יום רביעי, 18 באפריל 2012

Sebium Mat- קרם לחות לעור מעורב ושמן!


BIODERMA מותג הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומי מציג את
 Sebium Mat- קרם לחות לעור מעורב ושמן

ביודרמה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומי, המשווק על ידי ניאופרם ישראל, ומתמחה ברתימת מדע הביולוגיה לשירות רפואת העור, מציג את Sebium Mat, קרם לחות לעור מעורב ושמן.
עור מעורב או שמן מאופיין בדרך כלל בשינויים הורמונאליים, כמו פעילות יתר של בלוטות החלב, נקבוביות סתומות ואף התפתחות חיידקים. שינויים אלה מתבטאים על העור כפצעונים, נקודות שחורות, ברק שומני, אדמומיות ועוד.  שימוש בתכשירים המותאמים לעור שמן יובילו להחזרת האיזון הטבעי של העור.
Sebium Mat, הוא קרם טיפוחי המותאם לעור שמן ומעורב. הקרם מעניק לחות, מפחית ברק ומווסת את הפרשת החלב מבלוטות החלב. הקרם מעניק לעור מראה נטול ברק למשך כל היום ומווסת את הפרשת הסבום מהנקבוביות המצויות על עור הפנים. המרקם הג'לי של הקרם מאפשר לו להיספג בצורה אופטמילית על גבי עור הפנים, מה מאפשר לו להיות בסיס עמיד לאיפור.
הקרם מתאים לשימוש בשגרת הטיפוח היומיומית, כאשר מריחת הקרם תיעשה על עור נקי בבוקר.
רכיבים: פטנט ה-Fluidactiv® , האחראי על צמצום הנקבוביות וויסות הפרשת הסבום עד לאיזון עור הפנים,  ויטמין B6, אבץ, גלוקונט ועוד.

מחיר: 139.99 ₪.

ניתן להשיג ברשתות הפארם

אודות ביודרמה
ביודרמה, אחד ממותגי הדרמו-קוסמטיקה המובילים בעולם, נבנה על בסיס מדע הביולוגיה ומחקרים פיזיולוגיים על העור. מדעני ביודרמה מאמינים, כי הקלה זמנית בלבד איננה מספיקה כדי לטפל ברוב בעיות העור וכי יש ללמד את העור כיצד לאזן מחדש את התהליכים הפיזיולוגיים הטבעיים שלו. לפיכך, הם מציעים פתרון הוליסטי ושיקומי לכל אחד ואחד מסוגי העור. על פי גישה זו, פותחו תכשירי טיפוח והיגיינה, הפועלים בסינרגיה מושלמת בכדי לטפל הן בגורם והן בתוצאה של בעיות העור.
ביודרמה משווק במעל ל-70 מדינות, ורושם צמיחה דו-ספרתית במכירות שנה אחר שנה, כמו כן הוא אחד המותגים הנרשמים ביותר על ידי רופאי עור בצרפת (מקום 3 לפי סקר Ims).
לביודרמה סדרות שונות לטיפול במגוון רחב של בעיות עור, ביניהן:  עור יבש, עור רגיש הסובל מאדמומיות, עור שמן הנוטה לפצעונים ופגמים, הגנה מהשמש לעור בעל צרכים מיוחדים, ועוד.
שירות צרכנים: 1-800-250-255

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה