יום חמישי, 27 בספטמבר 2012

חדש על המדף והפעם מוצרים לילדודס!



מוצרים לילדים על ספסל הלימודים:
לחזור לבית הספר זה אומר התחלה חדשה, הזדמנויות חדשות, ילדים וחברים חדשים, וזה בעיקר אומר גם קניית אביזרים חדשים שנותנים לנו את התחושה המרגשת של משהו חדש שאנחנו כבר לא יכולים לחכות ולהתחיל להשתמש בו....
וזו הסיבה שחברת קריולה לא יצאה לחופש הגדול,  ובזמן החופש המשיכה לייצר, לחשוב ולהמציא את הדבר הבא עבור הצרכנים הקטנים.  
כך למשל, מוצעים עפרונות ללא חידוד בעלי עופרת HB2 עמידה, פקקי הטושים מולחמים ומחוזקים היטב לבטיחות מרבית, ומאופיינים בקצוות חזקים שאינם נשברים בקלות מצד אחד, אך אינם פוצעים מצד שני. כל העפרונות, הטושים והצבעים אינם רעילים, ובנוסף ניתן להשיג מגוון מוצרים במגוון גדלים בהתאם לשלבי ההתפתחות המוטורית של הילד.

בין החידושים השנה:
עפרונות כתיבה מסתובבים ללא חידוד – הפטנט המושלם לילדי כיתות א +ב'!
מארז 3 עפרונות לכתיבה- הפתרון המושלם לקלמר: עפרון בעל גוף פלסטיק ועופרת HB2 איכותית וחזקה. מסובבים את הקצה העליון של העיפרון והחוד נשלף.... אין יותר צורך במחדד!  עופרת עמידה ואינה נשברת בקלות, כולל מחק בקצה העליון של העיפרון. הפתרון המושלם לכיתות הראשונות בהן אסור להשתמש בעיפרון חודים!
מחיר מומלץ לצרכן 10.99 ₪.

מיני סופר טושים -
מארז16  מיני טושים רחיצים.16  טושים דקים וקצרים בשלל צבעים המותאמים לילדים הצעירים.עם הטושים ניתן לצייר בכל זווית  אפשרית, הם סופר רחיצים ומוסרים בקלות מהעור והבגדים. לטושים אלו זמן חיים ארוך מאחר והם אינם מתייבשים בקלות ומציירים בצבעים עמוקים ומרהיביםחוד הטוש עמיד ואינו נהרס בקלות, אז גם אם הילד קצת עצבני החוד לא ייהרס... הטושים מניבים  קווים בעובי שונה באמצעות שינוי זווית הכתיבהפקקי הטושים מולחמים ומחוזקים היטב לבטיחות מרבית, ובעלי פקק פטנט מאוורר- מצד אחד אוטם את הטוש ומצד שני ניתן לנשום דרכו במקרה של בליעה!
 מחיר לצרכן 29.99 שקל.

להשיג: ברשת טויס אר אס, קרביץ, אופיס דיפו ובחנויות הצעצועים המובחרות.

מוצרים לבנים שאוהבים רובוטים מקפצים:

להיט הילדים החדש: ג'יירובוטס
28 רובוטים לוחמים "Gyro-Botz" -  המשחק שיקפיץ את הילדים על הרגליים
ילדי ישראל נבחרו להיות התחנה השנייה בסדרת ההשקות העולמית של המשחק שצפוי להפוך ללהיט הילדים החדש:GyroBotz  - משחק המשלב רובוטים קטנים, קופצניים ומסתובבים.  חברת "הנסיך הקטן", היבואנית הרשמית של המשחק, משיקה את ה- ג'יירובוטס – לקראת החגים.
28 רובוטים לוחמים זריזים,  מסתובבים ונלחמים האחד בשני.לכל אחד יש שם משלו, זהות ומראה ייחודי, ומאפיין אישי משלו:  כוח,  תבונה, מהירות ומיומנות. לכל ג'יירובוט יש ג'יירוסקופ  פנימי, אשר מופעל כאשר מסובבים את הג'יירובוטס על הראש או כאשר מושכים את חוט המשיכה. הג'יירוסקופ הפנימי, מייצב אותו ומאפשר לו קפיצות זקופות ויציבות.
כיף גדול  להקפיץ אותם הכי גבוה, לסובב אותם הכי מהר,  לערוך ביניהם קרבות ואפילו לבצע טריקים ולהתחרות האחד בשני. הג'יירובוט שנשאר להסתובב במשך הכי הרבה זמן, הוא הזוכה בתואר הנכסף אלוף הג'יירובוטס. מתאים במיוחד לילדים מגילאי 5 ומעלה.
אפשרויות המשחק עם ג'יירובוטס:
לסובב- הלוחם שנשאר להסתובב אחרון הוא המנצח.
להקפיץ - הלוחם שקופץ הכי גבוה הוא המנצח.
להילחם- הילדים מסובבים  אתהGyro-Botz  ידנית או ע"י  חוט המשיכה. מניחים את הלוחמים על הראש ומיד רואים שהזרועות שלהם מוכנות לקרב.  הילד שהג'יירובוט שלו ממשיך  להסתובב אחרון.  הוא השחקן המנצח!!!
פעלוליג'יירו-הילד שישיג  את המספר הרב ביותר של קפיצות הג'יירובוט שלו,  על ידי שימוש בידיים וברגליים,  יהפוך לאלוף שמחזיק  מעמד עם הג'יירובוט.
זירת קרב- מוצר נפרד למשחק, עם עיצוב ייחודי אשר תוכנן בדיוק למשחק זה.
מארז זירת קרב מפוארת- זירה ייחודית עם מסלול ירידה, הילד יכול להניח את הג'ירובוטס על מסלול הירידה ולצפות בג'יירובוט שלו נכנס לזירה!
את הג'ירובוטס נוספים מניחים במקומות המיועדים לכך, שיצפו בקרב. המארז כולל שני GyroBotz  בלעדיים!
המשחק מאפשר לילדים להתחרות, ליהנות וגם ללמוד להפסיד בכבוד. הכוח מעכשיו בידיים  שלהם.

להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות. 
מחיר מומלץ לצרכן:
ג'יירובוט:  69.99 שקלים. זירת לחימה: 59.99 שקלים.
מארז זירת לחימה מפוארת + 2 ג'יירובוטס בלעדיים: 179.99 שקלים.



מוצרים לילדים שפוחדים מהחושך:

מנורות הפלא של פישר פרייס מכניסות את הקסם לחדר השינה של ילדיכם
מנורות ייחודיות המשנות את הרקע שלהן בהתאם לכיבוי או הדלקת האור, כל לילה לפני השינה ילדכם יזכה מחדש לראות את הקסם של המנורה (משווק על ידי "הנסיך הקטן")
"לא רוצה ללכת לישון" - אכן אחת הפעולות שהקטנטנים משתדלים שלא לעשות.  למה ללכת לישון אם אפשר לטפס על הראש של אימא ואבא?  שינה  עבור הילדודס,  זוהי  פרידה וניתוק כל יום מחדש,  ולכן ידוע שילדים קטנים במקרים רבים, מתנגדים בתוקף  לעצום עיניים ולהירדם.
חברת  "הנסיך הקטן", משיקה את הקולקציה החדשה של מנורות הפלא אשר ניתן להשיג בארבעה עיצובים שונים: ג'ירפות, אריות, קופים והיפופוטם.
מנורת הפלא אמנם לא מתיימרת לפתור את הבעיה,  אבל  אין ספק שהיא מהווה אטרקציה מרגשת בחדר הילדים.  המנורה מכניסה קסם לחדר השינה, והופכת את טקס ההכנה לשינה למהנה ומעניין.
מנורת הפלא  הנה  מנורת לילה, ולכן עוצמת הנורה חלשה, מרגיעה ואינה חודרת ומפריעה לעיניים.  בית המנורה מעוטר בציורים מרגיעים בצבעי פסטל, ברגע שמדליקים אותה הפלא מופיע- התמונה משתנה ובמקום השמש והעננים אשר הופיעו כשהנורה הייתה כבויה, מופיעים להם  ירח  וכוכבים.  זהו רמז  לקטנטנים שהגיע הלילה ועמו הזמן ללכת לישון...
מנורת הפלא בטיחותית בזכות המבנה הייחודי שלה אשר  אינו מאפשר כוויות.
מחיר מומלץ לצרכן: 44.99 ₪
ניתן להשיג  ברשת טויס אר אס, שילב ובחנויות המובחרות


ומוצרים לפצפונים:

חדש מ"טומי טיפי"! ערכת אוכל מסדרת "Explora" בעלת פטנט ייחודי המאפשר לילדך לאכול בקלות בעצמו
(משווק על ידי "הנסיך הקטן")

חברת "הנסיך הקטן", המתמחה ביבוא מוצרי תינוקות איכותיים, משיקה ערכת אוכל לפעוטות מסדרת "Explora" של המותג המוביל "טומי טיפי".
ערכת האוכל "אקספלורה" הינה ערכה בעלת פטנט ייחודי, אשר בזכות בסיס הקערה המעוצב כמשולש בולט, מאפשר לקטנים לגרוף ולהרים את האוכל בקלות. 

הערכה כוללת שתי קערות אשר מגיעות עם מכסה, אליו מוצמדת כפית באמצעות מכסה קטן ומותאם. הקערות בטוחות לשימוש במיקרו, במקפיא ובמדיח הכלים ומתאימות לגילאי 7 חודשים ומעלה.
הקערות  מוצעות בצבעים זוהרים, כמו תכלת וירוק, או כתום וורוד ואינן מכילות ביספינול A.
מחיר  לצרכן: 45 שקל .
ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות, רשתות הפארם ובחנויות פרטיות המתמחות במוצרי תינוקות.



2 תגובות:

  1. איזה יופי של מוצרים. אני מתה על הטושים האלה של קריולה. הילדה שלי כל היום מציירת לה את דורה, אחרי שהיא רואה אותה באתר של דורה צפייה ישירה והטושים לא מלכלכים ואין להם ריח נורא.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם הבת שלי מציירת המון ואוהבת בעיקר דפי צביעה!
      אין ספר שהטושים איכותיים ומחזיקים המון זמן.

      מחק