יום שני, 23 באפריל 2012

חדש על המדף: הוואי Sensual & Oil



הנקל סוד מרחיבה את סדרת תחליבי הרחצה של הוואי:
 משיקה את הוואי Sensual & Oil- ג'ל רחצה עם 3 שמנים לטיפוח העור
הוואי Sensual & Oil עם 3 שמנים טבעיים מטפחים: ארגן, מרולה ושקדים, המעניקים לעור תחושת רכות מדהימה

השימוש בשמנים מטפחים הנו טרנד ההולך ותופס תאוצה בתחום הקוסמטיקה. יותר ויותר אנשים מעדיפים מוצרי טיפוח המכילים שמנים, בין השאר בשל חווית השימוש בשמן מטפח שהינה נעימה וממכרת ומסייעת בטיפוח העור ובמתן תחושת רכות לאורך זמן.

הוואי מרחיבה את סדרת ג'ל הרחצה והטיפוח המצליחה מתוצרתה ומשיקה את הוואי Sensual & Oil-  ג'ל רחצה עם 3  שמנים טבעיים ומטפחים, המעניקים טיפוח אינטנסיבי המותיר את העור עם רכות קטיפתית.

הוואי Sensual & Oil עם 3 שמנים מטפחים בעלי סגולות ייחודיות: שמן הארגן (שמן מרוקאי) מזין את העור.,שמן המרולה המכיל ויטמיןE, ויטמין C וחומצה אוליאית, מונע איבוד מים מהעור ומפיג תחושת אי נוחות. שמן השקדים מאזן את הלחות הטבעית.

ג'ל הרחצה מוצע בשני ניחוחות עשירים ומפנקים:  ג'ל רחצה בניחוח מלטף שלפריחת וניל וג'ל רחצה בניחוח כובש של פריחת טהיטי גרדיניה, המפנקים את החושים ומעניקים חוויית רחצה בלתי נשכחת.

דבורה ניר, מנהלת תחום קוסמטיקה בהנקל סוד מציינת כי "כיום ניתן למצוא יותר ויותר נוכחות של שמנים במוצרי טיפוח, כאשר לשימוש בשמנים תפקיד חשוב לא רק בטיפוח העור אלא גם להענקת מראה בריא. ג'ל הרחצה החדש מביא עמו את האיכות, המקצועיות  והחדשנות המאפיינים את מוצרי "הוואי" ומעניק רכות מדהימה לעור".

ג'ל הרחצה של הוואי Sensual & Oil יימכר במחיר של 16.99 ש"ח ל- 750 מ"ל.  
ניתן להשיג ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות

תגובה 1:

  1. בחורף סובלת בעיקר מעור יבש, רוב הסבונים מאוד מייבשים את העור. אנסה את הג'ל אולי יועיל לי יותר.
    תודה על השיתוף

    השבמחק