר אס ובחנויות הצעצועים המובחרות.  מחיר לצרכן- 39.9 ₪. 
לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" 08-9426633  http://www.littleprince.co.il/

"קריולה" מיוצגת בישראל על ידי חברת "הנסיך הקטן", אשר מתמחה בייבוא מוצרי תינוקות איכותיים, כלי כתיבה וצעצועים, ביניהם מותגי:Tommee Tippee(טומי טיפי),  little prince(הנסיך הקטן), Power Rangers, אני מג'יק ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה