יום ראשון, 17 ביוני 2012

השבוע: ביוטי סיטי 2012 !!!


אירוע היופי הגדול של הסופר פארם חוזר בפעם השישית:
ביוטי סיטי 2012
סופר פארם תשקיע 15 מיליון ₪ בביוטי סיטי, אירוע היופי הגדול של
השנה שייערך זו השנה השישית בגני התערוכה בתל אביב

ביוטי סיטי הוא אירוע תדמית שמקיימת סופר-פארם בתחום הקוסמטיקה ובו כ-40 ספקי הרשת בתחום הקוסמטיקה והיופי
מקימים דוכנים חווייתיים בהם מוצעים המוצרים בהנחות מיוחדות. את האירוע מלווה קמפיין רחב היקף בטלוויזיה, עיתונות אינטרנט ועוד.

השנה לראשונה תרחיב סופר-פארם את סיוטי סיטי מעבר לביתן 1 ותקים גם אוהל מעצבים בו מיטב מעצבי האופנה והאקססוריז.
בנוסף כולל האירוע פעילות תוכן - סופר-פארם חתמה על הסכם עם טריני וסוזנה זו השנה השנייה, כוהנות הסטייל הבריטיות, תצוגות אופנה, וכן הרצאות של מיטב המומחים בתחומי הלייף סטייל ובהן: סנדרה רינגלר, אודטה, שגב משה, מיקי בוגנים, יובל כספין, מיכל דליות, שלי גפני ועוד.

בשנה שעברה ביקרו 75 אלף נשים באירוע והשנה מצפים למסר דומה ואף למעלה מזה. לראשונה השנה תפתח סופר-פארם את ביוטי סיטי בערב לקוחות ייחודי שייערך ב- 19.06, אליו יוזמנו לקוחות נבחרים ממועדון לייף סטייל.
לראשונה יוצגו בביוטי סיטי גם חברת מאדינה מילאנו שהחלה למכור לאחרונה את מוצריה בסופר-פארם, דיאטת הזון של ד"ר סירס - ספרים ומוצרים בנושא הדיאטה המבטאת אורח חיים ודרך חשיבה חדשה על אוכל, הבושם של שאקירה ועוד.

דני לזון, סמנכ"ל סופר-פארם: "ביוטי סיטי הפך בשנים האחרונות למותג נפרד ולחלק בלתי נפרד מהפעילות השנתית של סופר-פארם. באירוע זה אנו נותנים ללקוחות שלנו הזדמנות לחוות את עולם היופי בצורה שונה מאשר בסניפי הרשת וכן לספקים לחשוף את הלקוחות השונים שלהם לקהל רחב".

ביוטי סיטי 2012, ביתן 1, גני התערוכה, ת"א
20-22.06, יום ד' עד ו'
שעות: ד'-ה': 23:00 - 10:00, ו': 18:00 - 10:00
מחיר כרטיס בקופות האירוע: 30 ₪

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה