יום ראשון, 26 בפברואר 2012

הנקה ללא כאבים!


כן זה אפשרי....
בתור אמא וכזו שהניקה וכן מאוד סבלתי בימים הראשונים (יותר נכון בשבועות הראשונים)
אני לא צריכה לספר לכן (אלו שניסו להניק) כמה זה קשה וכואב בהתחלה, אני לא התייאשתי והמשכתי למרות הכאבים כי לדעתי זה הדבר הכי חשוב לתינוקות שלנו!!!
אז יש לי בשורה לכן האמהות שחוששות ופוחדות ומתייאשות....
חברת "הנסיך הקטן" משיקה מגן פטמה של "טומי טיפי"
המיועד לזמן ההנקה - להנקה נוחה רכה וללא כאב

חברת "הנסיך הקטן", המתמחה במוצרי תינוקות איכותיים, משיקה את מגן הפטמה החדש של המותג האנגלי המוביל "טומי טיפי". מגן הפטמה מיועד לאפשר הנקה נוחה ורכה ללא כאב.
להניק את הנסיך הקטן, זו משאלתן של נשים רבות אשר מרגישות שחווית ההנקה הנה חוויה מרגשת, מעצימה ומקרבת בין האם לתינוק. אולם, אמהות רבות נמנעות מכך בשל הכאב ואי הנוחות שהן חשות בזמן ההנקה ולאחריה, דבר אשר נגרם בשל החיכוך של היניקה. בנוסף המוצר מתאים ביותר לנשים עם פטמות שקועות.
מגניה הפטמות של "טומי טיפי" יעניקו לאם הטרייה הנקה מהנה. האריזה מכילה 2 מגיני פטמות בתוך תרמיל המיועד לעיקור המוצר לאחר השימוש. הפטמות אשר עשויות מסיליקון רך, מחקות בתחושתן את הגמישות את התחושה והתנועה הטבעית של השד.
בעזרתן לא ירגיש התינוק, את ההבדל בין הפטמה האמיתית לפטמה המגנה.
בצדדים של מגן הפטמה ממוקמים חורי אוורור ייחודיים, אשר מאפשרים כניסת אוויר למניעת גירויים מיותרים. המרקם של הפטמה ידידותי לעור ואינו גורם לאלרגיות וגירויים ומאפשר מגע עור עם התינוק.
ניתן להשיג ברשת שילב וברשתות השיווק הגדולות וברשתות למוצרי תינוקות.
לבירור נקודות מכירה: 08-9426633.

מחיר לצרכן: 30-35 שקל.


חברת "הנסיך הקטן", משמשת בית איכותי של מותגים בינלאומיים מובילים שחרטו על דגלם את עקרונות האיכות, הבטיחות ונוחות. החברה מתמחה ביבוא צעצועים, כלי כתיבה ומוצרי תינוקות איכותיים, ביניהם מותגי: Tommee Tippee (טומי טיפי), little prince (הנסיך הקטן), Crayola (קריולה), לינדם ואחרים.

2 תגובות:

  1. הרבה חברות שלי הפסיקו להניק ממש מעט אחרי הלידה בגלל הכאבים. אני אף פעם לא ילדתי ולכן גם לא חוויתי את הכאב הזה אבל אני מקווה שאני אצליח להחזיק מעמד כי הנקה תמיד נראתה לי כמו הדבר הכי טבעי וקסום. לא תיארתי לעצמי שזה קצת מסובך.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מאוד אינדיבידואלי, לי היה מאוד קשה בימים הראשונים והתייעצתי הרבה עם יועצות הנקה וזה מאוד מאוד חשוב כי הן נותנות טיפים ומאוד עוזרות!!! אסור להתייאש כי הנקה זה דבר מאוד מאוד חשוב!! אחרי שבוע שבועיים כשתופסים את ה"טריק" זה הרבה יותר קל והכאב יורד ופוחת.

      מחק