יום רביעי, 18 באפריל 2012

99 Muller !



Müller
מציגה קטגוריה חדשה בישראל  99Müller
חוויה מפנקת של יוגורט קרמי עם קציפה מענגת מהטבע ב-99 קלוריות ו-1.5% שומן בלבד!

מחלבתMüller  משיקה קטגוריה חדשה בעולם היוגורט בישראל – 99 Müller יוגורט עם 99 קלוריות! בקטגוריה החדשה, תציע  Müllerיוגורט קציפת פרי מפנק ב- 99 קלוריות בלבד ו-% 1.5 שומן ללא חומרים משמרים.
הקטגוריה החדשה אותה פיתחה מחלבת  Müller הינה קונספט שיווקי ומוצרי חדש אשר מביא זווית מרעננת וחדשה לקטגוריית היוגורט בישראל. המטרה בפיתוח הקטגוריה החדשה הינה לתת אלטרנטיבה לצרכנים לצרוך את מוצר Müller ב-99 קלוריות בפחות אחוזי שומן. השאיפה היא לפנות לקהל צרכנים נוסף שרוצה את הפינוק הקטן והמפנק ללא יסורי מצפון ורגשות אשם.
בהשקת סדרת 99 Müller מציגה המחלבה יוגורט איכותי עם קציפת פרי מפנקת בפחות קלוריות ופחות אחוזי שומן. Müller מציעה לצרכנים מוצרים המיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת וסטנדרט  איכות גבוה אשר מאפשר ייצור יוגורטים עם מרקם וטעם מעולים הייחודים ל-Müller ועל בסיס רכיבים טבעיים בלבד.
99 Müller מציע שילוב בין יוגורט קרמי מעולה לבין המומחיות העולמית של קבוצת Müller בטיפול בפירות מה שמאפשר ל –Müller להביא לצרכנים את הפירות המובחרים והאיכותיים ביותר ישר מבית הגידול בטבע ולהיות היחידים בישראל שמצהירים על כך שאין בפירות הללו חומרים משמרים!

ההשקה תלווה בקמפיין בטלוויזיה, באינטרנט, מודעות וכן  בדיולים בנקודות המכירה.

אורן תורג'מן, מנהל שיווק  Müllerבישראל: "השקת קטגוריה חדשה בשוק היוגורט בישראל מחזקת את המותגMüller כשחקן דומיננטי. בקטגוריה החדשה
 "99 Müller"  אנו נציג יוגורט מפנק עם קציפת פרי מפנק ב-99 קלוריות ו-1.5 אחוזי שומן בלבד. אנו כל הזמן חושבים כיצד לחדש ולרענן לקהל הצרכנים בישראל ומצאנו כי קיים צורך ביוגורט מפנק עם פחות קלוריות. פיתוח המוצרים עומד בסטנדרטים הגבוהים של Müller ואנו מביאים לצרכן מוצר מושלם המשלב בין היוגורט הקרמי והמפנק שלנו לבין פירות מובחרים ואמיתיים מבית Müller ללא כל חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים."
שוק היוגורט בישראל מגלגל כ-940 מיליון ₪  בשנה כאשר יוגורט הפרי עומד על כ- 310 מיליון ₪. שוק היוגורט פרי מורכב ממספר קטגוריות: יוגורט עם חתיכות פרי, יוגורט עם מחית פרי, יוגורט עם פרי בתחתית האריזה, יוגורט עם פרי למעלה ויוגורט עם הפרי בצד האריזה.
מוצריMülle הינם כשרים בהשגחת הרבנות הראשית ת"א יפו וכשרות מהודרת של בד"ץ אגודת ישראל ובד"ץ איגוד הרבנים בראשות הגאון הרב אשר יעקב ווסטהיים שליט"א ממנצ'סטר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה