יום רביעי, 18 באפריל 2012

ערכת צבעים מיוחדים – מיועדים ללוח מחיק !


אתם לא תרצו למחוק אותם מהראש
ערכת צבעים מיוחדים – מיועדים ללוח מחיק
של "קריולה" המותג האמריקאי המוביל
מהיום גם צבעים יכולים  לעלות על הלוח ולהגיד את שלהם - חברת  "הנסיך הקטן", משיקה ערכת צבעים אשר מיועדים ללוח מחיק, של המותג האמריקאי המוביל  "קריולה".
ערכת הצבעים  מכילה 8 צבעים מחיקים ומרהיבים, כפפת מחיקה המיועדת למחיקת היצירה מהלוח המחיק עד ליצירה הבאה. באריזה מחדד מובנה על מנת לאפשר חידוד קל ונוח של הצבעים, לאלו שרוצים לדייק במיוחד ביצירה.
וככה זה נראה:
הצבעים אינם משאירים כתמים על הגוף והבגדים, והם אינם מתייבשים לעולם באריזה או על הלוח גם לאחר הרבה זמן- הקץ לפקקים שהולכים לאיבוד ומשאירים אותנו עם טושים יבשים וחסרי שימוש!
והנה בשורה לאלה ששונאים את ריחם העז של הטושים ללוח מחיק- לצבעים המחיקים אין ריח, הקץ לריח המסחרר....
קריולה לקטנטנים - לחוויה מושלמת של צבע, יצירתיות והנאה.

מחיר לצרכן: 49.9 שקל. להשיג ברשתות כגון טויס אר אס, שילב ובחנויות המובחרות. לבירור נקודות מכירה: הנסיך הקטן: 08-9426633.www.littleprince.co.il

חברת  Crayola   האמריקאית החלה את דרכה בשנת 1885  וכבר מהיום הראשון  Crayola מיתגה את עצמה כחברה לייצור צבעים. מעל 120 שנה, צבע, יצירתיות, למידה ומעל הכול הנאה, הם חותמת האיכות של החברה. המוצר הראשון שהחברה השיקה היה גירים צבעוניים ולאחר מכן החלה בייצור צבעים, עפרונות ציור, טושים , חימר ועוד מוצרי יצירה שונים. 
מוצרי חברת "קריולה" נמכרים בלמעלה מ – 80 מדינות ברחבי העולם מטה החברה נמצא בפנסילבניה, ארה"ב, שם גם ממוקמים מפעלי החברה. מוצרי החברה מיובאים לארץ ע"י חברת "הנסיך הקטן", אשר מתמחה בייבוא מוצרי תינוקות איכותיים, ביניהם מותגי: Tommee Tippee (טומי טיפי),  little prince (הנסיך הקטן), לינדם ואחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה