יום ראשון, 11 במרץ 2012

NAGAYA - מתנות לחגים!


לפני כשבועיים הוזמנתי לסיור בנגאיה – החברה המובילה בישראל למתנות בנות-קיימא ומוצרי חיים אקולוגיים עם תרומה לקהילה !
חברת נגאיה הוקמה על ידי אורית רומשטיין וריבקי יודקביץ לאחר שפרשו מקריירה ארוכה ומגוונת בהיי-טק ובניהול. החיים הפרטיים של שתיהן כוללים ערכים כמו שמירה על הסביבה, צדק חברתי, תרומה לקהילה,קידום חקלאות ברת-קיימא וכדומה. הרעיון שעומד מאחורי נגאיה הוא להציע לכל מי שרוצה לקנות מתנה – הן אדם פרטי והן ארגון – לקנות מתנה טובה יותר: טובה לנותן, למקבל, ליצרן, לקהילה ולסביבה.
 
בתמונה: אורית וריבקי

המתנות והמוצרים השונים של החברה, מיוצרים על ידי עובדים שהם משתקמים בעלי צרכים מיוחדים המועסקים במפעל מוגן ומתפרנסים בכבוד. 
 
 

מארזי השי של נגאיה עשויים תוך חשיבה אקולוגית חברתית. בכל מארז טמונות 3 מתנות:מתנה לאדם המקבל – מוצרים אורגניים משובחים המיוצרים בעבודת יד על ידי טובי היצרנים בארץ, תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים וטעמים שיוצרים שמחת חיים.מוצרי המזון של נגאיה הם מוצרים אורגניים שתהליך גידולם וייצורם מיטיב עם האדמה והסביבה. התיק הירוק מיוצר בישראל ועשוי מחומר מתכלה, מארזי המתנות עשויים קרטון ממוחזר שהוא חומר גלם ידידותי לסביבה ומיועדים לשימוש חוזר, ושקיות המוצרים מתכלות.
 
 

במארזי המתנות של נגאיה מוצעים יינות ססלוב:
יקב ססלוב הינו יקב בוטיק משפחתי וכשר עם המון אהבה ליין ולאנשים אשר הוקם על ידי ברי ססלוב ב-1998 בקיבוץ אייל שבדרום השרון ובשנת 2007 הרחיב את פעילותו לצוריאל שבגליל העליון. הכרמים של היקב נטועים בהרי הגליל העליון, בגובה 800 מטר על פני הים, בקדיתא, צבעון, עלמה ובכרם בן זמרה. באזורים שבהם התנאים לגידול גפנים הם מהטובים ביותר בארץ.
יינות יקב ססלוב זכו בפרסים רבים בתחרויות יוקרתיות בארץ ובעולם ומיוצאים למבחר מדינות באירופה, ארה"ב וקנדה.
בין האריזות המגוונות שמציעים בנגאיה, ניתן למצוא:
§        משלוח מנות של פירות יבשים אורגנים ויין לבן. יין לבן, אורגני, כשר למהדריןלקט פירות יבשים אורגניים (500 גר'), ללא חומרי ריסוס, הדברה וגופרית, צלחת הגשה מעלי דקל לשימוש חוזר, כרטיס ברכה חגיגי על נייר אקולוגי המפרט את ערכי המתנה.מחיר:  99 ₪
§        אלף לילה ולילה – בונבוניירה בקלאווה מהודרת מנצרת, חלווה וניל בייצור מסורתי עם אגוזי מלך ופיסטוקים, אוזני המן מקמח מלא באפיה ביתית במילוי פרג/שוקולד/תמרים, תמרים אורגנים בהרי דבש, קפה שחור אסלי אורגני, כרטיס ברכה חגיגי על נייר אקולוגי , מארז נגאיה "פרח" אקולוגי ומהודר. מחיר: 139 ₪ .
§        היש צוהלת – משלוח מנות כשר למהדרין– מארז הכולל יין לבן אורגני, כשר למהדרין, אזני המן מקמח מלא באפיה ביתית במילוי פרג/שוקולד/תמרים כשר למהדרים בהשגחת בד"צ חתם סופר ב"ב, מטבעות שוקולד עם פירות יבשים כשר למהדרין בהשגחת בצ"ד אגו"י ירושלים, חלווה וניל אותנטית מנצרת עם פיסטוקים ואגוזי מלך כשר למהדרין בהשגחת בצ"ד חתם סופר ב"ב, כרטיס ברכה חגיגי על נייר אקולוגי, תיק יוטה רב פעמי. מחיר: 139 ₪
§        משלוח מנות מהודר שופע ומיוחד - תיק נגאיה ירוק גדול 100% אופנתי, 100% שימושי ואקולוגייין רימונים אדום חצי מתוק, יקב רימון, שמן זית אורגני כתית מעולה בכבישה קרה , 750 מ"ל, כליל הדבש - דבש אורגני מפרחי בר בכליל, קונפיטורת שזיפים מדברית אורגנית, חלווה וניל ביצור מסורתי עם אגוזי מלך ופיסטוקים, תה צ'אי מסלה אורגני אותנטי, עוגיות מרוקאיות באפיה מקמח מלא עם שומשום וקוקוס, בונבויירה בקלאווה מהודרת מנצרת, תמרים אורגנים בהרי-דבש, כרטיס ברכה חגיגי על נייר אקולוגי. מחיר: 299 ₪
 
 

כל מוצרי המזון בחבילות השי של נגאיה – כשרים/כשרים למהדרין.

  מחיר והיכן ניתן להשיג: משלוחי המנות האקולוגיים של נגאיה משווקים באופן ירוק באמצעות אתר האינטרנט,www.nagaya.co.il  , בו ניתן לצפות בקטלוג האינטרנטי, 
או בטלפון: 054-4919855   מחיר החבילות נע בין 89 ₪ לבין 299 ₪ אך ניתן גם להרכיב חבילות בהתאמה אישית של תוכן ותקציב בהתאם לדרישות וצורכי הלקוחות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה