יום שישי, 20 בינואר 2012

להיות הראשונות להתנסות במוצרי קוסמטיקה מהשורה הראשונה!!!!



אתן בטוח מבינות איזו חוויה זו לכל הנשים באשר הן לקבל מוצרי קוסמטיקה ולהתנסות במוצרי קוסמטיקה מהשורה הראשונה!

ועכשיו תרשו לי להציג בפניכן את ....

מיזם הקוסמטיקה האינטרנטי הבינלאומי מגיע לראשונה לישראל!
המנכ"ל והשותף הישראלי במיזם – דן מנו

לראשונה כשהוזמנתי לאירוע הקשה של גלוסיבוקס, ממש לא הבנתי במה מדובר והכל היה מאוד בשושו...
כמובן שחיפשתי ב-google על מה ולמה glossybox.... ומצאתי עולם ומלואו פעילות ענפה מבחינה גלובאלית!!!!
פשוט מטורף! בכל העולם האתר של GlossyBox מטריף נשים רבות (אגב גם לגברים יש, בארץ עדיין לא אבל זה לא מונע מכם הגברים לפנק אותנו הנשים)...
ועכשיו אחרי הקדמה שכזו אני אסביר לכם במה מדובר...
'גלוסיבוקס', חברה אחות של אתר גרופון המצליח, הינה מיזם אינטרנטי עולמי מוביל המושק בימים אלה בישראל. הפעילות מאפשרת לצרכנים להתנסות במוצרים לפני שהם מחליטים לרכוש את המוצר המלא ובאותו הזמן מספקת פלטפורמה שיווקית למותגי קוסמטיקה וטואלטיקה, ומהווה חדשנות עולמית, בתזמון מושלם לשוק הפרסום, ה"צמא" לאסטרטגיות אפקטיביות, ובמקביל, צרכנים מפוכחים שלא "נופלים" לסיסמאות בפרסומות.
כל חודש הצרכנים מקבלים את הטרנדים החמים בתחום היופי, הטיפוח והקוסמטיקה, מהמותגים המובילים בעולם, שילוב מנצח של מדיה חדשה – אינטרנט, ומדיה ישנה - חבילה הביתה.
חייבת לציין את עמותת שווים שמבצעים את עבודת האריזה של כל הקופסאות! כך שעצם זה שאתן נרשמות לאתר אתן מספקות עבודה לאנשים שזקוקים לעבודה הזו !!!
קהל הלקוחות מפולח ולא כל הקופסאות זהות, הלקוחות מקבלים מוצרים שמתאימים להם (!)
השירות כבר הושק ומצליח בגרמניה, אנגליה, איטליה, דרום קוריאה, צרפת וספרד והמחיר הוא עשרה יורו או פאונד, בתוספת דמי משלוח. המחיר בישראל הינו 50 שקלים בתוספת דמי משלוח של 9.5 שקלים (הצרכן הישראלי מקבל מחיר זהה למחיר באירופה).
מי שהביא את הבשורה לישראל הוא דן מנו, מנכ"ל 'גלוסיבוקס' ישראל, עורך דין ואיש עסקים בעל ניסיון עשיר בעולם האינטרנט.
מנו חבר כשותף הישראלי ל'גלוסיבוקס' העולמית אשר מובלת על ידי אוליבר סאמוור אשר השקיע דרך הקרן רוקט אינטרנט (Rocket Internet) 15 מיליון יורו במיזם.  לסאמוור רזומה עשיר של אקזיטים, שהראשון היה שכפול של אי ביי (ebay), עוד ברזומה שלו, אתר הקופונים My city dealשהשתלט על אירופה והתמזג בסופו של דבר עם גרופון בעסקה שמוערכת בכמיליארד דולר, סאמוור היה זה שהוביל את רכישת חברת גרופר הישראלית.
'גלוסיבוקס' – אז איך זה עובד?
נרשמים (בשלב הראשון האתר מושק לנשים) לאתר האינטרנט וממלאים פרופיל מדויק של סוג העור, השיער והטעם ומקבלים, פעם בחודש, קופסא מהודרת עם מוצרים מומלצים וחדשניים, אשר מותאמים אישית בשבילם, מהמותגים המובילים בעולם. המוצרים בקופסא הינם מוצרים בגודל מיוחד (כמו מוצרים שלוקחים לנסיעות) והם מספיקים למספר שימושים, לאחר השימוש, מקבלי החבילה ממלאים משוב לגבי חווית השימוש וצוברים נקודות מועדון שניתן להמירם בקופסאות.
הצרכנים נהנים מנוחות מקסימאלית ומקבלים לביתם מוצרי טיפוח חדשניים ואהובים והמותגים מקבלים הזדמנות להגיע לצרכנים, לעודד קנייה ולקבל פידבק על חווית השימוש.
הקופסא מעוצבת עם הרבה סטייל ושיק וכל פעם מפתיעה מחדש את הצרכנים, בעלות של חמישים שקלים המנויים מקבלים חמישה מוצרים כאשר בדרך כלל לפחות מוצר אחד הוא בגודל מלא.
את הקופסה הראשונה של חודש ינואר קיבלתי וזה מה שהיה בתוכה:
  
הסבר על המוצרים השונים בקופסה:

הקופסאות של חודש ינואר כבר אזלו אבל שזה לא ימנע מבעדכן להירשם ולקבל את הקופסאות הבאות!!!
קישור לאתר glossybox ישראל:  www.glossybox.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה