יום רביעי, 7 במרץ 2012

מבצע בסופר פארם- 35% הנחה על מגוון כוסות האימון של נובי!


מבצע מיוחד
NUBY, מותג התינוקות הבינלאומי המוביל בתחומו בעולם  יוצא במבצע: כוסות אימון נובי ב - 35% הנחה ברשת סופר פארם

NUBY, מותג התינוקות הבינלאומי המוביל בתחומו בעולם יוצא במבצע: כוסות אימון NUBY ב -35% הנחה ברשת סופר פארם.
המבצע יתקיים ברשת על המוצרים הבאים: 6 כוסות עם מכסה, בקבוק מפייה רחבה וכוס עם ידיות עם פייה רכה.

המבצע יהיה תקף ברשת סופר פארם בין התאריכים : 1.3.12 – 14.3.12

אודות המותג Nuby
המותג NUBY הינו מותג אמריקאי בינלאומי הנמכר בלמעלה מ 150 מדינות בעולם. המותג מציע מגוון רחב של מוצרים להזנה, לצמיחת השיניים, להרגעה ומוצרים רפואיים.
חברת NUBY פועלת בקביעות להגיע לכדי שלמות בכל היבטי העיצוב הייצור וההפצה.
החברה משקיעה משאבים רבים במחקר ובפיתוח מוצרים חדשניים ומעוצבים, שהורים וילדים ימצאו אותם נוחים , קלים לשימוש ואטרקטיביים למראה. 
הורים יכולים להרגיש בטוחים כי הנם בוחרים באפשרות הטובה ביותר למען תינוקם, היות וכל מוצרינו חייבים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות ואיכות טרם צאתם אל השוק.


אודות חברת אינטרסן בע"מ:
חברת אינטרסן בע''מ קיימת מזה כ-20 שנה החל משנת 1986  הינה אחת החברות המובילות במשק בתחום יבוא ושיווק של מוצרי צריכה. אינטרסן בע"מ מייבא ומשווקת מוצרים למשקי בית  ולמוסדות, בתחום מדינת ישראל והן בתחום הרשות הפלסטינאית.
בעלי החברה החלו את פעילותם העסקית במסגרת חברת אינטרסן בע"מ בשנת 1986 וכיום היא אחת החברות הגדולות והמובילות ליבוא ושיווק מוצרי צריכה למשק הבית ומוסדות בשוק הישראלי.
את תחילת דרכה החלה אינטרסן בע''מ עם מוצרי תינוקות ובמשך השנים הרחיבה החברה את תחום פעילותה לתחומים נוספים כגון היגיינה ותמרוקים, מזון ומשקאות, מברשות שיניים ושיער, ספוגים ומקרצפים, מוצרים חד פעמיים לבית, מוצרים פארה רפואיים, חומרי ניקוי ומוצרים שונים אחרים.

2 תגובות:

  1. מבצע שווה!! הכוסות האלו לא זולות בכלל, ותמיד צריך עוד ועוד מהן!

    תודה רבה




    תזונה נכונה לילדים

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף, תמיד שמחה לשתף במבצעים והנחות, אני מקווה שאת רשומה לקבלת עדכונים במייל, ואשמח אם תרשמי גם כעוקבת אחרי הבלוג שלי!
      שיהיה לך חג פסח שמח!

      מחק