יום שישי, 4 במאי 2012

רוצות להתחדש בחולצה חדשה של 2sis ?



קולקציית הקיץ של 2sis- בסיס צבעוני


בכל ארון נמצאות חולצות הבייסיק, המהוות פתרון מושלם עבור כל אחת ואחת מאיתנו. אם כל אחת מאיתנו תפתח את ארון הבגדים שלה, היא תמצא שם  לא מעט חולצות בייסיק המשמשות אותה בחיי היום יום. רובן תהיינה בצבעים של אפור, שחור ולבן.
מותג אופנת הבייסיק 2sis לוקח צעד אחת קדימה את חולצות הבייסיק השימושיות והחביבות עלינו במיוחד ומציע  חולצות בייסיק במגוון גזרות וצבעים , המותאמים לטרנדים השולטים בכל עונה. 
לקראת אביב-קיץ 2012 המותג מציג חולצות בייסיק במגוון צבעי גלידה כמו ורדרד תות, צהבהב בננה, ירקרק פיסטוק וגם כתום אפרסק , ירוק מנטה, ורוד מסטיק  וכחול רויאל.
הצבעוניות המקסימה הזו מתווספת  לשחור הנצחי, שאף פעם לא יהיה פאסה מן העולם ולצבעי הבייסיק הסטנדרטים כמו לבן, שמנת, נייבי, צבעי ספארי וכד'.
קולקציית הקיץ  של המותג מתאפיינת בגזרות  בסיסיות כמו וי, סירה, חולצות over size, גופיות מעטפת ועוד, כאשר שימת הדגש הוא על מגוון בדים מיוחדים כמו בדים מקומטים, נקודות , פסים, שילובי בדים ושימוש בשכבות, המשדרגים את מראה הבייסיק הפשוט  .

קיבלתי הפתעה בדואר, משהו מגולגל...

וככה זה נראה כשזה לא מגולגל.....

בהחלט שדרגו לנו את חולצות הבייסיק.... :-)

גם אתן רוצות?????
תחרות פריט המזל שלי, בשיתוף מועדון אמא יוצאת לדרך.
יש לכם פריט לבוש ייחודי, שברגע שאתם שמים אותו עליכם המזל מאיר לכם פנים
ספרו לנו עליו ועל המזל שהביא ...ואולי תוכלו לזכות בחולצה של 2sis.

ושיהיה בהצלחה!
מותג SIS2 מציע לך את האפשרות לרכוש מגוון רחב של פריטים בצבעיים טרנדיים לעונה במחירים שפויים מבלי לקרוע את הכיס. אין עוד צורך להוציא סכומי עתק בשביל להוסיף למלתחה פריטים בצבעים עונתיים וטרנדיים, שאולי לא ישמשו אותך בעונה הבאה. טווח המחירים 69-189 ₪
החזון שעומד מאחורי המותג SIS2, שפותח ע"י האחיות סיגל ושירלי, הוא להכניס לקטגוריית הבייסיק האפרורית צבעוניות לא שגרתית וטרנדית במיוחד, במחירים שיתאימו לכל כיס. כך שתוכלי לשדרג את מלתחתך בכל עונה לפי הטרנדים המובילים.

ניתן להשיג בבוטיקים המובחרים ברחבי הארץ עדי שדה – מתחם בזל, גברת לוין – כיכר מסריק ת"א, הגר סתת – מתחם התחנה ת"א ,  קלקשוז- רמת החייל, המייסדות – אבן יהודה , גאיה – דרך השלום 101תל אביב ,משאלות – אם המושבות וראש העין  מכולת –אבן יהודה, כפר מלל ובית חירות ,אחותי ואני – פרדס חנה כרכור, לנציאנו – זכרון יעקב, בשין ועין-קריית טבעון,תהילה – ראש פינה ,מרקש- קיבוץ הגושרים, עלמא- מרכז מסחרי מכבים, אומה קידרא- א.ת. שילת, פיאצה  – גדרה. ובעוד נקודות מכירה ברחבי הארץ. פרטים באתר: www.2sis.co.il 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה