יום שישי, 20 בינואר 2012

המותג המקורי הלו קיטי הגיעה לכבוד החורף לישראל!!!



כן כן החתלתולה הקטנטונת המתוקה הזו שכל הבנות מתעלפות ממנה!!!!!
כן לא טעיתי כשאמרתי כל הבנות, החל מהקטנטנות בנות שנתיים ועד לנשים כמונו, אמהות ואפילו הסבתות!!!
אז אולי כדאי שנתחיל עם חידה מעניינת למה לקיטי המתוקה אין פה???
אני לא יודעת אם שמתם לב אבל לקיטי אין פה (יש עיניים, אוזניים, פפיון וורוד, אף כפתור ושפם חמוד אבל אין פה)!
אגב זו הדרך לזהות את קיטי האמיתית!!! לרוב למוצרים המזוייפים יש לקיטי פה ולמקורית אין פה!!!
(זאת לא התשובה אבל אם אתם מעוניינים בתשובה לחידה תמצאו אותה בסוף הפוסט.....)
לפני כחודשיים נפתחה בסערה חנות הבוטיק הראשונה הראשונה של המותג האלמותי לילדות, נשים ונערות 'הלו קיטי' בקניון גבעתיים!
בהמשך נפתחה גם חנות גדולה בסינמה סיטי בראשון לציון ולקראת סוף ינואר תפתח החנות ה-3 של המותג בקניון פארק הקרח באילת.
כל חנות מציעה מגוון עצום של פריטים מקוריים  של המותג "Hello Kitty": ומיובאים לישראל על ידי הזכיין הרשמי, חברת "לידר ברנדס", המיועדים לילדות נערות ונשים.
השבוע הוזמנתי להתרשם מהחנות החדשה בקניון גבעתיים..... התלהבות כזו לא הייתה לי הרבה זמן!!!
יש מבחר מטורף של מוצרים, כולם כולם מקוריים כמובן ויש מוצרים שמתאימים לכולן...
החנות מעוצבת מדהים!!!
 
התמונות שוות אלף מילים....
    
סל המוצרים של Hello Kitty Original מיועד לקהל רחב תחת הסיסמא העולמית "מתנה קטנה, חיוך גדול".
בחנויות הבוטיק של הרשת ניתן למצוא כ-3000 מוצרים מקוריים של Hello Kitty Original  במגוון עצום לכל הגילאים מקטגוריות שונות: תיקים וארנקים, מגוון של בובות, ספלים ובקבוקים, בגדי חוף, מחזיקי מפתחות, כלי כתיבה וציוד לביה"ס, תכשיטים לנערות ונשים, פריטים לשיער, שעונים, פריטים למטבח ולבית, תיקי אופנה וארנקים לנשים, תיקים למחשבים נישאים, הצע עשיר של פריטים לחדר הרחצה ועוד.
  
בנוסף ניתן למצוא בחנויות פריטים ייחודיים  במהדורה מוגבלת אשר יוצרו ויובאו במיוחד עבור אספנים. מידי חודש מוציאה חברת Sanrio לשוק יותר ממאה מוצרים חדשים כולם בעלי הדמות Hello Kitty.
חורף מפנק ומחמם ב Hello Kitty-  Sanrio!
 עם בואו של הגשם הראשון ושלל ההכנות לחימום הגוף, הבית והלב, מציעה רשת חנויות המותג Hello" Kittyמבחר מוצרים מעוצבים בדמותה של החתולה האהובה לחורף נעים במיוחד.
היום, כבר כולנו יודעים שמוצרי 'הלו קיטי' הם נחלתם של נשים בכל הגילאים ולא לילדות בלבד, החנות מציעה מענה לכל אחת ואחת, והכל עם דמותה של 'הלו קיטי'.

בין הפריטים ניתן למצוא:
  • שלל תיקים עשויי פליז/ פרווה בגווני ורוד ואדום
  • תיקים מצופי ויניל נגד גשם בגווני ורוד בייבי/ אדום/ כחול כהה
  • מבחר מטריות בצבעים שונים
  • מבחר סוגים של כפפות, צעיפים וכובעי צמר בגווני לבן שמנת, ורוד בייבי ושחור.
  
  • שרוולונים לידיים
  • חלוקי אמבטיה פרוותיים בוורוד בייבי
  • נעלי בית מחממות בגווני ורוד פוקסייה ושחור
  • מצעים לשמיכות פוך עם דמותה של החתולה
  • שטיחונים
  • כוסות תרמיות במבחר גדלים ועיצובים
  • ספלי שתייה חמה

ועוד הרבה הפתעות....

מחירים:
מטריות- 79.90 ₪, כובעים- 99-109 ₪, צעיפים- 69-119 ₪, כפפות- 79-109 ₪, תיקים – 69-299 ₪, חלוקי אמבטיה - 250 ₪, כוסות תרמיות- 59 ₪, ספלי שתייה חמה- 59-99 ₪.

בז'נה חוטריאנסקי, מנהלת הפעילות בישראל מסרה:"לאחר שנים של ציפייה לרשת SANRIO בישראל, שמחנו לפתוח את חנות הבוטיק הראשונה בקניון גבעתיים והשנייה בסינמה סיטי ראשון לציון והחלטות אלו מתגלות כנכונות. אנו עומדים לפתוח חנויות נוספות בלוקיישנים מתאימים בקניונים נוספים ברחבי הארץ. אנו משוכנעים כי הקהל הישראלי שכבר מכיר ואוהב את המותג, ייהנה ממגוון מוצרים ופריטים שלא נראו עד היום בארץ ומתחייבים לעדכן ולהתחדש בתכיפות גבוהה כשל המותג היפני גם בארץ".

כמו לכל מותג מצליח, ניתן למצוא בשוק אלפי מוצרי Hello Kitty  מזויפים, איכותם בדרך כלל ירודה והם אינם נמצאים בשוק לאורך זמן. ניתן להבחין באיכות החומר, העיצוב והצבעים. על מנת להבחין בין המוצרים המקוריים לבין המזויפים  יש להבחין ב3 קבוצות מוצרים אשר בניהן  קיים הבדל מהותי הניתן לזיהוי:
על תווית מוצר האורגינלי מצוין רישום:  Sanrio Original, וכמובן ניתן לשים לב  לאיכות העיצוב, החומרים מהם מיוצרים המוצרים, הצבעים וכמובן המחיר.
אלו מוצרים שSANRIO  עצמה מעצבת ומייצרת ומיובאים ישירות  ממנה. חברת "לידר ברנדס בע"מ" הנה  המשווקת של המוצרים המקוריים. המוצרים המקוריים הינם בעלי איכות גבוהה ביותר שכן המפעלים בהם מיוצרים המוצרים הינם תחת פיקוח קפדני של ׳סנריו׳. ניתן לזהות מוצרים אלו ע"י זה שתמיד יהיו רשומים זכויות היוצרים של היצרן ללא שום תוספת.

 מוצרי הלייסנס (מאושרי החברה) - מוצרי הLicense (זכיינות) - Sanrio מוכרת רישוי לחברות בתחומים שונים, לייצר מוצרי Sanrio License.למשל מוצרי קוסמטיקה, אופניים, הלבשה וגם פועלת בשיתוף פעולה מידי פעם עם מותגים ידועים כגון Swarovski ו Crocs, על מוצרי הLicense תווית Sanrio License      
מוצרים מזויפים - מוצרים אשר אינם עברו את האישור של sanrio על המוצר עצמו לא יהיה שום אזכור לשם היצרן ורק יהיה עליו את התמונה של קיטי.

טוב אז עכשיו אחרי שהתרשמתם מקיטי אני יכולה לספר לכם למה לקיטי אין פה....

המטרה הייתה ליצור הזדהות של הילדות עם הדמות של קיטי, והכוונה היא להזדהות עם מצבי הרוח של הילדות, כשהן שמחות הן יכולות להשלים את הפנים ולדמיין לעצמן שקיטי שמחה :-) ולהיפך...
ככה זה משאיר מקום לדימיון של הילדות ונותן להן להחליט איך קיטי מרגישה בכל רגע ורגע לפי הרגשתן האישית!!!

"Sanrio Hello Kitty Original"

המותג הפופולארי מזה 50 שנה, על שלל מוצריו,  עשה דרכו לישראל ומיובא ומשווק בחנויות המותג באמצעות הזכיין הרשמי, חברת "לידר ברנדס בע"מ".
חברת SANRIO,"סנריו", – הבעלים של המוצרים והמותג "Hello Kitty " - נוסדה בשנת 1960 ביפן על ידי, "Shintaro Tsuji" שצייר את דמותה של החתולה המצוירת והעניק לה את שמה. חברת Sanrio (סנריו) פיתחה שלל מוצרים שמעוצבת בהם דמותה של החתולה Kitty, נרכשו בהיקף חסר תקדים והביאו את הרשת, בשנת 1976, לפתוח חנויות בוטיק המשווקות אך ורק את המוצרים הממותגים בדמות Hello Kitty.
לחברת "סנריו" מותגים מצוירים נוספים כגון: My Melody, Cinnamoroll, KuromiCharmmy Kitty Badtz-MaruChococat ,Sugarbunnies ועוד. חלקם מיועדים להצטרף לסל המוצרים אותם תציע רשת חנויות Hello Kitty SANRIO  בישראל. חברת "סנריו" מוכרת את מוצריה בעולם בלמעלה מ- 12,000 אתרים ונקודות מכירה, בבתי כלבו מהשורה הראשונה, ברשתות הבינלאומיות בערים המרכזיות בעולם ובחנויות בוטיק השייכות לחברת "סנריו" עצמה.
חברת "סנריו" מגלגלת הכנסות של כ 2 מיליארד דולר בשנה, כאשר הכנסותיה מהמותג "Hello Kitty"  עומדות על לפחות מחצית מסך ההכנסות של החברה,לHello Kitty" " כ- 22,000 מוצרים שונים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה