יום שני, 2 באפריל 2012

הימים אחרי המרתון... שמים פס על הכאבים !


גם אם רצתם במרתון וגם אם לא, בטוח באיזה שהוא שלב בחיים כאבו לכם השרירים והייתם צריכים לטפל בכאבים ממקורות שונים: החל מפציעות אורתופדיות, דרך דלקות וכלה בבצקות ושטפי דם. 
אגב - בסוף הפוסט אתם חייבים לצפות בסרטון (במיוחד אלו שרצו במרתון)...

חברת "אקטיביקס" משיקה את
KT TAPE- חבישה אלסטית צבעונית הנצמדת לגוף להפחתה וטיפול בכאב– עכשיו גם באריזת רצועות חתוכות ומוכנות לשימוש

אם פעם לא היה מזור לכאב, וכל נקע, קרע, או מתיחה היו מרתקים אותנו למיטה, הרי שהיום, גם בתחום הזה יש טכנולוגיה חדשנית עם בשורה בצבע. אם פעם הטיפול בפציעות נראה  מגושם,לא אסתטי וממש לא נוח לחבישה במשך היום, שהרי היום המצב שונה לחלוטיןוהצבע חזר לו ללחיים. הדגש על יופי ואסתטיקה, מגיע גם לטיפול בכאבים, ומפעיל את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף.

חברת "אקטיביקס", המתמחה באביזרים והכשרות מקצועיות בתחום הבריאות והספורט, משיקה בימים אלו את ליין מוצרי ה- KT TAPE - באריזת רצועות חתוכות ומוכנות לשימוש.
מדובר בחבישה אלסטית חדשנית אשר מדביקים על העור, לאורך השרירים, הגידים והרצועות – ואשר מיועדת לטיפול והקלה בכאבים ממקורות שונים: החל מפציעות אורתופדיות, דרך דלקות וכלה בבצקות ושטפי דם. הדבקת הרצועות גם מספקת תמיכה לשרירים ולמפרקים. הן מתאימות למגוון מכאובים ובעיות – החל מסתם שרירים תפוסים, דרך כאבי גב (נשים בהריון- שימו לב!), בעיות יציבה, כאבי ברכיים וכתפיים, נקעים, צוואר תפוס, ואף לשיקום לימפטי ונוירולוגי.

KT TAPE– מתאים לשימוש בכל אזור בגוף שבו כאב או פציעה, וכן מתאים לשימוש לכל אחד, מילדים עד מבוגרים.

כל מארז כולל רצועות טייפ (חבישה) חתוכות מראש לשימוש קל ונוח, וכן ברושור הכולל הנחיות כתובות והדרכה מצולמת ומפורטת לשימוש בכל מקום בגוף. באתר החברה 50 סרטוני הדרכה לנוחיות המשתמש בנגישות מתמדת. החברה מציעה  גם מארז KT-TAPEשאינו חתוך מראש, המחייב גזירה עצמית של הרצועות לפי הצורך (באורך 6 מטר – 20% יותר מהמארזים הקיימים בשוק).

הטיפול ברצועות מבוסס על שילוב בין המאפיינים הייחודיים של החבישה (אלסטית, דביקה, ידידותית לעור, עמידה במים!), לבין אופן ההדבקה על הגוף. למעשה, הטיפול ברצועות מבוסס על תהליך ריפוי טבעי של הגוף ע"י גירוי מערכת העצבים, הלימפה והדם. במצב של כאב ודלקת, נוצרת דחיסות יתר ברווח שבין הרקמות הפנימיות והעור ע"י נוזלים ורעלנים שונים. הרצועות, אשר גורמות להרמה עדינה של העור, גם מגדילות את הרווח שבין שכבות העור לרקמות שמתחת, ובכך מגבירות את זרימת הדם. זה מה שמפחית את הנפיחות והלחץ על העצבים ומשפר את תהליך התאוששות האזור הפגוע.

מחקרים עדכניים מלמדים שבעור האנושי ובשכבות שמתחתיו יש חיישני תנועה (מכאנורצפטורים) אשר גירויים מעביר, באמצעות מערכת העצבים, גירוי תחושתי לשרירים, לגידים ולרצועות. בהתאם למטרה, אפשר להעביר כך גירוי תחושתי של הרפיית השרירים, כיווצם או סתם תמיכה למפרק, גם באזורים שעד כה לא היה פתרון נוח ונעים כמו בכתפיים, בעכוז ועוד.

הרצועות עשויות מ-100% כותנה אלסטית והן מוצעות במגוון צבעים מדליקים, באורך של 25 ס"מ. בעוביין הן דקות ואלסטיות כמו העור. הן עמידות במים, אך גם מאפשרות איוורור לעור,  ויכולות להחזיק על הגוף כ 3 - 5 ימים ברצף, ולעיתים אף יותר.
 
ההדבקה קלה ליישום ומותאמת לאזור אשר זקוק לתמיכה והקלה. יש להדביק על עור נקי ויבש ולהשאיר כחמישה ס"מ בקצה ללא מתיחת הרצועה, קטע זה מודבק לעור ומהווה נקודת קיבוע לרצועה בנוסף לאחר מתיחת הרצועה, כל הרצועה מודבקת היטב ויוצרת את משיכת העור. כמו כן, לפני ההדבקה יש למתוח את האיבר שעליו מדביקים כדי לקבל גירוי תחושתי מיטבי.

KT-TAPE– נמכר בפריסה ארצית – ברשת "סופר פארם", בבתי המרקחת המובחרים ובחנויות ספורט מקצועיות בכל רחבי הארץ.

מחיר לצרכן: 99  שקל (לאריזה הכוללת 20 רצועות חתוכות מראש או לאריזה לא חתוכה באורך 6 מטר).
אתר החברה:www.activix.co.il

סרטון הדרכה  - תמיכה עדינה לברך
סרטון הדרכה – צוואר תפוס
סרטונים נוספים – באתר החברה

ולכל מי שרץ במרוץ מרתון תל אביב שהיה בסופ"ש האחרון - חייב לצפות בסרטון הבא:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה