יום שבת, 4 בפברואר 2012

הנשר נחת בישראל - הצצה לקולקציה החדשה!!!


השבוע הוזמנתי למסיבת עיתונאים והשקת רשת החנויות  AMERICAN EAGLE OUTFITTERS !!!


קמפיין פרסומת הלייף-סטייל של American Eagle צולם בפאלם ספרינגס, קליפורניה, כדי ללכוד את האווירה והלך הרוח של העונה.


בינואר 2012 –  American Eagle Outfitters הכריזה על השקת קולקציית האביב החדשה. הקולקציה יוצאת בהצהרה עם צבעים עזים כדוגמת ורוד,ירוק-ליים, צהוב וצבעי ניאון בשילוב עם גוונים ניטרליים. חופשת האביב מהווה את ההשראה הכוללת לקולקציה, ויעדים כגון קליפורניה שטופת השמש משמשים דוגמה לאורח חיים יומיומי ונינוח המעורר תחושה קלילה.

לרגל הפתיחת יש 30% הנחה על כל החנות!!!!


בשביל נערת ה-AEO, הקולקציה מציגה מספר טרנדים עיקריים לעונה הקרובה.
מגמת ה-”Bright Things” סובבת סביב המכנסיים ופרטי הלבוש התחתונים, בגוונים רוויי צבע, כתמים של צבעי ניאון ו-Color Blocking.
כמו תמיד, ג’ינס הוא הבסיס לקולקציה שלAmerican Eagle  עם מגוון רחב של מכנסי ג’ינס ומכנסונים. לכבוד האביב, הג’ינס מתעדכן בגוונים כגון ירוק-ליים וצהוב, שמתווספים למבחר הססגוני של עיצובים בגווני כחול עז, אדום וורוד. טרנד מרכזי נוסף הוא “הבוהמייני”, באווירה של נשיות המוגדרת באמצעות בדים שקופים וזורמים וצלליות בתפירה רחבה המעניקה תחושה סקסית וחופשית. תחרה, עליוניות מחוך, הדפסים פרחוניים ושמלות יפהפיות בבדים רכים וזורמים משלימים את המגוון של  הג’ינסים בגוונים העזים.

ריכזתי בתמונה אחת מספר פריטים מהקולקציה...

האקססוריז ממשיכים להוות פריט חשוב במראה הכללי, משדרגים את הקולקציה ומשקפים את הטרנד הבוהמייני. שרשראות ארוכות, כובעים שמוטים, חגורות עור שזורות ותיקים הנישאים באלכסון מוסיפים נגיעות אחרונות, מדגישים את הנשיות ומשלימים את המראה.

גם בתמונה הבאה ניסיתי לצרף כמה שיותר פריטים והפעם גם לנשים וגם לגברים...


בשביל גבר ה-AEO, הטרנד המרכזי העונה מכונה “BrightPrep”המציע מגוון  גזרות החל מחולצות פולו, טי-שירטים –Festival tees, חולצות מכופתרות משובצות, מכנסי Chinos וברמודות המוצעים במגוון צבעים רחב ובמשבצות בשלל גוונים.
 טרנד מרכזי נוסף הוא הטרנד הימי –Maritime, הלוק המסורתי המתעדכן באביב זה עם פסים בנוסח פסי מספנה ימית, ומגוון רחב של חולצות פסים. גם גבר ה-AEO יהנה ממגוון רחב של ג’ינסים בגזרות שונות ובשטיפות מגוונות. הג’ינסים מגיעים במידות ביניים ובאורכים שונים, כך שכל אחד יוכל למצוא את הג’ינס המתאים לו, הן מבחינת הגזרה, והן מבחינת האורך. מעילהברדס הוא אחד מפריטי ההלבשה העליונה (outerwear) האהובים ביותר והוא מופיע בצבעהכחול המסורתי, כמחווה לטרנד הימי הקלאסי.
תמונה עם פריטים מהקולקציה של הגברים....

הלבשה תחתונה לנשים:
קולקציית ה-Aerie הינה עליזה וצבעונית העונה, עם פלטה של גווני פירות הדר, פסטל וסורבה. הכול רך ויפה, כאשר הסוודרים הסרוגים משמשים פריט מושלם במראה השכבות, לצד עליוניות דקיקות ושקופות. הדפסים ימיים כגון עוגנים ולווייתנים מופיעים לכל רוחב הקולקציה ומהווים חלק מהמראה הקלאסי האהוב של המותג. חזיית ה-Maddie, החזיה החדשה לאביב, הינה בעלת ריפוד מדורג המעניק אותה דרגת פוש-אפ לכל מידה. Aerie ממשיכה להציע קולקציית וינטג’ תחרה נרחבת במגוון סגנונות וצבעים, כדוגמת התחתונים בצבעים הבוהקים עם גוזיות וחזיות סטרפלס בצבעי ניאון תואמים. חזיות התחרה עם ברזל וללא ריפוד מהוות חידוש מרענן. הדפסי “Valentine's Day” וחזיות וקומבינזונים תואמים מהווים גם הם חלק גדול מהקולקציה והינם מושלמים עבור מתנות.
מצרפת כמה תמונות מהחנות בקניון רמת אביב:
מחלקת הלבשה תחתונה:
יש מבצעים שווים!!!
4 תחתוני תחרה ב-99 ש"ח 
ולרגל הפתיחה כל החזיות במחיר של 129 ש"ח!!!!

מחלקת הנשים:
אקססוריז:

מחלקת הגברים:


אודות AEO:
מותג האופנה האמריקאי American Eagle Outfitters מציע אופנת קז’ואל לצעירים בגילאי 15-25, המותג הנושא את סימן ההיכר הייחודי של  הנשר הנוחת, הפך למותג מוכר בכל העולם. דמות הנשר על הבגד מזוהה עם בגד שהוא נוח, מהנה ואופנתי, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים בכל פריטי הלבוש הנושאים את סמל הנשר.
המותג אמריקן איגל מתמחה בעיצוב וייצור ג’ינסים, חולצות אופנתיות ואביזרי אופנה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה