יום שני, 2 באפריל 2012

לשלוף את השקט והניקיון, אחד אחד משקית !


Explora – מארז מהודר של סינרים חד פעמיים
של "טומי טיפי"
היידישע מאמא מאוד אוהבת לראות שהאוצר הקטן שלה אוכל והרבה, בעיקר פירות ירקות וכל מה שמכתים, נוזל ומלא בויטמינים. אבל האידישע מאמא  אוהבת גם שהבית והילד נשארים נקיים ואסתטיים.  נכון שאי  אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, אבל חברת "הנסיך הקטן" עובדת על זה ומשיקה את:
Explora– מארז מהודר של סינרים חד פעמיים, המצטרף לסדרת מוצרי התינוקות היוקרתית של "טומי טיפי", המותג האנגלי המוביל.
קיבלתי מארז של סינרים להתנסות, הבת שלי אומנם גדולה (בת 3 וחצי) אבל כשהיא אוכלת קוסקוס.... כל הבית אוכל יחד איתה: השולחן, הרצפה, הכיסא, החולצה, המכנסיים ועוד... לסינר יש כיס שאוגר בתוכו את כל מה שהפעוט לא הצליח להכניס לפה. הסינרים איכותיים, נעימים למגע וצבעוניים! עם הסינר ניתן לשמור על ניקיון סביבת הפעוט!

מארז Explora מכיל 20 סינרים חד פעמיים דמויי בד לשימוש חד פעמי. הסינרים יפים, מאוירים וצבעוניים. הם מוצעים בשתי דרגות קושי, רך וקשיח. הם עמידים במים, מה שישאיר  את התינוק וחולצתו יבשים גם לאחר שהוא החליט לבדוק אם אפשר לשרוק ולחייך  עם המרק בפה.
בתחתית הסינר קיים כיס לאגירת הנוזלים והמזון שגלש.  
הסינרים נשלפים אחד אחד בקלות רבה, וכשיד אחת אוחזת בתינוק, היד השנייה יכולה לשלוף.
גם הסגר של הסינר פשוט וחזק , כך שכדי להסירו, יצטרך הפעוט עזרה...

מחיר אריזה הכוללת 20 סינרים – 35 שקל.

לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן"  08-9426633http://www.littleprince.co.il/

מוצרי החברה מיובאים לארץ ע"י חברת "הנסיך הקטן", אשר מתמחה בייבוא מוצרי תינוקות איכותיים, כלי כתיבה וצעצועים, ביניהם מותגי: Tommee Tippee(טומי טיפי), little prince(הנסיך הקטן), לינדם ואחרים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה