יום ראשון, 1 באפריל 2012

השקת קולקציית ספידו קיץ 2012



בוקר, נמל ת"א, שמש נעימה.... כן הגיע האביב!
וזה אומר שצריך להתכונן לקיץ!!!
הקיץ הזה תלבשו ספידו.....
קולקציית הקיץ החדשה של ספידו מתאפיינת בקלילות ובססגוניות יתר . הקולקציה השנה עוצבה גם בניחוח אולימפי לקראת אולימפיאדת לונדון שתיערך ביולי 2012 כאשר בגדי הים מעניקים  מענה  לכל גיל ולכל מבנה גוף.

חברת  "ספידו" הרחיבה השנה את הדרישה למראה מושלם לחוף הים ולבריכה, כך שלצד בגדי הים  מוצעים השנה שלל  שמלות ובגדי חוף.
את בגדי הים  מאפיינים צבעי  הקיץ הבולטים כמו כחול נייבי - לבן- אדום , גווני  טורקיז, סגול, שחור וירוק  תפוח וכתום וורוד פוקסיה ושילובי  שחור ולבן.
השנה בולטים בקולקציית בגדי הים טקסטורות בד שונות כאשר הייחודי שבהם היא הרשת.
בקולקצייה  קבוצת בגדי ים ביקיני בסגנון רטרו שעוצבה  עם משבצות ופסים של אדום לבן, כחול- לבן, גווני שחור תכלת ומנטה או ורוד-סגול- לבן ותוספות של סרטים למראה מתוק במיוחד. בעת עיצוב החזיות הושמה תשומת לב יתרה  לנוחות .
חזיות החל מ- 170 ש' ועד 200 ש'
חלקים תחתונים  החל מ-89.90 ש' ועד  170 ש'
בגדי ים שני חלקים, אופנתיים  החל מ250  ש'

לצד בגדי הים רטרו מוצעים בגדי ים עם הדפסי שקיעה , פרחוניות מרומזת  ו"מרוחה" , חזיות המשלבות רצועות דמוי רשת , משולשים פסיכודאליים ועוד .
לצד כל אילו מוצעים בגדי הים הספורטיביים , כאשר בגדי הים הבולטים הם ה-ENDURANCE +  ,בגדי ים  בעלי כושר עמידות גבוה במי כלור ומלח, פרי פיתוח בלעדי של ספידו.בגדי הים משלבים בתוכם את טכנולוגיית מתיחה בארבעה כיוונים {4 WAY} לשם שמירה על גמישות ונוחות.
בגדי הים אנדורנס +, עמידים פי 20 בפני דהיית צבע מאשר בגד ים קונבנציונאלי ובעלי עמידות גבוהה יותר נגד משיכת סיבים. הבד אינו מכיל אלסטאן כך שאינו מתכלה במי כלור והיות והינו בעל רמה נמוכה של ספיגת לחות הוא מתייבש במהירות.
בולטים כאן בגדי ים בצבעים חלקים ,בשילובי צבעים או בהדפסי פסים מרומזים , כולל שילובי רשת באיזור החזה .
מחירי בגדי ים שלמים  אנדורנס + החל מ- 229.90 ש' ועד  349.90 ש' .

להשלמת המראה בחוף הים עיצבו בספידו שלל שמלות חוף  ואוברולים  בגזרת גופיות , בתוספת של פסים אלכסוניים בגזרת שמלות גופיה ארוכות עם חגורה קטנה לאיזור המותן, תוספות של סרטים קטנים לצד הכתפיות , כיסים ועוד.
שמלות החל מ-159.90ש'  ועד 189.90 ש'
אוברולים החל מ- 189.90 ש' ועד 199.90 ש'

להשיג ברשת חנויות ספידו, פיוז'ן , ספורט ורטהיימר, הולמס פייס ובחנויות הספורט המובחרות .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה