יום רביעי, 14 במרץ 2012

העפרונות הראשונים שלי !


הבת שלי מאוד אוהבת לצייר, לצבוע ולעשות עבודות יצירה...

קיבלתי להתנסות את "העפרונות הראשונים שלי" - מארז עפרונות עבים ומקושטים של המותג "קריולה" בהשקה של חברת "הנסיך הקטן"!
בדר"כ המארזים של העפרונות דקים ונשברים בקלות וצריך לחדד אותם לעיתים קרובות...

מארז "העפרונות הראשונים שלי" מכיל 8 עפרונות עבים בצבעים מרהיבים. העפרונות מקושטים בציורים חמודים, משעשעים ומזמינים ביותר את הפעוט לצייר וליצור. כמו כן, הציורים שעל העפרונות  יעזרו לילד למצוא קשר ולחבר בין הציור לצבע, ובכך לבחור את הצבע המועדף. היקף העיפרון הנו רחב ונוח לאחיזתו של פעוט עם ידיים קטנות.  

העפרונות הראשונים שלי מכילים עופרת איכותית לצביעה חלקה וקלה בצבעים חיים ויפים, אינם מכילים מרכיבים רעילים או מסוכנים, ובשל עוביים, גם כמעט ואין סיכוי שיישברו. המארז הוא אחד היחידים הקיימים בשוק לגיל זה, והוא מיועד החל  מגיל שנה!  אז אל תתפלאו אם תמצאו מכתב אהבה מהקטנצ'יק ואפילו לא לימדתם אותו לכתוב, שהרי פסיכולוגים אומרים, שלא צריך ללמד את הילד כל דבר,  מספיק לתת לו כלים מתאימים לחיים.
מחיר לצרכן: 44.99 שקל.
להשיג: ברשתות אופיס דיפו, קרביץ, טויס אר אס, שילב  ובחנויות המובחרות.
לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן"   08-9426633 http://www.littleprince.co.il /

חברת  Crayola   האמריקאית החלה את דרכה בשנת 1885  וכבר מהיום הראשון  Crayola מיתגה את עצמה כחברה לייצור צבעים. מעל  125 שנה של צבע, יצירתיות, למידה ומעל הכול הנאה, הם חותמת האיכות של החברה. המוצר הראשון שהחברה השיקה היה גירים צבעוניים ולאחר מכן החלה בייצור צבעים, עפרונות ציור, טושים , חמר ועוד מוצרי יצירה שונים. 
מוצרי חברת "קריולה" נמכרים בלמעלה מ – 80 מדינות ברחבי העולם מטה החברה נמצא בפנסילבניה, ארה"ב, שם גם ממוקמים מפעלי החברה.

מוצרי החברה מיובאים לארץ ע"י חברת "הנסיך הקטן", אשר מתמחה בייבוא מוצרי תינוקות איכותיים, כלי כתיבה וצעצועים, ביניהם מותגי: Tommee Tippee(טומי טיפי), little prince(הנסיך הקטן), לינדם ואחרים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה