יום שלישי, 21 בפברואר 2012

לשמור על השחור שחור !


בשבוע שעבר קיבלתי את פרסיל בלאק החדש להתנסות,
מייד אספתי את כל הבגדים השחורים לכביסה, הייתי סקרנית לראות את התוצאות!
ידוע שבגדים שחורים / כהים נוטים לדהות לאחר כביסות מרובות, אני שמחה שיצא לי לנסות את הג'ל החדש וכך אוכל לשמור על הבגדים ועל העומק של הצבעים במהלך הכביסה!

"פרסיל" משיקה את "פרסיל בלאק" - ג'ל כביסה לשמירת הצבעים השחורים והכהים

למי אין בארון שמלה קטנה שחורה?  חולצה אלגנטית שחורה?, טייטס שחור ופריטים אופנתיים בגוונים כהים? השחור הוא פריט חובה טרנדי בכל ארון בגדים ללא הבדל של מין גיל ורמת הכנסה וחנויות האופנה מלאות בפריטים שחורים שפשוט אי אפשר להתחמק מהם. הנקל סוד מספקת את הפתרון האולטימטיבי לשימור הצבע בפריטי לבוש כהים. הפיתוח החדשני ביותר בתחום הכביסה מגיע כעת גם לישראל, אשר כמו ביתר העולם המערבי, מרבה ללבוש את הצבע האלגנטי והאלמותי – השחור.

 פרסיל, ממשיכה להוביל ולחדש בתחום הכביסה ומשיקה בישראל את פרסיל בלאק, ג'ל כביסה חדשני בטכנולוגיה מתקדמת וייעודית לשמירה על עומק הצבעים השחורים והכהים, זאת הודות לרכיב ה Fixator, פיתוח בלעדי של מעבדות הנקל, השומר על הפיגמנטים עמוק בתוך סיבי הבד ומונע השתחררותם במהלך הכביסות החוזרות.

קרולין וייס, הטכנולוגית הראשית של "פרסיל" מסבירה כי סיבי הבד הכהים נוטים יותר לדהות ולהשחק ועל כן נדרש פתרון מיוחד לשמירת מראה הבגד לאורך זמן.. רכיב יחודי בפרסיל ג'ל בלאק ,פרי פיתוח מעבדות הנקל בדיסלדורף גרמניה, מבטיח את שמירת הפיגמנטציה בסיבי הבד השחור והכהה ומונע את שחיקת הבד לאורך זמן.

הילה אריאל, מנהלת מותג פרסיל בהנקל סוד, מציינת כי להשקת המוצר קדמו מחקרי שוק שהצביעו על הצורך במוצר ייעודי לכביסה שחורה וכהה, זאת לאור הנתון שלמעלה מ – 60% מבצעים הפרדה של הכביסה השחורה משאר הבגדים בשל החשש מדהיית הצבע. . עוד מציינת אריאל, כי המוצר אשר הושק בארופה במהלך 2010 זוכה לפופולאריות רבה והצרכנים שבים ורוכשים את המוצר פעם אחר פעם בשל האפקטיביות שלו.

פרסיל בלאק מוצע בבקבוק 2.7 ליטר במחיר מומלץ 37 שקלים ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.
פרסיל בלאק מצטרף למשפחת מוצרי "פרסיל" הכוללת את פרסיל ג'ל, פרסיל קולור ג'ל, פרסיל ג'ל ביבי, פרסיל אבקות כביסה לבגדים לבנים וצבעונים ועוד.



כיצד תשמרו על בגדים שחורים בתהליך הכביסה והייבוש?

כמו בגד לבן או צבעוני, כך גם בגד שחור דורש טיפול מיוחד בתהליך הכביסה, גם כאשר מדובר בפריטי לבוש יומיומיים שאנחנו רוצים להמשיך וליהנות מהם לאורך זמן. לקראת השקת "פרסיל בלאק", ג'ל הכביסה החדש והייעודי לבגדים שחורים וכהים, מומחי הכביסה וטיפוח הבית של הנקל סוד מנדבים עצות וטיפים מועילים לטיפול נכון בבגד, כך שישאר יפה וחדש לאורך זמן.

  • אחד הכללים החשובים ביותר הוא מעקב אחר הוראות הכביסה מטעם יצרן הבגד, כאשר יש להקפיד במיוחד על טמפרטורת הכביסה המומלצת, לרוב בין 30-40 מעלות.
  • את הבגדים השחורים בעיקר מומלץ לכבס כשהם הפוכים, ובתכנית סחיטה עדינה או אפילו ללא סחיטה
  • בגדים שחורים וכהים מומלץ לכבס בנוזל כביסה על פני אבקת כביסה שכן כך נמנעים משאריות אבקה בולטות על גבי הבגד. נוזלי כביסה מתמוססים היטב גם בכביסה קרה.
  • דבר חשוב נוסף הוא לבדוק את עמידות הבד במקום נסתר, לפני הכביסה במכונה. בנוסף, בכל הפעלה הקפידו על הכנסת כביסה של בגדים בעלי סוג בד ואופי זהה.
  • בגדים שחורים עדינים זקוקים לטיפול מיוחד כדי לנקות וגם לשמור על עמידות הצבע לאורך זמן. הקפידו להשתמש במוצרים המתאימים לסוג הצבע – כגון פרסיל בלאק שהינו ג'ל מיוחד לכביסה של בגדים שחורים.
  • הימנעו מלהעמיס את המכונה - הבגדים זקוקים לחופש תנועה כדי למנוע שפשוף ושחיקה של הבגד ולהשיג תוצאות ניקיון מקסימאליות.
  • לאחר הכביסה מומלץ לתלות את הכביסה כשהיא הפוכה ובמקום מוצל וללא שמש ישירה. הזמן הכדאי ביותר לתליית כביסה שחורה הוא בשעות אחה"צ והערב, ולהקפיד להוריד אותה מיד כשהיא מתייבשת, כדי למנוע דהיית הצבע.
  • סריגי צמר שחורים בהם אנו משתמשים רבות בעונת החורף, מומלץ לכבס במכונת כביסה בתוכנית מתאימה עם הרבה מים במהירות איטית ותוך שימוש בחומרים עדינים ומותאמים, כגון פרסיל בלאק. לפני הכנסת הבגדים למכונה, יש להפוך את הסוודר או הסריג ולהקפיד על טמפרטורת כביסה של 30 מעלות בלבד.
  • חוק חשוב מאוד בכביסה, ובעיקר בבגדים שחורים הוא ריקון הכיסים מניירות, פתקים וכדומה, זאת כדי למנוע לכלוך מיותר והכתמת הבגד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה