יום שני, 30 בינואר 2012

השקת מתחם אופנה חדש בקניון רחובות!!!



בשבוע שעבר הוזמנתי להשקת מתחם האופנה החדש בקניון רחובות!
ערכנו סיור בחלק החדש של הקניון בו כבר ממוקמות מספר חנויות ועתידות להיפתח נוספות!
השינוי של הקניון ניכר באוויר.... הריצוף מדהים! האווירה חדשנית, מסכי LCD ותאורה טובה עושים את שלהם!
    

הרגשתי כמו בחו"ל!
בקניון יש פעילויות, סדנאות ואירועים לכל הגילאים החל מהפעוטות ועד המבוגרים,
את כל הפרטים על הפעילויות בקניון ניתן לראות בקישור הבא:

בימים אלה הגיע לסיומו השלב הראשון בהרחבת  קניון רחובות, 
שבבעלות בריטיש ישראל, והקמתו של מתחם אופנה, אשר יחזק מעמדו כקניון אזורי.
בעקבות ההרחבה התווספו לקניון 6,500  מ"ר של שטחי מסחר בקומה הראשונה !!!
קניון רחובות, מקבוצת בריטיש ישראל, אשר הוקם בשנת 96', חונך  בימים אלה מתחם אופנה חדש במפלס התחתון של הקניון המשתרע על 6,500 מ"ר. מדובר בסיום השלב הראשון במסגרת התוכנית להרחבת הקניון. היקף ההשקעה בהרחבת המתחם החדש נאמד  בכ -100  מיליון שקל.

 בשלב השני מתוכננת הרחבת  המפלס העליון, כשבסך הכל יורחב הקניון ב-9,000 מ"ר ושטחו יעמוד על 36 אלף מ"ר. בתום עבודות השיפוץ צפוי הקניון להכיל 200 עסקים שונים, והוא ידורג בין הקניונים הגדולים ביותר שפועלים בישראל וכקניון הגדול ביותר באזור.

מנכ"ל בריטיש ישראל, אבי לוי, מסר: "פיתוח והרחבת קניון רחובות הינם בהתאם לאסטרטגיה העסקית של החברה, והם ביטוי נוסף ליכולת הגבוהה של חברת בריטיש לייצר ערך לבעלי המניות וכן להשבחת הנכסים שבבעלותה. 
"אני מעריך כי הרחבת הקניון תחזק את המיצוב העסקי של הנכס ותבסס את מעמדו כקניון אזורי. בנוסף, הרחבת קניון רחובות צפויה להגדיל בצורה ניכרת את התזרים התפעולי שהקניון מניב. בהתחשב
בהנבה מלאה של הרחבת הקניון, אני מעריך כי הנכס יניב לחברה תזרים תפעולי נקי (NOI) בהיקף שנתי של כ – 90 מליון שקל אל מול קצב נוכחי של כ 60 מליון שקל ". 
אבי לוי הוסיף:"בימים אלה, בריטיש ישראל פועלת להמשך פיתוח והשבחה של נכסים נוספים בבעלותה, אשר יבואו לידי ביטוי בתוצאות הכספיות של החברה, בטווח הקצר עד הבינוני". 

מנכ"ל קניון רחובות, יהודה אורן, צופה גידול בפדיון בקניון בעקבות הרחבתו, ועלייה משמעותית במספר המבקרים בו. כיום פוקדים את קניון רחובות מדי יום 21 אלף איש, ועם פתיחת המתחם החדש, אשר יגדיל את היצע המותגים בקניון, צפויים  להגיע לקניון מדי יום כ-24 אלף איש.
יהודה אורן הוסיף: "קניון רחובות הינו הקניון היחיד הפועל בין ראשון לציון לאשדוד, והוא משרת את רחובות, נס ציונה, יבנה, מושבי עשרת והסביבה , חבל מודיעין, מודיעין, רמלה, לוד ובאר יעקב, גדרה, שוהם ורעות. הרחבת הקניון והגידול בתמהיל החנויות בו יחזק את מעמדו בקרב תושבי רחובות וסביבתה, אשר יעדיפו עכשיו יותר מבעבר להגיע אליו ולא להרחיק עד חנויות ומרכזי קניות בתל אביב".

קניון רחובות מהווה קומפלקס של שטחי מסחר ומציע למבקרים בו ריכוז של מותגים מובילים ברמה ארצית ובינלאומית. בקניון רחובות פועלים כיום 170 עסקים ומעליו מתנשא מגדל משרדים בו שוכנת עיריית רחובות על כל אגפיה, מרפואת קופת חולים כללית ולאומית, משרד הרישוי, התחנה המרכזית של אגד, בתי קולנוע ועוד עוד.

יהודה אורן, המכהן בתפקידו מאז שנת 2004, יחד עם צוות הנהלת בריטיש אחראים על הרחבת הקניון ושינוי תמהיל החנויות בו וכן על שילובם של מותגים מובילים במקום, ויחד הם עומדים מאחורי היוזמה לשיפוץ והרחבת הקניון. יש לציין כי במהלך כהונתו כמנכ"ל הקניון הוקמה מחדש התחנה המרכזית שפועלת כיום לצד הקניון וביוני 2010 היא נפתחה לקהל.  מהלך זה תרם משמעותית לצמצום זיהום האוויר בעיר.
הרחבת קניון רחובות והקמת מתחם אופנה על משתרע על פני 6,500 מ"ר הובילה כאמור לגידול בתמהיל החנויות בקניון ולכניסתם של מותגים מובילים נוספים, ביניהם רשתH&Mורשת הנעליים PAYLESS, ביוטי קר, אימפוריום, דורין פרנקפורט, אודם, אופטיקה הלפרין, סקופ, רזילי, מאמא יוקרו, ביג טום, זמן שעון, דלתא, יאנגה, אימפרס, קולומביה, קלרקס, סכו עור, פרופיל, אירוקה והמשביר לצרכן, אשר יפתח בימים הקרובים סניף גדול במתחם החדש. בהמשך ייפתחו במתחם החדש סניפים של קפה גרג, אופיס דיפו ואדידס.
בקומה הנוספת שעתידה להיפתח לקראת הקיץ ייפתחו החנויות הבאות: גלידה טיבולי, תכשיטי אמרו, אמריקן איגל, ברשקה, 24/7, פרדיסו, סוהו, קנט קול, טימברלנד ועוד.

בריטיש ישראל, מקבוצת מליסרון, שבשליטת עופר השקעות, רכשה לאחרונה את קבוצת קניוני ישראל. ביריטיש הינה חברת נדל"ן המתמחה באחזקה, ניהול והשכרה של נכסים מניבים, בעיקר מרכזי
מסחר ומשרדים. בבעלות החברה למעלה מ-25 נכסים, בעיקר קניונים, בשטח כולל של למעלה מ-450,000 מ"ר (חלק החברה), הממוקמים במיקומים אסטרטגיים ברחבי הארץ. הנכסים הבולטים שבבעלות החברה הם: גרנד קניון בחיפה, קניון רחובות, קניון אבנת בפ"ת, קניון חדרה, פארק אזורים בפ"ת, בילו סנטר, קניון השרון, קניון לב אשדוד ועוד.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה