יום שלישי, 5 ביוני 2012

"קונים הוואי טסים הוואי"


קונים ממגוון מוצרי הטיפוח של "הוואי" ונכנסים להגרלת חופשה חלומית זוגית בהוואי
מסקר שערכה הנקל סוד לקראת עליית המבצע עולה כי הוואי הינו בין שלושת היעדים המועדפים על הישראלים לחופשה אקזוטית
דמיינו את עצמכם על חוף מרהיב ביופיו עם חול לבן שמשקיף למים צלולים, לוגמים מתוך קוקטייל טרופי מפנק.. החודש ניתנת לכם ההזדמנות להגשים חלום ולנסוע לחופשה חלומית באחד המקומות הקסומים ביותר – הוואי.
חברת הנקל סוד, פותחת את הקיץ במבצע אטרקטיבי לסדרת הוואי, במסגרתו קונים אחד ממגוון מוצרי הטיפוח של הוואי ונכנסים להגרלת חופשה זוגית חלומית בהוואי, ככל שקונים יותר מוצרים, כך גדלים סיכויי הזכייה. כל מה שצריך לעשות הוא לסמס ל-3090 את המילה הוואי ומס' המוצרים שקניתם ונכנסתם להגרלה.
מבצע "קונים הוואי טסים הוואי" יתקיים בין התאריכים 1.6.12-31.6.12 הפרס יינתן לאחר הוכחת קנייה (הצגת חשבונית קנייה) ובהתאם לתקנון המבצע .
מסקר שערכה הנקל סוד באמצעות רותם TRIמחקרים עולה כי הוואי הינו אחד משלושת היעדים המועדפים על ישראלים לחופשה אקזוטית (18.8%). שני היעדים הנוספים הם תאילנד (21.6%) ואיי סיישל (10.7%). לשאלה את מי היית לוקח איתך לחופשה, ענו 74% מהמשיבים כי הם מעדיפים את בן/בת הזוג, 14.5% מעדיפים לנפוש עם הילדים ורק 13% רוצים לנסוע עם חברים.  
סדרת "הוואי" המובילה בתחום מוצרי הטיפוח לשיער ולגוף כוללת סדרת שמפו ומרככי שיער לכל סוגי השיער, סדרת תחליבי רחצה ומגוון סבונים מוצקים במבחר ניחוחות. כל מוצרי הוואי משתתפים במבצע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה