יום חמישי, 31 במאי 2012

היום זה קורה - MANGO FASHION AWARDS !!!


MANGO, ענקית האופנה הספרדית הבינלאומית, תקיים בסוף השבוע הקרוב ובפעם הרביעית ברציפות את אירוע האופנה השנתי הנחשק:
"MANGO FASHION AWARDS"
מאות משתתפים הגישו מועמדות, מתוכם הגיעו עשרה מעצבים מובילים לערב הגמר, במסגרתו יציגו את הקולקציות החדשניות שלהם באירוע תצוגה חגיגי אשר יתקיים בברצלונה

הזוכה יקבל את הפרס הנכסף והגבוה ביותר בעולם האופנה : 300 אלף אירו. חבר השופטים המכובד יכלול את הפרזנטורית קייט מוס, קרולינה הררה, יו"ר חברת MANGO, אייזיק אנדיק, צמד הצלמים קלאודיה קנופל וסטפן אינדלקופר ואושיות אופנה מובילות
מותג האופנה MANGO יקיים בסוף השבוע הקרוב את אירוע האופנתי השנתי הנחשק : "MANGO FASHION AWARDS". בכדי לחגוג את השקתו של טקס פרסי האופנה, אשר מתקיים זו השנה ה-44 ברציפות, הקימה החברה בשבוע שעבר יריד תצוגה אשר הציג את עשרת הקולקציות של המעצבים שהעפילו לשלב הגמר בתחרות. היריד הוקם בפסאו דה גרציה בברצלונה והתצוגה נפתחה על ידי אנריק קאסי, מנכ"ל רשת האופנה העולמית MANGO.
יריד התצוגה הייחודי ממוקם בצומת הרחובות אראגון ורוזלין בברצלונה ומכיל 20 דוכני פרספקס שקופים. בכל דוכן יש 4 בובות תצוגה אשר לבושות בפריטי המפתח מהקולקציות של עשרת המעצבים הפיינליסטים. התצוגה נפתחה בשבוע שעבר על ידי מנכ"ל הרשת העולמית ותמשיך להציג עד סוף החודש, הדבר מאפשר למבקרים שבוע שלם לסקר את העיצובים החדשניים המתחרים על הפרס בשווי 300 אלף אירו, הסכום הגבוה ביותר המוענק למעצבים בעולם האופנה,  אשר יוענק לזוכה באירוע החגיגי ובערב הגאלה של המותג ביום חמישי הקרוב ה-30 במאי בערב.
בין המעצבים שהעפילו לשלב הגמר ויציגו את הקולקציות שלהם ביריד התצוגה: המעצב הספרדי ספסטור, המעצבת הצרפתייה כריסטין פונג, צוות המעצבים היפניים טאקאיאקי טאנאקה ומוטויוקי מאטסומוטו, היוסונג בונג הדרום קוריאני, הארווי בוטריס הבלגי, תומס לייטנן הפיני, הצמד הגרמני-שבדי סטפני מלגרין דה אוליביה וריצ'רד לינדקוויסט, מאדס דינסן הדני, טאקאשי נישיאמה היפני והמעצב התאילנדי ווישארוויש אקארסנטיסוק.
חבר השופטים של טקס פרסי האופנה ה-4 של MANGO יציג מגוון סלבריטאים ואושיות מובילות מעולם האופנה, ביניהן: קרולינה הררה, אשר תשמש כיו"ר חבר השופטים, דוגמנית העל הבריטית קייט מוס, הצלמים קלאודיה קנופל וסטפן אינדלקופר, ג'יימי דה מאריצ'אלר, קולין שרין, מנהלת האופנה של חברת סאקס, דרק בלסברג, העורך הראשי של מגזין הארפרס באזאר, V MAGAZINEו-VMAN. הדוגמנית ואשת העסקים לארה פונט, הסטייליסטית הראשית של ווג פאריז ג'רלדין סאגליו, המעצבת הצעירה לנה לומלסקי, זוכת טקס פרסי האופנה ה-3 של MANGO, פרנץ בונט, מנהל העיצוב ויו"ר החברה, אייזיק אנדיק.

אודות MANGO FASHION AWARDS:
טקס פרסי האופנה של רשת האופנה העולמית MANGO, מבוסס על הרצון ליצור פרויקט אשר יעודד ויחזק מעצבים צעירים וטאלנטים בעולם האופנה. הפרויקט נתמך על ידי חמשת בתי הספר לעיצוב המובילים באירופה: Central St. Martins School of Art and Designבלונדון, Institut Français de la Modeבפריז, Istituto Marangoni במילאנו, Royal Academy of Fine Arts באנטוורפ ו-l’Escola Superior de Disseny בברצלונה.
חבר השופטים בטקסים הקודמים היה מורכב מיושבי ראש מובילים, בהם : ולנטינו, אוסקר דה לה רנטה וז'אן פול גוטייה. עליהם הייתה מוטלת המשימה להעניק את הפרסים לצמד הבלגים סנדרינה פאסולי ומיכאל מארסון הזוכים של הטקס פרסי האופנה ה-1, לי ג'ון יאן, זוכה הטקס ה-2 והבלגית ממוצא ישראלי הלנה לומלסקי, זוכת הטקס ה-3.
לאור ההצלחה של התחרויות הקודמות, טקס פרסי האופנה של MANGO הצליח לייצר מוניטין והכרה משמעותית בתעשיית האופנה, בייחוד בקרב מעצבים צעירים.MANGO, ממשיכה למצב את עצמה כמותג יצירתי אשר מחויב לעיצוב ולאופנה טרנדית וחדשנית של אמנים צעירים דרך הגשמת חלומותיהם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה