יום חמישי, 12 באפריל 2012

mē - הפרויקט שלי....


אני בטוחה שכולכם שמעתם על  - המכשיר הביתי להפחתת שיער לצמיתות מבית "סינרון מדיקל", והקמפיין החדש שעלה החודש בכיכובן של הזוכות במירוץ למיליון: בר ואינה...
אחרי שיצא לי לדבר ולדון על המכשיר עם חברות, הבנתי שכולן רוצות אחד כזה בבית אבל חוששות להוציא סכום כזה ולא בטוחות עד כמה המכשיר אפקטיבי, אז החלטתי לעשות פרויקט תיעודי בו אספר לכם על ההתנסות שלי במכשיר ועל התוצאות!
בתור אחת שיש לה ניסיון עם הסרת שיער במכונים (הורדתי כבר מספר אזורים בלייזר) והתוצאה הייתה מעולה!
לדעתי די ברור שיותר נוח לעשות את זה בבית מאשר לשלם אלפי שקלים למכון או לקוסמטיקאית ולתזז את עצמי בכל פעם למכון ולחכות בתור.... איזה חיסכון זמן וכסף לעשות את זה בבית!!!!
אם תשארו איתי עד הסוף תוכלו לקבל את כל המידע על המכשיר ודיווח על הטיפול הראשון שלי ועל ההתנסות במכשיר!!!


ראשית אספר לכם על חברת "סינרון מדיקל"– SYNERON MEDICAL הישראלית הנסחרת בנאסד"ק –החברה המובילה בעולם בתחום המכשור הרפואי אסתטי, מציגה את  ,  מכשיר ביתי להפחתת שיער לצמיתות בטכנולוגיית  ה -  elōsהטכנולוגיה המתקדמת בעולם, המשווק באמצעות Syneron Beauty (חברת הבת של סינרון מדיקל).

במקביל לישראל המכשיר משווק  ברשתות הפארם המובילות ברחבי העולם:  בהולנד, צרפת, אנגליה, איטליה, אירלנד, אוסטרליה, ניו זילנד, קנדה ועוד.

בימים אלה עולה החברה בקמפיין חדש, על ידי משרד הפרסום "ראובני פרידן", ובכיכובן של הזוכות במירוץ למיליון – בר ואינה. הקמפיין כולל סרטונים בערוצי הטלוויזיה, אינטרנט, ומודעות בעיתונות הכתובה, המבוססים על המסר 'עם   בר ואינה עושות את זה'.  השתיים מצולמות בסיטואציות בחדר המיטות, בביגוד מינימליסטי, הרבה סטייל ורגליים חלקות בזכות . האסטרטגיה המובילה את הקמפיין הינה שהמכשיר הביתי  me– להפחתת שיער לצמיתות, באמת עובד!


ה- , שהושק השנה בארץ, נחל הצלחה אדירה, וכבר צבר עשרות אלפי משתמשים. עד להשקתו, הסרת שיער התבצעה רק בקליניקות, במרכזים רפואיים ובמכונים קוסמטיים. הביקוש העולמי הגובר לניצול זמן יעיל יותר, אשר בא לידי ביטוי בביקוש לביצוע פעולות אסתטיות בבית, היווה את הפוטנציאל העצום  של מכשור אסתטי ביתי. סינרון ביוטי, תרגמה את הפוטנציאל ויצרה פתרון אידאלי להסרת שיער בבית, המאפשרת יתרונות מהותיים כמו למשל: פרטיות, טיפול בטוח (המתבסס על ניסיון של עשרות שנים בתחום המקצועי),  ומחיר נוח יותר.
– פותח על ידי מדעני חברת "סינרון" בראשותו של ד"ר שמעון אקהויז, יו"ר ומייסד החברה. אקהויז  עומד מאחורי פיתוח השיטה המהפכנית  elōs  המבוססת על שילוב של אנרגיית גלי רדיו (Bi-Polar RF) ואנרגיית אור.
טכנולוגיית elōs המאושרת FDA וקצרה הצלחה עולמית במיטב המכונים והקליניקות בכל העולם, מאפשרת עתה גם טיפול ביתי, כשהקריטריון החשוב של בטיחות בטיפול עמד לנגד מדעני החברה בפיתוח ה – בהיותו בשימוש בבית. כמו כן,   המכשיר ידידותי למשתמש וקל לתפעול. הוא  פועל באופן רציף  ומתאים לכל אזורי הגוף, פשוט, קל ומהיר- 10 דקות בלבד בממוצע להסרת שיער מרגל מלאה.
עשרות אלפי משתמשים בישראל, לצד משתמשים בכל העולם, כבר הוכיחו שהמכשיר עובד ומהווה פתרון אידאלי להפחתת שיער מכל הגוף !


מהפכה מורטת שיער- מכשיר הmē  מהווה מהפכה בתחום הסרת השיער בכך שהוא מאפשר שימוש יעיל יותר וללא הכנות מקדימות של גילוח, בשל שילוב טכנולוגיה להסרת שיער לצמיתות - elōs יחד עם ראש להסרת שיער מידית (ראש גילוח או אפילטור – שנמכר בנפרד).  בזכות פריצת הדרך הטכנולוגית הטמונה בו,mē  הוא המכשיר היעיל, המהיר והבטיחותי ביותר להפחתת שיער לצמיתות בבית.

מכשיר   מגיע יחד עם מנורות  elōs  הכוללת 5,400 פולסים, מדובר בכמות הפולסים הגדולה ביותר שניתנת במכשיר ביתי בשוק הישראלי.

טכנולוגית elōs
טכנולוגית ( elōs (electro-optical synergהינה הטכנולוגיה המתקדמת בעולם לטיפולי עור והסרת שיער לצמיתות.  elōs מבוססת על שילוב שתי אנרגיות שונות ומשלימות המופעלות בו-זמנית, המבטיחות יעילות קלינית ובטיחות מרבית: RF (גלי רדיו) ואנרגיית אור. טכנולוגיית elōs מאושרת  FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי).
אנרגיית ה- elōs חודרת לשכבת הדרמיס בעור, מחממת ומטפלת בזקיק השערה ביעילות ובבטיחות מרבית לדיכוי גדילה מחודשת של השיער. כמו כן, טכנולוגיה זו  מבטיחה שימוש בטוח אשר מתאים למגוון הרחב ביותר של גווני העור וצבעי השיער. טכנולוגיית ה-elōs   מוכחת רפואית עם יותר מ- 3 מיליון טיפולי הסרת שיער המתבצעים מידי שנה בכל העולם באלפי קליניקות אסטטיות והרשתות המתקדמות בעולם להסרת שיער לצמיתות כבר 10 שנים ומגובה בעשרות מחקרים קליניים. ה- נבדק במחקרים קליניים, על ידי ד"ר דוד פרידמן, מחלוצי הדרמטולוגים שפיתחו את טכנולוגית הסרת שיער לצמיתות בעזרת לייזר,  אשר הוכיחו כי שימוש ב- יביא להפחתה של עד 89% בצמיחת השיער, ותוצאות נראות לעין כבר לאחר 4-6 טיפולים!


ועכשיו אחרי שהבנתם איך המכשיר עובד נעבור לדיווח הראשון שלי !

כשהחבילה הגיעה הביתה הייתי חסרת סבלנות ומיד פתחתי לראות מה יש באריזה:

השבוע ניצלתי את חופשת הפסח והספקתי לעשות את הטיפול הראשון... איזה התרגשות!
אני בחרתי להסיר שיער מהרגליים, אחד האזורים הכי מבוקשים!!! ולקראת הקיץ המתקרב ובא זה פשוט מתבקש....
השיער שלי כהה ולכן אין לי צורך באפילטור (שמומלץ בעיקר לבעלות שיער בהיר) האמת גם ככה אני לא אוהבת למרוט את השיערות... 
בתחילה בדקתי לאיזה גוון עור אני מתאימה כדי להתאים את העוצמה של המכשיר לפי ההוראות המומלצות, הדלקתי את המכשיר והתחלתי את הטיפול, בהתחלה לא ממש הבנתי למה אין הבזקי אור, אבל אחרי שהבנתי איך להחזיק נכון את המכשיר, והכי חשוב להצמיד את שטח הפנים שלו קרוב לגוף אחרת המכשיר לא עובד... וההבזקים התחילו להופיע ממש מספר שניות אחד אחרי השני.
ולכל למי שסקרן ורוצה לדעת מה ההרגשה כאשר עוברים על העור עם המכשיר... מרגישים חימום עדין מאוד, די נעים (ואני עבדתי על העוצמה הכי גבוהה).
לקח לי כ-20 דקות לסיים עם הרגל הראשונה, וברגל השנייה כבר היה יותר פשוט ויותר מהיר כ-15 דקות.
עם הזמן והתרגול זה יורד ל כ-10 דקות לכל רגל!!!!
לאחר הטיפול מומלץ למרוח קרם לחות.
זהו הסתיים לו בהצלחה הטיפול הראשון, בשבוע הבא אדווח לכם על המשך הטיפול ועל התוצאה של הטיפול הראשון.

 נמכר במחיר: 2,290 שקל (ניתן לחלק ל- 12 תשלומים שווים, כל תשלום 190 ₪) ומשווק בבלעדיות ברשת "סופר-פארם" בכ 180 סניפים בפריסה ארצית.      
המכשיר עומד בתקן ישראלי SI 900 ובתקן CE של האיחוד האירופי.

פוסטים נוספים יגיעו בשבוע הבא.... אל תפספסו כדאי לכם לעקוב או להירשם לעדכונים במייל אם עדיין לא עשיתם את זה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה