יום רביעי, 7 במרץ 2012

אכילה בררנית אצל ילדים!


האם גם לכם יש ילד מאוד בררני בכל הקשור לאוכל?
אני פעילה בפורום WOM ואחד הקמפיינים האחרונים עוסקים בנושא אכילה בררנית אצל ילדים.
כחלק מהקמפיין קיבלתי להתנסות את פדיאשור קומפליט - השלמה תזונתית מלאה ומאוזנת לילדים שהם אכלנים בררניים. מבית אבוט (סימילאק).
הבת שלי בת 3 וחצי והיא עדיין צמודה לבקבוק שלה בבוקר כשהיא מתעוררת וגם בלילה לפני השינה !
וכן היא גם בעייתית בכל הנוגע לאוכל ולכן אני מוצאת את הבקבוק שלה כתוספת בטוחה וכך אני רגועה שהיא מקבלת את הויטמינים להם היא זקוקה.
פדיאשור קומפליט היא בדיוק התשובה המתאימה לבעיה שלי, וזו בעיה שאני שומעת מלא מעט הורים סביבי...
אני מאוד מרוצה מהמוצר, הוא נותן לי תחושת ביטחון שהבת שלי מקבלת את כל הויטימינים והיא מקבלת השלמה טובה ומשאירה אותי רגועה!
פדיאשור מגיע בטעמים וניל ושוקולד, וניל שזה הטעם המועדף על הבת שלי (בגלל הסימילאק שגם הוא בטעם וניל)...
כחלק מהדיוור שהגיע אלי הביתה קיבלתי המלצות להקניית הרגלי אכילה נכונים, ונתונים על אכילה בררנית והתמודדות עם הילדים!
אני משתפת אתכם כי אני יודעת שאנו בתור הורים חשוב לנו לדעת שהילדים שלנו אוכלים מכל אבות המזון ומקבלים את כל הויטמינים הדרושים לגדילה תקינה ובריאה!
המלצות להקניית הרגלי אכילה נכונים:
הילד הזה מוכר לכם?
איך מתמודדים עם אכלנים בררנים? מספר עצות להתמודדות:
לסיום מספר נתונים על פדיאשור קומפליט ועל המרכיבים שלו:

מידע נוסף: www.pediasure.co.il
גם אתם מוזמנים להיכנס לאתר WOM ולהצטרף לקמפיינים הבאים...


2 תגובות:

  1. אכלנים בררנים זאת הבעיה הכי גדולה שלי כרגע עם התאומים!! אנסה חלק מהעצות פה - תודה רבה!

    השבמחק