יום שלישי, 21 בפברואר 2012

מבצע בוזנו 3+1 וטיפים לפורים לבעלי כלבים!



כהמשך לקמפיין הטלויזיה שעלה לאחרונה
המותג בונזו יוצא במבצע מיוחד באריזות חדשות:
כל הרוכש שק 3 קילו מקבל קילו במתנה
בּונזו הינו מותג מזון כלבים איכותי ומוביל בישראל בקטגוריית המיינסטרים מבחינת נתח שוק המותג כולל מזון יבש, מזון לח וחטיפים.
בונזו הינו מזון בשרי מלא, מאוזן וטעים במיוחד אשר פותח בשיתוף וטרינרים על בסיס מחקרים מדעיים ובהתאם לדרישות התקן האמריקאי לכלבים. לפיכך, כשאתה נותן לכלבך מזון כלבים בונזו אתה יכול להיות שקט ובטוח שכלבך מקבל תזונה יומית הממלאת את כל צרכיו התזונתיים.
כל מוצרי המזון היבש של בונזו מכילים, אומגה 3 ואומגה 6 לפרווה מבריקה וסיבים תזונתיים  המסייעים בתהליך העיכול. בנוסף, בונזו  מכיל סידן לשיניים חזקות. 
בּונזו מלווה אותך לכל אורך הדרך בגידול כלבך ונותן מענה לכל צרכיו התזונתיים בכל שלבי החיים מהגדילה ועד הזקנה.
המזון היבש מחולק ל-2 סדרות:
סדרת מחזור החיים הנותנת מענה לכל צרכיו של הכלב בכל שלבי החיים וכוללת: בונזו גוריםבוגר (בטעם בשר או כבשגזע גדולגזע קטן וסניור +7
הסדרה המניעתית, הנותנת מענה לצרכים מיוחדים וכוללת את בונזו פרוטקט ( למניעת טפילי מעיים) ובונזו לייט (לכלבים עם בעיות השמנה).
המזון היבש מגיע באריזות של 3 ק"ג, 12 ק"ג ו-20 ק"ג.
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המחמד




ביו פט, יצרנית בונזו, מציגה מספר טיפים לכלבים ולבעליהם לקראת חג הפורים
חג הפורים בפתח והוא מאופיין בשמחה רבה , תחפושות ומשלוחי מנות ...ולא רק לבני אדם
טרנד תחפושות בעלי החיים צובר תאוצה ואנו רואים כלבים רבים אשר מצטרפים לחגיגות  חג הפורים עם תחפושות מקוריות.
חברת ביו פט, יצרנית בונזו, הרואה בבטיחות ונוחות בעלי החיים חשיבות מיוחדת, מציגה  מספר טיפים חשובים לבעלי הכלבים:

1.       נוחות: מומלץ לחפש את הכלב בתחפושת נוחה ולא מסורבלת המאפשרת הלבשה והפשטה קלים, וכן מאפשרת לכלב עשיית צרכיו ללא קושי. כמו כן, חשוב לוודא שהתחפושת אינה מגבילה את תנועת הכלב,אינה צמודה מדי לאזור הפנים ומאפשרת מעבר חופשי של אוויר.

2.       בטיחות:  מומלץ להימנע מתחפושת לא בטיחותית שבה יש שימוש בעודפי בדים עליהם הכלב עלול לדרוך ולמעוד. כמו כן, חשוב להימנע משימוש בבדים דליקים העשויים להתלקח במידה והם באים במגע עם אש גלויה.

3.       מידה נכונה: חשוב להקפיד לקנות תחפושת במידה נכונה המתאימה לכלב ומאפשרת לו תנועה אופטימלית

4.       התחשבות במזג האוויר: כדאי לבחור בתחפושת עם בד נעים ומחמם, אך שאינו אינו מחמם יתר על המידה כגון בד פרוותי ועבה.

5.       משלוחי מנות:  מומלץ שלא לתת  דברי מתיקה כמו אוזני המן וסוכריות.  חשוב לתת לכלב מזון כלבים המכיל את כל המרכיבים החשובים לבריאותו. אם רצונכם הוא לפנק את הכלב ניתן להכין לו "משלוח מנות מיוחד" הכולל חטיפי כלבים בטעמים שונים  ותוספי תזונה .

6.       נפצים: חג הפורים ידוע כחג הנפצים והקפצונים. כלבים ידועים בחרדתם מפיצוצים עזים לכן יש להרחיק את הכלב ספר מסיטואציות רועשות מדי. חשוב לקשור את הכלב ברצועה על מנת שלא יברח כתוצאה מהפיצוצים וההמולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה