יום שלישי, 17 באפריל 2012

השירותים הכי מיוחדים וגם אתם יכולים לבקר שם!


האמת אתם חייבים לבקר ב- 2theloo - ואתם בטח שואלים מה זה?
למי שלא מכיר את המושג I'm going to the loo - הכוונה היא - ללכת לשירותים, סוג של סלנג אנגלי.
2theloo הינה, רשת של חדרי שירותים "מעולם אחר", אשר הופכת את חווית הביקור בשירותים הציבוריים לחוויה ייחודית ומהנה. השירותים נקיים ויפים ,כל תא מעוצב בצורה אחרת בשלל תמונות והדפסי אומנות, לדוגמא: שירותים בקונספט העיר יפו או ת"א, שירותים בקונספט חוף הים של ת"א, שירותים בעיצוב בלון פורח, שירותים בעיצוב פרח הלבנדר, שירותים ירוקים, שירותי ניו-יורק ועוד. ישנם כמובן שירותי נכים, שירותים לילדים ( בעיצוב ג'ירפות) ופינת החתלה והנקה מפוארת ונוחה.
לראשונה בישראל נפתח, הסניף הראשון של רשת השירותים העירוניים המעוצבים, לצד חנות נוחות. מדובר ברשת של המותג ההולנדי  theloo2 ("ללכת לשירותים"), אשר פיתח קונספט ייחודי ההולך ומתפשט ברחבי אירופה. 
הסניף הראשון ניפתח ברחוב קינג גורג 9, בתל-אביב,   המשתרע על שטח של כ- 65 מ"ר וניפתח  בעלות הנאמדת בכ- 800 אלף ₪.
חנות הנוחות  כוללת מגוון רחב של מוצרי היגיינה ומוצרים משלמים. חלקם מותג הבית של 2theloo. המוצרים כוללים בין היתר: מגבונים, חיתולים חד פעמיים, קרם החתלה, דאודורנטים, קרם ידיים, מפיצי ריח, אלכוהול ג'ל, סינרים, קצף גילוח, סבון גילוח, סבון פנים, סבוני ידיים, תחבושות, טמפונים, נייר טואלט מעוצב, מוצרי בישום, מוצרי מתנות ייחודיות ועוד.   
העיצוב הראשוני של החנות בקינג גורג נעשה על ידי החברה ההולנדית, ותהיה דומה במראה, בעיצוב  ובאיכות  המקום והשירות, למותג הבינלאומי .
לרגל פתיחת הרשת בישראל הגיע בעלי החברה הבינלאומית לביקור בן 3 ימים, אריק טרונייה.
עד סוף שנת 2012 מתכוונת החברה לפתוח בישראל 20 סניפים ברחבי הארץ וסה"כ מתכוונת לפתוח בין 60 - 50 בפריסה ארצית. 

הנה כמה תמונות מהמקום:
פינת החתלה:
והשירותים המהממים, פשוט חוייה!!!!
***כל התמונות צולמו ע"י איציק בירן
טוב, אז אני לא רוצה להרוס לכם לגמרי את החוויה ולגלות לכם מה יש בשאר השירותים..... לכן גשו לקינג ג'ורג' 9 ותהנו!
אני כל כך שמחתי לשמוע על המיקום המעולה בתור אחת שמבלה המון בימי שישי באזור קינג ג'ורג', שינקין, אלנבי, נחלת ביניימין, שוק הכרמל ושוק בצלאל!
הכניסה לשירותים בישראל תעלה 3 ₪ בלבד. הלקוח יקבל קופון עם כניסתו לשירותים, ובמידה וירכוש ממגוון מוצרי החנות, יזוכה הלקוח ב – 3 שקלים שהם דמי השימוש. 
 רמת השירות והניקיון ברשת חדרי השירותים של 2theloo ישראל תופעל על פי התקנים הגבוהים והקפדניים של  החברה הבינלאומית. בסניף  יוצבו עובדי ניקיון  אשר ידאגו  לניקיון  בכל שעות הפעילות. 
רשת  2thelooהוקמה לראשונה  בפברואר 2011,  בהולנד וכיום מונה הרשת  25 סניפים ברחבי אירופה (הולנד, ספרד, גרמניה, פולין, בלגיה, נורבגיה ושוודיה). קצב פתיחת  הסניפים בעולם עומד על כ- 3 פתיחות בשבוע.  הסניפים ממוקמים במרכזי קניות, תחנות דלק, תחנות רכבת, ברחובות הומה אדם, אזורי תיירות וקניונים. בקרוב יפתחו סניפים נוספים במדינות נוספות, כמו: באנגליה , צרפת, פורטוגל ואוקראינה. לאחרונה חתמה החברה הסכם בינלאומי עם חברת "shell" להקמת השירותים הציבוריים בתחנות דלק נבחרות ברחבי אירופה.
2theloo ישראל, החלה את פעילותה באוגוסט 2011 ביחד עם קבוצת משקיעים בראשותה של רונית שוורץ, המשמשת כמנכ"לית ויזמית פרויקט theloo2 בישראל.בעבר שימשה רונית חברת הנהלת בבנק ירושלים, Uבנק, וכהנה במספר תפקידים בכירים במערכת הבנקאות.
כמו כן  מספר עיריות הביעו עניין בקונספט הייחודי ובוחנת שיתוף פעולה עם חברת 2theloo  ישראל, על מנת להקים שירותים עירוניים ברמה גבוהה.

שעות פעילות של רשת 2theloo ישראל: 6 ימים בשבוע, א- ה בין השעות 9.00 – 20.00
ובימי ו' שעות הפעילות יהיו 9:00 עד כניסת השבת .

כתובת האתר: WWW.2THELOO.COM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה