יום שני, 5 במרץ 2012

Forever Youth Liberator - By Yves Saint Laurent



השבוע הוזמנתי לאירוע השקה של איב סאן לורן!!
האירוע התקיים בגלריית ZEMACK שבכיכר המדינה...
בהתחלה נשנשנו ופטפטנו....
 
שמענו הסבר מפי איריס אדיב על "סודות העור":
השכבות השונות של העור ומה תפקידן, הנה מספר תמונות המסבירות בקצרה על סודות העור:


גליקוביולוגיה
אחד מ-10 תחומי המדע אשר ישנו את רפואת העתיד לפי M.I.T[2]
100 שנות מחקר, 7 פרסי נובל
גליקוביולוגיה מייצגת פריצת דרך מכרעת בהבנת הביולוגיה, במיוחד בנוגע לארגון מבנה הרשת הבין תאית והתקשורת בין התאים. גליקוביולוגיה נותנת לנו תקווה לפתח טיפולים חדשים אשר יחסלו את המגפות  הגלובאליות הגדולות ביותר של המאה ה-21. 

גליקוביולוגיה - צופן החיים השלישי
1953: צופן הדנ"א מפוענח
1963: צופן החלבונים מפוענח
תחילת המאה ה-21: גליקאנים
לאחר פיצוח הקוד הגנטי וחשיבות תאי הגזע, גליקוביולוגיה הוכרה כאחת מפריצות הדרך המדעיות של העתיד, המעניקה תובנות חדשות על מנגנונים ביולוגיים.

גליקוביולוגיה מייצגת פריצת דרך משמעותית בהבנת מנגנונים ביולוגיים, המצויים בדרך כלל על שטח פני התאים ונחוצים להתקשרות שלהם. גליקאנים פועלים כמפתחות חיוניים, המסוגלים "לפתוח" את התאים כדי להבטיח שהמסרים להתחדשותם מועברים באופן ספציפי ליעדם.

גליקוביולוגיה - תגלית משמעותית, 20 שנות מחקר
גליקאנים בעור: "מפתחות הנעורים"
הגליקאנים מצויים באופן טבעי בעור, ומסוגלים "לשחרר" את פוטנציאל הנעורים של התאים. עם הזמן, כמות הגליקאנים פוחתת, ומונעת את תהליך ההתחדשות של העור. בעקבות חקר הדנ"א ותאי הגזע, מדע חדש מסוגל לענות על האתגר של נעורי העור: גליקוביולוגיה, מיושמת בקוסמטיקה ועל העור בפעם הראשונה.




לגליקאנים 3 תפקודים חיוניים:
על שטח פנים העור:תפקיד תקשורתי.
הגליקאנים מעורבים בתקשורת בין התאים, ובתקשורת המתרחשת בין התאים ובין הסביבה שלהם.
תצורת הגליקאנים מאפשרת להם להעביר מסרים בין התאים וסביבתם.
הקשר הזה של "מנעול ומפתח" מאפשר למסרים חיוניים לעבור, ואלה מפעילים תגובת שרשרת של תגובות מטבוליות החיוניות למבנה העור.

בתוך התא: תפקיד מטבולי
הגליקאנים משחררים מסרים של התחדשות בתא. ככל שהעור מתחדש כך המראה שלו יראה צעיר יותר.

בין התאים: תפקיד מבני.
הגליקאנים תורמים למבנה וארגון הרשת הבין תאית.   

Glycanactif™:תוצאות מוכחות המתמקדות על נעורי העור
התחכום של Glycanactif™ טמון במבנה, הבנוי סביב 3 גליקאנים. העיצוב המותאם מאפשר לפעול כמו "מפתח", בדומה לגליקאנים הטבעיים המצויים על שטח פני התאים, להמריץ3 את תפקודי העור כדי לעורר  את הנעורים. 
הודות למרקמים של פוראבר יות' ליברטור, באופן מיידי העור הופך חלק יותר, קורן יותר וזוהר יותר. יום אחרי יום, עור הפנים מוצק יותר, מתוח יותר וגמיש יותר. העור נראה צעיר יותר באופן הנראה לעין. 



"נעורים הם הרגשה ואינם יכולים להתקיים ללא מדע "
מותג המעצבים הבינלאומי Yves Saint Laurentמציג
פריצת דרך משמעותית ומשיק את סדרת הטיפוח
 FOREVER YOUTH LIBERATOR
הסדרה מבוססת על גליקוביולוגיה
אחד מ-10 תחומי המדע שישנו את רפואת העתיד,
בטכנולוגיה חדשנית המסייעת  לעור להראות קורן יותר,
מוצק יותר, מתוח יותר במראה צעיר יותר באופן הנראה לעין.

·        גליקוביולוגיה – 100 שנות מחקר, 7 פרסי נובל, תגלית פורצת דרך אחת. אחד מ-10 תחומי המדע שישנו את רפואת העתיד. פריצת דרך משמעותית בהבנת הביולוגיה, בארגון מבנה הרשת הבין תאית.
·        אחרי חקר הדנ"א ותאי הגזע, מדע חדש מסוגל לענות על האתגר של נעורי העור: גליקוביולוגיה, מיושמת בקוסמטיקה ועל העור בפעם הראשונה.
·        גליקאנים מצויים בעור באופן טבעי ומאפשרים לסייע בהמרצת הפעילות התאית. עם הגיל, כמות הגליקאנים פוחתת ותהליך ההתחדשות מואט.
·        YSL SKINSCIENCE– פלטפורמה ייחודית של קהילת מומחים בגליקוביולגיה המיישמת את היתרונות העדכניים ביותר של הגליקאנים בעולם הקוסמטיקה.
·        חדש! פוראבר יות' ליברטור – מבוסס על Glycanactif™- תרכובת ייחודית של 3 גליקאנים מהותיים ("מפתחות הנעורים") המסוגלים "לשחרר" את פוטנציאל הנעורים של התאים.
·        "My Youth Index"- דרך אבחון בלעדית לאיב סאן לורן, המזהה את גיל העור של האישה באמצעות 6 סימני הזדקנות אופיינים.
·        סדרת פוראבר יות' ליברטור כוללת סרום, קרם יום עם SPF15, תחליב יום עם SPF15, קרם יום לעור יבש, קרם עיניים וקצף ניקוי.

הגישה של איב סאן לורן לגיל - נקודת מבט חיובית, עצמאות וחופש.
עם איב סאן לורן, הנשים חיות את הרגע, מודעות לחלוטין לכל מה שהן חוו וגם לכל מה שצפוי להן בעתיד. הן שואבות את הכוח שלהן מאידיאל המבוסס פחות על נורמות, ויותר על היכולת של כל אישה ואישה לשבור את החוקים.

הנעורים הם הרגשה, הם משמעות נרדפת לשאיפות, רצונות, סקרנות. בראש ובראשונה, הם הצהרה של גישה. הגישה של איב סאן לורן לזמן היא, לא רק פורמולה או תהליך, היא שקולה להמצאת ביטויים חדשים, המבוססים לא רק על יכולת טכנולוגית, אלא על הקשר בין טכנולוגיה ואנשים, היכולת שלנו להתעלות ו"להמציא" את החיים שלנו מחדש, ובכך לתת אינספור הזדמנויות. 
מותג המעצבים איב סאן לורן מפענח את קוד נעורי העור ומשיק את סדרת הטיפוח
Forever Youth Liberator"פוראבר יות' ליברטור" המבוסס על גליקוביולוגיהתוך שימוש בפלטפורמה ייחודית של קהילת מומחים בתחום זה, המיישמת את היתרונות העדכניים ביותר של הגליקאנים בעולם הקוסמטיקה. בצוות המומחים:
פרופ' Peter H. Seeberger- פרופסור במכון מקס פלאנק בפוטסדאם, מומחה בחקר הסוכרים ומנהל המחלקה למערכות ביומולקולריות, בגרמניה[1].
ד"רBruno A. Bernard– צרפתי, חבר בצוות המחקר של לוריאל, 30 שנות עבודה במחקר המתקדם של לוריאל, כתב למעלה מ-160 מאמרים (29 מאמרים על גליקוביולוגיה).
ד"ר  Thierry J. Michaud- רופא עור, יו"ר האגודה לרפואת עור אסתטית בצרפת.
ד"ר Julien Laboureau- מומחה בביולוגיה מולקולרית ובביולוגיה של התא, המחקר היישומי של לוריאל בתחום טיפוח העור, צרפת.
Dominique Ancilotti- המנהל העולמי של מחלקת המחקר והחדשנות בפיתוח מוצרים לטיפוח העור, חטיבת מוצרי היוקרה של לוריאל.

בהתבסס על התגליות האחרונות בגליקוביולוגיה המתייחסות לעור, הפורמולה של Forever Youth Liberator מכילה תרכובת בלעדית של מרכיבים פעילים ה"פותחים" את התאים ומשחררים מסרים המעודדים את נעורי העור.


2012: איב סאן לורן יוצר את Forever Youth Liberator"פוראבר יות' ליברטור" המבוסס על גליקוביולוגיה
איב סאן לורן בתמיכת המחקר של לוריאל, מפענח את קוד נעורי העור בדרך שונה. בהתבסס על התגליות האחרונות בגליקוביולוגיה המתייחסות לעור, הפורמולה שלForever Youth Liberatorמכילה תרכובת בלעדית של מרכיבים פעילים ה"פותחים" את התאים ומשחררים מסרים המעודדים את נעורי העור. 

YSL SKINSCIENCE– פלטפורמה ייחודית של קהילת מומחים בגליקוביולגיה המיישמת את היתרונות העדכניים ביותר של הגליקאנים בעולם הקוסמטיקה.
איב סאן לורן פיתחו שיטת עבודה פורצת דרך עבור טיפוח העור והרכיבו קהילת מומחים בגליקוביולגיה, המורכבת ממומחים בביולוגיה של העור והמגיעים מגופים שונים בחטיבת המחקר של לוריאל. אליהם מצטרפים יועצים חיצוניים: פרופסור Peter H. Seeberger, מומחה בחקר הסוכרים Glycol-sciences, וד"ר J. Thierry Michaud, רופא עור.

YSL SKINSCIENCE ביצעו מחקר בסיסיכדי להמשיך לשפוך אור על תפקיד הגליקאנים בתפקודי העור העיקריים. קהילת המומחים התמקדה גם במחקר מדעי עבור תחום הקוסמטולוגיה.    
YSL SKINSCIENCE פורסמו מידע מדעי על תגליות בתחום הגליקוביולוגיה של העור, וגם על מוצרי קוסמטיקה של איב סאן לורן המיועדים לנשים:

תגלית משמעותית בתחום האנטי-אייג'ינג
כמות הגליקאנים פוחתת עם הגיל והפעולה שלהם משתנה. התוצאה: התאים הופכים ל"נעולים" ופעילותם בתהליך התחדשות העור מואטת. באותו האופן, מבנה הגליקאנים מאבד את התכונות שלו. 

הסימנים הראשונים של הזדקנות העור מופיעים: קמטים, אובדן מיצוק, גוון עור פנים עמום ועוד.
בלעדי לאיב סאן לורן -  Glycanactif™- פטנט ברישום
בתמיכת התגליות בתחום הגליקוביולוגיה לפענוח צופן נעורי העור, איב סאן לורן מציגים פריצת דרך בתחום טיפוח העור עם תרכובת ייחודית Glycanactif™, המיועדת לפעול כמו מפתח לתאים, ו"פותחת"[3]את התאים, כדי להמריץ את תפקודי העור המעודדים את הנעורים שלו. תרכובת פורצת דרך זו, יוצרת מחדש גליקאנים שאבדו עם הגיל, ומעודדת את תהליך ההתחדשות העור.

My Youth index "אינדקס הנעורים שלי": בלעדי לאיב סאן לורן
הודות למבחנים קליניים, גילו מומחים ש-6 סימני הזדקנות מספיקים כדי לקבוע את הגיל של כל אישה:
קמטים בין הגבות, קמטי המניפה סביב העיניים, קמטים מתחת לעיניים, קו המתאר של החלק התחתון של הפנים, קמטים סביב השפתיים, זוויות השפתיים.
"אינדקס הנעורים שלי"[4], בלעדי לאיב סאן לורן, קובע את 3 הסימנים הבולטים ביותר של כל אישה כדי לזהות את הגיל הנראה לעין ביעילות המרבית. היעילות של המוצרים של FOREVER YOUTH LIBERATORנקבעה באמצעות השימוש באינדקס הנעורים שלי. לאחר חודש של שימוש, הובחנו[5]שיפורים אסתטיים נראים לעין ביחס לשלושת הסימנים שזוהו.

בנקודות המכירה ייעשה שימוש ב-MY YOUTH INDEX ככלי לאבחנה ולמתן המלצות על טכניקות שימוש המותאמות לצרכיה של כל אישה.

forever youth liberator– מוצרי הסדרה:
youth liberator Serum  - סרום בעל תוצאות יוצאות דופן
הסרום מכיל ריכוז גבוה של Glycanactif™המסייע להמריץ את התחדשות העור, ולעורראת היכולת בעור האחראית למראה עור צעיר יותר.
תוצאות נראות לעין: כבר מהשימוש הראשון העור נראה אחיד, קורן יותר, רענן יותר, ותווי הפנים נראים רגועים יותר[6].
תוך 7 ימים בלבד, סימני העייפות מטשטשים, העור קורן יותר, רך יותר, גמיש יותר, מוצק ומתוח יותר.
לאחר חודש, העור מרגיש מהודק יותר, כמו התמלא מחדש מבפנים, הקמטים נראים מופחתים. העור מקבל מראה צעיר יותר הנראה לעין.

מרקם המענג את החושים בניחוח ריחני ונשי
מוגש בקבוקון ארוך וצר עם טפטפת, הנוזל הקל והוורדרד במרקם של ג'ל, מתמזג באופן מושלם עם העור ומותיר אותו בתחושה של לחות מושלמת ורעננה להפליא.  

מחיר מומלץ לצרכן:
30 מ"ל – 550 ₪
50 מ"ל – 710 ₪

forever youth liberator CREAM SPF15- קרם אנטי-אייג'ינג עם SPF15
קרם אנטי-אייג'ינג עם SPF15המגן על העור מחשיפה יומיומית לשמש ומתאים לכל סוגי העור. מרקם קרמי עשיר ומענג המחליק לתוך העור בנוחות עילאית.
[7]תוצאות נראות לעין: באופן מיידי מותיר את העור במראה קורן יותר, רך יותר ובתחושת נוחות.
תוך 7 ימים בלבד, מרקם העור מרגיש כמו השתנה: חלק יותר ומוצק יותר.
לאחר חודש, העור מרגיש מהודק יותר ומתוח יותר. העור מקבל מראה צעיר יותר הנראה לעין.

תכולה: 50 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 490 ₪


forever youth liberator FLUID SPF15תחליב אנטי-אייג'ינג עםSPF15
תחליב אנטי-אייג'ינג עם SPF15, המתאים לעור רגיל עד מעורב, עוטף את העור בשכבה משית דקה. מעניק הגנה אופטימאלית נגד חשיפה יומיומית לשמש. מלא בספוגיות זעירות הסופחות מים מהשכבה החיצונית של העור. מעניק באופן מיידי נוחות מרככת ומרגיעה ובו בזמן ממלא את העור מבפנים.  
תכולה: 50 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 490 ₪

forever youth liberator NUTRI CREAM- קרם הזנה לעור יבש
קרם הזנה לעור יבש בעל מרקם עשיר, פותח משעוות המצפותאת עור הפנים ושומנים המופקים מליפידים בין-תאיים עם ריכוז גבוה של מרכיבים סופגי לחות.
תוצאות נראות לעין: באופן מיידי העור מלוחח ונראה קורן יותר.
תוך שבוע אחד, העור נראה חלק יותר9, גמיש יותר, מוצק יותר, מפוסל מחדש ורך יותר9.
לאחר שימוש במשך חודש אחד, העור מרגיש מהודק יותר, ונראה צעיר יותר. העור קורן וזוהר יותר10. תווי הפנים נראים רגועים9 יותר. 

תוך חודש אחד, "נוטרי קרים" מעניק תוצאות יוצאות דופן על כל סימני ההזדקנות[8]. הוא מפסל מחדש את החלק התחתון של הפנים ובו בזמן מסייע בהחלקת הקמטוטים והקמטים: הקמטים מתחת לעין וקמטי הצחוק בזוויות העיניים, קמטי הבעה, קמטים בזוויות הפה, קמטוטים מעל לשפה העליונה.
תכולה: 50 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 490 ₪

forever youth liberator EYE CREAM- קרם עיניים
קרם עיניים, המכיל בנוסף על תרכובת Glycanactif™, מרכיבים להרגעת אזור העיניים, וחלקיקים למראה אחיד ובהיר יותר.
העיניים נראות רעננות וקורנות יותר:
תוך שבוע אחד, הטבעות הכהות סביב העיניים פוחתות.
לאחר חודש, העור באזור העיניים מוצק יותר, אזורים בולטים לעין נראים מתוחים יותר, ותווי הפנים נראים נינוחים.
תכולה: 15 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 340 ₪

forever youth liberator CLEANSING FOAM– קצף ניקוי
קצף ניקוי המהווה חוויה רב חושית ייחודית, בעל מרקם קרמי עדין, אשר במגע עם מים, הופך לתחליב עם שכבת קצף דקה וקלילה. משחרר מהעור שאריות לכלוך ואיפור.
מותיר את העור רך ונוח, ללא תחושת יובש.
תכולה: 150 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 265 ₪

ניתן להשיג ברשתות סופר-פארם, משביר לצרכן, ניו-פארם ואפריל


8 בחינה קלינית על 43 נשים בגילאי 45-65: לאחר 4 שבועות של שימוש לפי "My Youth index"
9 הערכות עצמיות של 50 נשים בנות 50-65: מייד לאחר מריחת הקרם, וגם לאחר שימוש במשך שבוע אחד, ולאחר 4 שבועות.
10 הערכות עצמיות המבוססות על סולם הערכה של זוהר העור, של 50 נשים בעלות עור יבש לאחר מריחת הקרם פעמיים ביום במשך חודש אחד.


[1] מכון מדעי גרמני בעל שם עולמי, העוסק אך ורק במחקר בסיסי
[2] כתב העת Technology Reviewהיוצא לאור מטעם M.I.T,המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס
[3] בדיקה בתנאי מעבדה
[4] כלי לאבחנה קלינית של הזדקנות נראית לעין של העור, פותח במיוחד ל-YSL – SKINSCIENCE, וקובע את הממוצע של 3 סימנים עיקריים שנבחרו מתוך 6 סימני הנעורים המרכזיים: קמטים בין הגבות, קמטים סביב העיניים, קמטים מתחת לעיניים, צורת החלק התחתון של הפנים, קמטים סביב השפתיים, פינות השפתיים. 
[5] בחינה קלינית שנערכה בפיקוח רופא עור על 38 נשים שהראו קמטים ואובדן מיצוק: הערכות אחרי 4 שבועות של שימוש בסרום, בקרם וב"נוטרי-קרם" של FOREVER YOUTH LIBERATOR.
[6] הערכות עצמיות: 50 נשים בנות 50-65 : שימוש בסרום FOREVER Youth Liberator.
[7] הערכות עצמיות: 44 נשים בנות 45-65 – אחרי שימוש בקרם יום FOREVER Youth Liberator

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה