יום שלישי, 24 בינואר 2012

טיפים לצביעת שיער ביתית !!


הוסיפי צבע לחיים
מומחי השיער של הנקל שוורצקופף, מסבירים איך תצבעי את שערך בסטייל ובנוחות מרבית


הנשים הישראליות נחשבות היפות בעולם. אבל גם מה שהטבע נתן לפעמים דוהה... מומחי השיער של הנקל-שוורצקופף יודעים לומר כי הישראליות מבקשות צבע שיער אינטנסיבי שנשאר לאורך זמן, כיסוי מלא לשיער שיבה ובו בזמן טיפוח לשיער. הן  פתוחות למגוון רחב של צבעים, בהתאם למגמות האופנה העכשוויות, והן מעדיפות מותג באיכות גבוהה מחברה מהימנה. עם השקת שוורצקופף פרפקט מוס – צבע שיער חדשני במרקם מוס ללא אמוניה לצביעת שיער ביתית, בריאה ונוחה, מומחי השיער של חברת הנקל-שוורצקופף מסבירים כיצד תצבעי את שיערך בסטייל בזמן קצר ובנוחות מירבית:

  1. בחירת הצבע: חשוב להתייחס למפת הגוונים הנמצאת בגב האריזה. מפה זו מתייחסת לתוצאה בהתאם לגוון השיער הטבעי/הנוכחי.  במידה וגוון שיערך הטבעי אינו נמצא בין הגוונים במפת הגוונים המומלצים, הצבע שיתקבל אינו תואם את הצבע שעל גבי האריזה. במקרה זה רצוי לבחור בגוון צבע אחר, אשר יתאים לגוון שיערך הנוכחי.  באם קיימת התלבטות לגבי שני גווני צבע, עדיף להשתמש בצבע השיער הבהיר יותר.

  1. אזור הצביעה: בן אם בחדר האמבטיה, במטבח או במרפסת, הכיני לך משטח עבודה נוח בו תוכלי להניח את כל האבזרים (הצבע, הכפפות, קונדישנר משקם וכד'). דאגי לפח או שקית בהם תוכלי לשים את האביזרים המשומשים.

  1. הגנה על עור הפנים: מריחת וזלין או קרם על מסגרת הפנים עשויה למנוע כתמי צבע על עור הפנים.

  1. היצמדי להוראות– הוראות השימוש באריזת המוצר הם ההנחיות הטובות ביותר. הישארי עם הצבע לפי הזמן המומלץ, שטפי כהלכה.

  1. תהליך הצביעה: אם עד היום היית צריכה להקפיד בסירוק הצבע לתוך שורשי השערה, פרפקט מוס מבטיח לך כיסוי השיער כולו ע"י עיסוי השיער ממש כמו בחפיפה.

  1. שקמי את שיערך: אל תחסכי, השתמשי בקונדישנר המשקם שמגיע עם האריזה. הוא יעניק לך שיער רך ויזין את השיער.

  1. פני לעצמך זמן איכות: צביעת שיער בבית יכולה להוות את שעת האיכות שלך. שימי מוזיקה, הזמיני חברה והתכונני לזמן איכות, שבו תשקיעי בעצמך.

  1. נצלי את הזמן שהרווחת: חסכת לעצמך שעתיים במספרה. בנתיים כשאת יושבת עם הצבע על השיער את יכולה לשייף את הציפורניים ולמרוח לק, לסדר את הגבות, להתפנק עם מסכת פנים  או כל דבר אחר שישדרג לך את הרגשת הטיפוח.

  1. אם נשארו כתמי צבע על העור שסביב הקרקפת: מי פנים יסירו את כתמי הצבע מהעור בקלות.גם פילינג לעור יעזור. גם מעט משחת שיניים לבנה תוכל לסייע בהורדת הצבע מעור הפנים.


כדאי לדעת:
  • כל גוון שיער , טבעי או צבוע, יוכל בקלות להפוך לשחור. אולם יש לקחת בחשבון שיהיה קשה לחזור לאחר הצביעה לגוון בהיר.

  • צבע לא מבהיר צבע ! במידה והשיער בגווני חום, אדום או שחור, מומלץ לא לצבוע בבית לגוון בלונד. יש לפני כן לעשות הבהרה ומומלץ לעשות זאת במספרה ולהתייעץ עם מעצב השיער. כאשר השיער הוא בגוון כהה של חום אדום או שחור (טבעי או צבוע), צבע בלונד לצביעה ביתית לא יבהיר את השיער ועלול לצאת גוון ירקרק.

  • בחירת הצבע - על מנת למנוע את דהיית הצבע, יש להקפיד להגן על השיער מפני השמש.
  • אין לחשוש מנשירת שיער בעקבות הצביעה מאחר וצבע השיער מגיב עם השיער הטבעי הנמצא מעל הקרקפת. המקור לנשירת שיער מגיע מהשורשים הנמצאים מתחת לקרקפת.

בהצלחה!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה