יום שלישי, 24 בינואר 2012

הריסים שמשגעים את המדינה !!!


האחות הגדולה מכניסה אותך לפוקוס
ואם את רוצה להיות מעושרת
תפתחי את העיניים

דיירי הבית, אתם בשידור...נא להתנהג בהתאם!!!
כשהעין מכוונת עלייך ואתה בפריים טיים אצל כ 50% מהישראלים ...זה בדיוק הזמן שאתה בפוקוס. אז למה כולם דווקא מדברים על אביבית מהאח הגדול..., למה מכל המעושרות בסדרה ניקול ראידמן היא נושא השיחה, לטוב ולרע? אפשר להגיד כי הן שונות, מוחצנות ואפשר לראות להן את זה בעיניים, או בריסים. דבר אחד בטוח, מאז החלו שתיהן להדביק ריסים מול כל המדינה, עלה בכ-30% היקף מכירות הריסים המלאכותיים של "ארדל" בארץ.
מבט ממוסגר בריסים ארוכים הוא משאת נפשן של נשים בכל העולם – רצועות הריסים שהן מדביקות הם רק סימבול לאישיות המגוונת שלהן – ומה שבטוח, שתיהן יכתיבו טרנדים אופנתיים כאלה ואחרים. הרי  יש עוד אלפי שחקניות מן השורה, אשר מדביקות ריסים יום יום, אבל זה לא ניכר ולא בולט.

לעפעף בריסים ארוכים וצפופים ולהשפיל מבט מיתמם וחסוד תחת צילם הכבד, היה מאז ומתמיד אחד מאמצעי הפיתוי המתוחכמים ביותר של נשים בכל הזמנים. תשאלו את סקרלט אוהרה (גיבורת חלף עם הרוח האלמותי), ששכללה את המחווה הזאת לכלל שלמות ואכן הפילה ברשתה את הנועזים בגברי הדרום של אמריקה.
 fashion lashes של ארדל ריסים מלאכותיים משיער טבעי 39.9 ש"ח בסופר פארם
כוכבות הקולנוע היו הראשונות שהכירו בצורך לעבות את ריסיהן וכבר ב-1916 הודבקה רצועת שיער לעפעפיה של כוכבת בסרט אילם, על פי דרישה מפורשת של הבמאי. הדרישה הפכה לטרנד, ומאז ועד היום מעפעפות היפהפיות ההוליוודיות בריסים מוקפדים באירועים הנוצצים ביותר של תעשיית הסרטים העולמית, והתופעה זולגת כבר לציבור הרחב זה מכבר.
ארדל ענקית הריסים האמריקאית, לקחה את הטרנד והפכה אותו לנגיש גם לציבור הישראליות, זהו המותג הראשון בארץ שנמכר ברשת קמעונאית. השימוש הקל והמהיר בריסי ארדל, הפך את המוצר למנצח בעולם כולו. ריסי ארדל מהווים 85% משוק הריסים בעולם. הבשורה, ריסי ארדל שווים לכל כיס הם עשויים משיער טבעי בעבודת יד, במשקל קל. מאוד פשוט לשלב את הריסים עם האיפור היום יומי, וזה מקנה  מראה מושלם מבלי להתאמץ יותר מדי. המגוון גדול, ומותאם למראה אותו את רוצה להשיג.
למשל אם את רוצה מראה מעודן של ריסים ארוכים ויפים, תוכלי לבחור בחצי ריס, אשר קל ליישום ואף אחד לא ירגיש שאת לובשת אותם, זה הסוד ביופי, להיות עם, ולהרגיש בלי. עשרות דגמים נוספים, יותר צפופים, מלאים וכו' - כל אחת בוחרת את הדגם שיעניק לה את המראה שהיא מבקשת לעצמה.
 ריסי ארדל שתי וערב להשגת מראה העכביש 39.9 ש"ח בסופר פארם
והדבק? גם נושא הדבק, חשוב למחשבה ואין להתייחס אליו בקלות ראש. חברת ארדל מציעה דבק יחיד מסוגו. אשר אינו מסכן את הדבקתו, והוא מאושר  ע"י ה-FDA. חברת ארדל אשר הכניסה את קטגורית הריסים לקטגוריה של נגישות ומכירה ברשת הסופר פארם, מדריכה את לקוחותיה בסרטונים המראים בדיוק את אופן השימוש באתר שלה. כמו כן מדריכת יופי ראשית של ארדל בארץ,מייעצת כיצד להתאים את הריסים הנכונים ולמבנה הענייםומעניקה טיפים יעילים לשימוש היום יומי במוצרים הנלווים.

אז בעצם אם עד היום היה לנשים חשש מהנושא, שהרי היום הריס נותן את הפיניש למראה מושלם, לערב ליום או לפורים. קולקציית פורים מיוחדת תימכר לקראת פורים במהדורה מוגבלת וברמה גבוהה. למראה איכותי גם בפורים ולא עוד ריס פשוט ופלסטי כמו שידע השוק עד היום.

המלצה מבית האחות הגדולה..., קחי לך 10 דקות להתנסות בחוויה וראי כמה פשוט וקל להדביק לעצמך מראה משודרג בלי למצמץ. אם את רוצה להראות נחשקת ויפה כי את בפוקוס על ההוא...אז בלי עין רעה, הדבקת ריסים לעינייך בלבד. יכניסו אותך לפאזה חדשה בעלם הטיפוח.
 ריסי ארדל עשויים שיער טבעי 39 ש"ח להשיג בסופר פארם
שלי אגמי, מאפרת מקצועית ובעלת ניסיון רב בהדבקת ריסים מלאכותיים מעניקה טיפים שימושיים להדבקת ריסים מושלמת:
1. בכדי שהריסים יונחו באופן מושלם על העין חשוב למדוד את אורכם לפני ההדבקה. במידה והריסים ארוכים מידי, ניתן לקצר את חלקם הפנימי בכדי שיתאימו באופן מושלם למבנה העין.
2. לפני ההדבקה, נסו להגמיש את הריסים כדי שההדבקה תהיה פשוטה יותר.
3. הדבקת ריסים משדרגת משמעותית כל הופעה והופכת את המראה לדרמטי יותר.
4. לגימור מושלם עם קו הריסים, שרטטו איילינר ממש מעל ההדבקה, כך המראה יראה טבעי יותר.
5. למבנה הריסים יש השפעה ישירה על מראה העין. ריסים עליונות ותחתונות יתרמו למראה עיניים גדולות יותר. הדבקת ריסים מלוכסנות יתרמו למראה עיניים חתוליות
 לתוכנת התאמת ריסים אישית – www.ardell.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה