יום רביעי, 14 במרץ 2012

פסח מתקרב ובא..... המלצות למתנות לכל בני הבית + מתנות לאפיקומן!


מה קנית לי?
איזה כיף לקבל מתנה... מי לא אוהב לקבל מתנה? אבל גם לתת מתנה משאיר בנו הרגשה נהדרת של סיפוק, בעיקר אם קלענו לטעם ולרצון של המקבל. לעומת זאת, לתת מתנה לילד זו הנאה צרופה, שכן ילד יכול ליהנות ולו מדבר קטן אשר לא מצריך הוצאה גדולה או יותר מדי מחשבה. מספיק שקיבל את ההפתעה והוא כבר מאושר עד הגג. יחד עם זאת קיימים היום אין סוף מגוונים ואופציות להפתיע, הנה כמה מהם:

מתנות  לכל דיירי הבית:

- Me מכשיר ביתי להסרת שיער. זה מסוג המתנות, שאין אחד במשפחה שלא יודה לך שקנית את זה. אז Me אוהב אותך יותר ממני?   Me יבין שאת המתנה הזו קנית לעצמך?  מתנה מקורית שימושית בהחלט, ואתם הולכים לריב עליה. אז מעכשיו תסדרו את התור ביניכם, שלא תריבו. המכשיר בטכנולוגית    elōsהמתקדמת בעולם להסרת שיער מיותר בנוחות ופרטיות   מחיר כ- 2000 ₪   משווק בבלעדיות בנקודות מכירה של רשת סופר פארם בפריסה ארצית.

קרדיט צלם: סינרון מדיקל

מתנות לנשים:
"ארדל"-  מעגל ריסים בחום -לריסים מושלמים ומעוגלים תוך שניות. איך לא חשבו על זה קודם? שהרי מעגל ריסים רגיל יש כבר שנים רבות. מעגל הריסים בחום, מעגל את הריס ללא משיכות וללא נזקים וסלסולים. התהליך מהיר ופשוט .  מעגל הריסים פועל באמצעות  סוללות, יש לו משטח סיליקון אשר רגיש לטמפרטורה ומשנה צבעו לשקוף ואז יודעים שהוא מוכן לפעולה. זה הזמן לעגל פינות. פעם פעמיים ויותר עד לקבלת התוצאה הרצויה. מחיר: 59.99 ₪.
קרדיט צלם: יח"צ חו"ל

מתנות לגברים:
וילון מרלין מונרו- למה שלא תפרגני לגבר שלך מקלחת עם אישה אחרת? אם את בכל זאת מפרגנת יש לך הזדמנות להביא לו את הטוב ביותר, היישר מסרט ישן וטוב. מרלין מונרו מככבת ומציצה  מוילון האמבטיה יפה איכותי יוקרתי ונוסטלגי. כי כל תמונה היא סצנה של יעד פרזול. איזו סצנה מדברת אלייך?
יעד פרזול הרשת הוותיקה ביותר בתחום עיצוב משלים לבית ופרזול לתעשיית הרהיטים,  לאמבטיה פריט יפה ואיכותי יוקרתי ונוסטלגי. כי כל תמונה היא סצנה. 
מחיר לצרכן: 84 ₪ .
צלם: עופר רוקח

חולצה פולו לבנה:
חולצה לבנה תמיד תגרום להרגשה חגיגית בלב. אבל חולצה לבנה עם צווארון נותן את הטאץ והמראה הלבוש. גם אם החולצה היא פולו ויש לה טאץ ספורטיבי. לקנות חולצה לבנה זה דבר אחד, אבל לקבל מאדם קרוב חולצה לבנה, מעיד על קירבה אמיתית וכל גבר ישמח בוודאי לקבל חולצה איכותית ולבנה אשר מיד תחמיא ותקפיץ את החג למקום חגיגי וגבוהה.
במחסן היבואן אשר בבני ברק. מתמחים  בייבוא מקביל של בגדי מותגים בתחום האופנה.  בין מותגים אלו נמצא את: מייקל קורס קלוין קליין , טומי הילפינגר, דונה קארן וקנט קול ועוד. חולצה לבנה כמתנה למי שאוהבים. זה אישי ומאוד מעודכן. מחיר חולצה החל מ-189 ₪
צלם: שחר פליישמן
מחסן היבואן ממוקם בבני ברק  - רחוב הירקון 61 . 077-2102243.


מתנות לילדים:
כבר אמרנו שילדים לא צריכים הרבה כדי לשמוח. גם מתנה צנועה וכיפית תעשה לילד הרגשה טובה והרבה עניין. אבל בנינו, הכי נחמד להביא לילד מתנה שגם תעסיק אותו ותגלה לו משהוחדשני. ערכתגירים תלת מימד- הגירים בתלת מימד מיועדים לציור  על מדרכות,  אספלט או משטחי בטון, בסיום היצירה מרכיבים את המשקפיים המיוחדים ורואים איך הציור מקבל חיים והופך לציור עם אפקט תלת-מימד מרהיב!
בגמר היצירה ניתן לשטוף את הציור במים, והגיר נעלם בקלות מהמשטח.
הערכה מכילה 5 גירים דו-צדדיים עבים ונוחים זוג משקפי תלת-מימד וחוברת הדרכה עם רעיונות לציורים.
מחיר לצרכן- 59.99 שקל.
צלם: ג'ון ריץ

ואיך לא...מתנות לסבתוש:
סבתא תמיד תגיד שהיא לא צריכה כלום ויש לה הכל. העיקר שאתם הבאתם לסבתוש בכל זאת הפתעה ורוצים לפנק אותה ואם לפנק פחות במשהו שווה.
סט אנגלי לקפה ותה:
לכל מטבח , במיוחד של סבתא, כיף להחליף ולהתחדש בסט לקפה תה וסוכר, ועדיף כמה שיותר אנגלי. ליעד פרזול סטים מהממים אשר מתאימים לאירוח מושלם באווירה ביתית. 
מחיר 104 ₪
צלם: עופר רוקח

לבירור פרטים ונקודות מכירה: "יעד פרזול" 03-6835233. www.pirzul.co.il
"יעד פרזול" הרשת הוותיקה ביותר בתחום עיצוב משלים לבית ופרזול לתעשיית הרהיטים,
כוללת 3 חנויות ברחבי הארץ:  בתל אביב, הרצלייה פיתוח וקריית ביאליק.   בקרוב: חנות במרכז ONE ברשל"צ. החברה משמשת נציגה בלעדית של המותגkessebohmer– מהמובילים בעולם בתחום פרזול למטבח.

מתנות לבית:
דיספנסר לסבון דקורטיבי ויוקרתי- מתנה שנותנים רק למי שבאמת אוהבים.  לפעמים אנו שוכחים את המקומות הפחות בולטים בבית, למשל חדר הרחצה או השירותים, אלו החדרים הנידחים. אבל כאשר יוצא לנו למצוא פריט כל כך יפה ומיוחד, אי אפשר שלא לחשוב על עיצוב האמבטיה מחדש. לחברת יעד פרזול, דיספנסרים מדהימים בסגנון עתיק. הם עשויים מזכוכית חלב ומקשתים את הזכוכית פיתוחי ברונזה עתיקים. מחיר יחידה 210 ₪  קיים דיספנסר נוסף  מעוטר בקריסטלים, מחיר 230 ₪
 
צלם: עופר רוקח

כלי למפיות:  למי שמעוניין במתנה צנועה שימושית, קיימים הדברים שבד"כ לא לוקחים בחשבון בקניית מוצרים לבית. כזה הוא הכלי  למפיות. חמוד ודקורטיבי, ועכשיו את המפיות לא נשים סתם כך על השולחן.  הכלי עשוי מחרס, ויש עליו עיטורים בסגנון אנגלי מסורתי.מחיר 30 ₪ שווה לכל כיס,
צלם: עופר רוקח

"יעד פרזול" הרשת הוותיקה ביותר בתחום עיצוב משלים לבית ופרזול לתעשיית הרהיטים,
כוללת 3 חנויות ברחבי הארץ:  בתל אביב, הרצלייה פיתוח וקריית ביאליק.   בקרוב: חנות במרכז ONE ברשל"צ. החברה משמשת נציגה בלעדית של המותגkessebohmer– מהמובילים בעולם בתחום פרזול למטבח.


צריך להשאיר קצת זמן עבור הילדים: מתנת האפיקומן הוא הרגע שהם מחכים לו בליל הסדר.
מצרפת מספר רעיונות למתנות עבור הקטנים, כאלה שכל אחד ישמח לקבל.....

חברת "הנסיך הקטן" מחזירה את הדבורה מאיה לזמזום מתוק במיוחד
'הדבורה מאיה'- סדרת צעצועי משחק לבובות -  משחקים לבובה בעלי מראה אמיתי למשחקי תפקיד אצל ילדים, להנאה ולפיתוח האחריות  

הדבורה מאיה שכולנו מכירים מילדות,  חוזרת לאחר שנים רבות כל כך לשידורי הטלוויזיה בערוץ הופ ונכנסת לנו שוב ישר ללב.
לרגל חזרתה למסך הביתי,  משיקה  חברת  "הנסיך הקטן" את קו צעצועי המשחק לבובה, במיתוגה של הדבורה החביבה. "הדבורה מאיה" סדרה שלמה של צעצועי משחק במראה אמיתי ומשכנע שיגרום לכל ילדה להרגיש כמו אימא קטנה שתעניק טיפול מסור לבובתה.
צעצועי משחק אלו מפתחים את עולם הרגש והאחריות ומאפשרים לילדה להרגיש את החוויה האמיתית תוך כדי משחק- מושלם עבור ילדות שנולד להם אח חדש כמתנה חינוכית המדמה טיפול באח.
סדרת "הדבורה מאיה" – כוללת טיולון לבובה, כסא בובה לרכב, כסא אוכל לבובה, ערכה כוללת לבובה הכוללת- טיולון, כסא אוכל ולול באריזה מבד.

טיולון מטריה- בעל 3 מנגנוני בטיחות למניעת קיפול על האצבעות, עם תפס מיוחד המאפשר להשאיר את העגלה סגורה. העגלה נסגרת בקיפול מטריה לחיסכון רב במקום אחסנה. מחיר לצרכן: 79.9 שקל.
כיסא לרכב עבור הבובה- איכותי ועמיד, בעל ידיות נשיאה מתכווננת, הכיסא קל במיוחד ונוח לנשיאה. כיסא זה מתאים לשלושה שימושים: כיסא האכלה, נדנדה ולרכב. מחיר לצרכן: 59.9 שקל.
עגלת דיאנה לבובה-  עגלה איכותית ומוקפדת במיוחד בעלת מנגנון בטיחות כפול, עם אמבטיה רכה המתפרקת לשימוש בתור עריסה נפרדת. קיפול שטוח לנוחות אחסון.  מחיר לצרכן: 199.9 שקל.
כיסא אוכל לבובה- כיסא איכותי במיוחד יציב ועמיד, בעל שקעים מובנים במגש למניעת נפילה של כוסות וצלחות למקרים שהבובה פראית במיוחד. מחיר לצרכן:  79.9 שקל.
ערכה לבובה- סט מושלם למשחק! סט הכולל כיסא אוכל איכותי ויציב, עגלת טיולון מתקפלת לבובה שסיימה את האוכל יפה ורוצה לטייל. לול + נרתיק לאחסון נח, המתאים לשימוש גם כארגז משחקים. מחיר לצרכן: 279.9 שקל.

להשיג: ברשת טויס אר אס ובחנויות הצעצועים המובחרות.
לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" 08-9426633http://www.littleprince.co.il /



בובה אינטראקטיבית פרוותית "חלומות נעימים" מסדרת טימי הטלה וחבריו
משווק בלעדית על ידי חברת "הנסיך הקטן"  

'חלומות נעימים' היא בובה אינטראקטיבית פרוותית מסדרת הבובות החדשה של טימי וחבריו.
הוא טלה יחיד ומיוחד בעדר. מהרגע שנולד הוא הבין ולמד כי כל בקשותיו מתממשות וכל דרישותיו מתקבלות בברכה  ואפילו הוא לא ממש צריך להתאמץ.  כאשר הוא מתחיל ללכת לגן הוא פוגש בחברים חדשים ולומד להתחשב ברגשות וברצונות של הסובבים אותו. מוכר לכם? סדרת הנפשה נפלאה בה הילדים צופים בחוויותיו של הטלה החמוד, תוך כדי הם למדים ערכים חשובים כגון שיתוף פעולה, עזרה הדדית, כיצד לחלוק אחד עם השני ואודות החשיבות של ההתחשבות האחד בשני וברגשות הזולת.
"חלומות נעימים" היא בובה שמשמיעה קולות, נוחרת ועוצמת עיניים – וכל ילד יתאהב בה במבט ראשון. מחיר לצרכן: 219.99 שקל. (במבצע פסח ברשת טויס אר אס – 139.99 עד סוף מאי).

טימי הטלה,  סדרה חינוכית ואיכותית  פרי  יצירה של ה BBC. בשל הצלחת הסדרה, היא משודרת במדינות רבות- וגם בישראל בערוץ "הופ!".

חברת "הנסיך הקטן", המתמחה במוצרי תינוקות איכותיים, משווקת את סדרת בובות טימי הטלה -  המשמיעות קולות, ומגוון רב של משחקי דמיון, חשיבה ופיתוח מוטוריקה .

להשיג: ברשת טויס אר אס ובחנויות הצעצועים המובחרותמחיר כל בובה 119 ₪.
לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" 08-9426633http://www.littleprince.co.il/

טימי וחבורתו מיובאים לארץ ע"י חברת "הנסיך הקטן", אשר מתמחה בייבוא מוצרי תינוקות איכותיים, כלי כתיבה וצעצועים, ביניהם מותגי: Tommee Tippee (טומי טיפי),  little prince (הנסיך הקטן), קריולה (Crayola) ואחרים.



מתנת אפיקומן כפולה:
מקס  ומיצי – צמד כלבלבים תאומים מסדרת חיות המחמד   האינטראקטיביות- אנימגי'ק – Animagic
אנימג'יק- סדרת בובות פרווה אינטראקטיביות בדמויות של חיות בעלות תכונות 'חייתיות' אמיתיות– לפיתוח משחק, הנאה ותחושת אחריות לכל ילד – יבוא בלעדי של חברת "הנסיך הקטן"


חברת "הנסיך הקטן" מציעה מתונה כפולה למוצאי האפיקומן בליל הסדר:
'מקס ומיצי' – צמד כלבלבים תאומים בסדרת חיות המחמד האינטראקטיביות 'אנימג'יק'.
בובות  ה"אני-מג'יקAnimagic , שהגיעו לישראל רק לפני כשנה, הפכו זה מכבר ללהיט! מדובר בסדרת בובות פרווה בדמויות אמתיות של מגוון חיות מחמד אהובות, הזקוקות לטיפולו המסור של הילד, מגיבות להתנהגותו ומביעות חיבה בהתאם. לבובות תכונות מיוחדות של חיות,   הכוללות תנועות וקולות אותנטיים.

החיות פרוותיות ונעימות למגע וכייף להאכיל אותן ולשחק עימן. כשהילד מעניק לחיה את תשומת הלב הנדרשת, היא מביעה אותות של חיבה, ומשמיעה קולות מתפנקים.

מקס ומיצי - כלבלבים תאומים -   מקס ומיצי הם 2 גורי כלבלבים שזה עתה נולדו ודורשים טיפול מסור.  כשמאכילים אותם בבקבוק, שומעים אותם לוגמים בהנאה,  אם מפסיקים מוקדם הם נובחים ומייללים, וכשהם מסיימים לאכול הם נובחים בהנאה. להשלמת הטיפול ניתן להאזין לפעימות ליבם באמצעות סטטוסקופ מצורף. מחיר מומלץ לצרכן  229.99 ₪.

חיות המחמד- אנימגי'ק, הן המתנה האידאלית לכל ילד, ליצירת משחק חווייתי, הנאה ופיתוח תחושת אחריות ודאגה לבעלי חיים ועולמם.  להשיג: ברשת טויס אר אס, כפר השעשועים ובחנויות הצעצועים המובחרות.
לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" 08-9426633http://www.littleprince.co.il/



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה