יום שישי, 2 במרץ 2012

מריחים את השינוי באוויר...



טבע ישראל גאה להציג:
מרידול הליטוזיס – מערך מוצרים להגנה מפני ריח רע מהפה עם מנגנון הפעולה המשולש

סדרת מרידול הליטוזיס פועלת לראשונה כנגד הגורמים לריח רע מהפה- באמצעות מנגנון הפעולה המשולש. מעניקה הגנה יעילה מפני ריח רע מהפה החל מהשימוש הראשון.

חברת טבע מציגה את מערך מרידול הליטוזיס,  סדרת מוצרים להגנה מפני ריח רע מהפה (הליטוזיס), לא רק במיסוך הסימנים.
מערך מרידול הליטוזיס הינו פרי פיתוח של מעבדות המחקר של מרידול ומיועד להעניק הגנה יעילה מפני ריח רע מהפה.
שילוב המרכיבים הפעילים הייחודי, פועל כנגד הגורמים לריח רע מהפה באמצעות מנגנון הפעולה המשולש:
·        פועל כנגד רובד חיידקים יצרני ריח על השלון ובכלן חלל הפה.
·        מנטרל תרכובות ריח
·        מפחית את פעילות ייצור הריח של רובד החיידקים.
כל זאת, תוך שמירה על האיזון הטבעי של הפלורה בחלל הפה. למרידול הליטוזיס יעילות גבוהה המוכחת קלינית.  מערכת הפלואוריד הכפולה המבוססת על אמין פלואוריד וסטאנוס פלואוריד מעניק בנוסף הגנה יעילה בפני עששת.


שטיפת הפה מרידול הליטוזיס: נלחמת בגורמים לריח רע מהפה באמצעות  מנגנון הפעולה המשולש:  נטרול תרכובות ריח, הפחתת פעילות ייצור הריח ופעילות כנגד רובד החיידקים יצרני ריח על הלשון ובכל חלל הפה. פעילות המוצר מבוססת על שילוב ייחודי של מרכיבים פעילים: אמין פלואוריד-סטאנוס פלואוריד, אבץ לקטאט ומרכיבים נוגדי ריח רע, אשר פותחו על ידי מעבדות המחקר של מרידול.
ג'ל לניקוי השיניים והלשון מרידול הליטוזיס - פועל כנגד הגורמים לריח רע מהפה ומנטרל תרכובות ריח בחלל הפה. פעילותו מבוססת על שילוב ייחודי של מרכיבים פעילים בדומהלשטיפת הפה. מיועד לצחצוח השיניים ולניקוי הלשון באופן יום-יומי באמצעות מברשת שיניים ומנקה לשון.
מנקה הלשון מרידול הליטוזיס- צחצוח שיניים בלבד איננו מספיק להגנה לאורך זמן מפני ריח רע מהפה, כיוון שהחיידקים יצרני הריח מצטברים בעיקר על הלשון. מנקה הלשון מרידול הליטוזיס, מסיר את מעטה חיידקי הלשון ומנקה ביעילות את הלשון. כולל משטח זיפי לפיזור הג'ל ומזיפות גומי לאיסוף השיירים. בעל מבנה שטוח במיוחד להפחתת גירוי הגרון.
מברשת השיניים מרידול הליטוזיס - להסרה של רובד החיידקים בכל חלל הפה. בעלת קצוות סיבים דקיקים ורכיבי גומי רכים לניקוי יסודי של השיניים והחניכיים. כולל משטח זיפי בגב המברשת, להסרה של חיידקים בחלל הפה ובמיוחד על הלשון והלחיים.

מה זה הליטוזיס?
כרבע מן האוכלוסייה סובלים לעיתים מהליטוזיס שהינו המושג הרפואי לריח רע מהפה. לעיתים קרובות אלו הסובלים מן הבעיה אינם מודעים לכך משום שהם עצמם אינם מסוגלים לחוש בריח המתנדף בעת שהם נושמים או מדברים. עם זאת, אנשים בסביבתם חשים בריח הרע ועל כן ריח רע מפה עלול לפגוע ביחסים הבין-אישיים הן בעבודה והן בחיים הפרטיים.

חיפוי הלשון הינו הגורם השכיח ביותר
ב-9 מבין כל 10 מקרים המקור לריח רע מהפה נמצא בחלל הפה עצמו ולא במערכת העיכול כפי שמקובל בטעות להניח. על כן, מרפאת השיניים הינה הכתובת המתאימה להתמודדות עם ריח רע מהפה. אע"פ שהיגיינת פה לקויה או דלקת/מחלת חניכיים עשויות לתרום לריח רע מהפה, הגורם העיקרי לריח הלא נעים הינו מעטה החיידקים המחפה את הלשון. חיידקים יצרני ריח רע מתיישבים על הגבשושיות בבסיס הלשון ומעכלים תרכובות אורגניות כגון שיירי מזון, תאים מתים ומרכיבים אורגנים הקיימים ברוק. כתוצאה מן התהליך משתחררות תרכובות סולפה נדיפות הגורמות לריח רע המשתחרר בעת נשימה או דיבור.

גבשושיות הלשון
חיידקים יצרני ריח רע מתיישבים על הגבשושיות בבסיס הלשון ואחראים ליצירת ריח רע מהפה




מחיר מומלצים:
שטיפת פה – 37.99 ₪
משחה – 22.99 ₪
מברשת – 26.99 ₪
מנקה לשון – 24.99 ₪
ניתן למצוא בכל רשתות שהשיווק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה