יום שני, 7 במאי 2012

"מיני באזל" ברשת אימפרס מבית היבואן רולטיים


הוזמנתי לאירוע "מיני באזל" בחנות אימפרס בה הציגו בפנינו את הקולקציות החדשות הישר מהתערוכה המדוברת!!!

אימפרס - רשת חנויות לשעונים ותכשיטים מבית היבואן "רולטיים" המציעה מגוון רחב של מותגי יוקרה ואופנה מהמובילים בעולם. הרשת קיימת בפריסה ארצית בקניונים המובילים ומעניקה שירות אמין ומקצועי בסטנדרטים הגבוהים ביותר
רשת אימפרס פרוסה על פני אחד עשר חנויות דגל מרכזיות ברחבי הארץ המתאימות לכל כיס, ומציעה לכם פנייה ישירה אל חנות היבואן, שמבטיחה חדשנות, מקוריות, ללא פערי תיווך ובעיקר הימנעות ממוצרים משומשים. לאחרונה הצטרפו למשפחת אימפרס שני סניפים חדשים, האחד בקניון רחובות והשני בקניון עיר ימים בנתניה.
כיבואנים בלעדיים אנו מציעים לכם, גישה אל "רולטיים", יבואנית השעונים הגדולה ביותר בישראל, המייבאת מותגי יוקרה, אופנה, ספורט, אלגנטי, קלאסי ואספנות. בין מותגי השענות:
Breguet, Blancpain, Hublot, Omega, Longines, Tissot, Gucci, ck, Kenneth Cole, Obaku, TW Steel ועוד.
רשת אימפרס מציגה בפניכם את תחום שעוני היוקרה בישראל ותכשיטים מקוריים. הרשת אף מציעה מגוון שירותים נלווים, החל ממרכז שירות מקצועי בסטנדרטיים אירופאים, חדר עסקאות ומחויבות לרמת שירות גבוהה. למה השירות שלנו בעל חשיבות עליונה? מכיוון שתחום השעונים מסמל קנייה אמוציונאלית, הדורשת מחשבה מקדימה והשקעה כספית מחושבת. כשאתם ניגשים לקנות שעון או מותג יוקרתי אחר, אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים? גם אם תרצו לבחור מתנה לאדם קרוב ללבכם, אנו נדע לכוון אתכם במקצועיות ובמסירות אל עבר הרכישה שמתאימה לכם, רגשית וכלכלית.
הנה כמה מהשעונים שהוצגו בפני ואהבתי:
שעון OMEGA לנשים:
שעון Tissot לנשים:
שעון של Gucci:

שעון של Kenneth Cole לגבר:
שימו לב לרקע השקוף של השעון, והמחירים שלהם ממש זולים.
רשת החנויות אימפרס, מציגה את הקולקציה השקופה לאביב קיץ 2012, מהמותג  Kenneth Coleקנת קול . לאחר שהשתלט על מסלולי התצוגה בשבועות האופנה ברחבי העולם, כעת הגיע טרנד השקיפות לאקססוריז בכלל ולשעונים בלבד.
בית האופנה הניו יורקי קנת' קול חשף בתערוכת באזל לפני כחודש את קולקציית השעונים החדשה לאביב 2012. הקולקציה מאופיינת במגוון של צבעי בסיס המהווים קונטרסט מובהק האחד לשני. מכחול כהה לגברים דרך ורדרד אפרסקי לנשים ועד שילובים של מתכות כסופות, שחורות, מוזהבות וחומות.
לוחות השעונים הן המרכיב המפתיע ביותר בעיצוב הקולקציה החדשה. מלבד שנתות ומחוגים המוצבים במעטפת ובמרכז בהתאמה, שאר העיצוב תלוי בידי העונד, תרתי משמע. למעט עיגול מרכזי המכסה את מנגנון השעון, שאר לוחו הינו שקוף לגמרי החושף את עור העונד אותו והופך אותו לאלמנט העיצובי העיקרי. מעולם לא היה שעון שהתמזג עם היד בצורה כה קוהרנטית כמו שעוני קולקציית האביב של קנת' קול.
טווח מחירים: 720-1,015 ₪


שעון נשים של CK:

מותג השעונים CK משיק קולקציית שעונים מתלפפים בהשראת סנדלי הגלדיאטורים של ימי הביניים:
מותג שעוני האופנה  ck משיק קולקציה חדשה של שעונים מתלפפים לנשים, עמידים במים עד 30 מטר עומק, הלוקחים השראתם מעיצוב סנדלי הגלדיאטורים של ימי הביניים.
מוקד השעון הוא בצמיד העור האמיתי, אשר מגיע בגוונים של שחור, חום או לבן. גוף השעון החלקלק עשוי מנירוסטה מלוטשת עם לוח שחור או כסוף, או ב-PVD מוזהב עם לוח כסוף.
כל שעון ניתן להשגה בשני גדלים המושלמים בעיצובם בעזרת לוגו דיסקרטי של המותג בשעה 12.
מחיר: 1,295 ₪ 

שעון נוסף של CK שאהבתי:

מותג השעונים CK משיק קולקציית שעונים חדשה לנשים המציגה את הגישה המהפכנית לשעון הצמיד הבנאלי:
מותג שעוני האופנה CK חושף קולקציה חדשה של שעוני נשים, המציגה גישה מהפכנית לשעון הצמיד הבנאלי תחת השם – "CK AGILE".
השעונים מורכבים משני כבלים מלוטשים בעדינות רבה, הנסגרים על ידי אבזם יפיפה אשר מהווה תכשיט בפני עצמו. השעון עשוי מחומרי גלם, מנירוסטה כסופה ועדPVD זהוב מלוטש, המשלימים את העיצוב הנשי בהתגלמותו.
לשעון גרסת זהב, לוח השעון נהפך לכסוף, בעוד בגרסה הכסופה לוח השעון נצבע בנוסף לכך גם בשחור. כל לוח הוא מינימאלי להשלמת המראה, עם אינדקסים בודדים ב-3, 6 ו-9 ולוגו דיסקרטי של המותג בשעה 12. כמו כן, השעון עמיד במים עד 30 מטר עומק.
מחיר: 1,325 ₪ 

שעון BCBGMAXAZRIA לנשים:

לראשונה בישראל קבוצת רולטיים משיקה את המותג השעונים האופנתי BCBG
קולקציית השעונים האופנתית של מקס עזריה כוללת דגמים ייחודים המתאימים הן ליומיום והן לשעות הפנאי.
רשת תכשיטי אימפרס מקבוצת רולטיים,  המייבאת ומשווקת לישראל מותגי פרימיום  בינלאומיים, משיקה לראשונה בישראל את מותג השעונים האופנתי  BCBG, מותג הדגל של המעצב מקס עזריה.
הפירוש מאחורי הביטוי הצרפתי BCBG - Bon Chic, Bon Genre הינו "סגנון טוב,יחס טוב", המותג המפורסם בעולם של מקס עזריה מגלם גם התחכום האירופי וגם את הרוח האמריקאית.
BCBGMAXAZRIA נחשב לאחד המותגים היוקרתיים והפופולאריים בארה"ב ובעולם, ומציע מגוון רחב של שעונים מעוצבים ומגוון פריטי אופנה לנשים כגון: ביגוד,נעליים, תיקים, חגורות ועוד.
BCBG, מותג הדגל של המעצב מקס עזריה, נוחת בישראל ומביא עימו את הגלאם של מיטב הסלבריטאיות כמו: ג'יזל בונדשן, איוונקה טראמפ, הנסיכה קייט מידלטון ואחותה פיפה.
לדבר אבי מרקוביץ, מנכ"ל קבוצת רולטיים: "מקס עזרייה, נחשב לאייקון תרבותי ואופנתי בכל רחבי העולם. העיצובים שלו צעירים, נוטפי סטייל, טרנדיים ומחוברים למגמות האופנה הבינלאומיות" .
עוד הוסיף מרקוביץ: "שעוני המותג מעוצבים בהשראת הטרנדים המובילים באירופה וארצות הברית, מה שמייחד את המותג BCBG    והופך אותו  למותג החם ביותר- עדכני ומעוצב. מחירי המותג בישראל יהיו דומים למחיריו בעולם -  והכוונה היא שעונים אופנה יוקרתיים במחירים סבירים".
תמיד בקדמת האופנה, האישה של  BCBG מקס עזריה, ידועה בחוש הסטייל שלה. היא צעירה ברוחה ומאמצת לעצמה שיק חסר מאמץ. חובבת שופינג נלהבת, המעריכה בגדים ואביזרים אלגנטיים אך לבישים, לא ניתן להתחמק מביטחונה העצמי המתבטא בגישת וגיוונה האופנתי.
המותג מציע עיצובים  של שעונים ממולחים ובטוחים אותם האישה יכולה לענוד בסטייל בכל רגע ביום, מהעבודה בבוקר עד לבר בערב.
בין מאפייני העיצוב של שעוניBCBG   ניתן למצוא את האלמנטים אייקוניים כמו לוגו הפרפר ואבזם הBCBG, לוגו החברה ימוקם תמיד בעדינות ולא ראוותנות, עיצוביי השעונים נשיים במיוחד ובעלי צורות ייחודיות, וצבעוניות השעונים ענפה, אך עם דגש רב לצבע הלבן.
טווח מחירי הקולקציה: 720-1,070 ₪ 

ואני התחדשתי בשעון מהמם של Ubako:
רשת החנויות אימפרס מציגה את שעון יד נשים ייחודי ומעוצב המוביל בעולם מהמותג OBAKO, הידוע כידידותי לסביבה

רשת אימפרס מציעה שעון יד לנשים ייחודי ומעוצב , המוביל בעולם של המותג  OBAKU. שעון אובאקו ידוע כידידותי לסביבה, הסוללה אינה מכילה עופרת וכספית.
חברת אובקו, הידועה בשאיבת השראה מכוחות הזן היפני הזורעים רוגע באדם, משיקה את הדגם החדש V149. הדגם מאופיין במעיין צלחת לבנה שהשראתה הייתה אפקט הזן המרגיע של התבוננות בעיגולים לבנים המקיפים אחד את השני. בצורה כזו, השעון לא רק מתפקד כמראה זמן אלא כמרגיע נקודתית את העונד בעת המבט בו ליותר מחמש שניות.
השעון מגיע במגוון צבעים ושילובים של כסף, זהב, שחור ולבן, ברצועות מתכתיות או עור.
שעון אובקו מתאפיין במראה מינימליסטי ונקי, כתר וצמיד העשויים מפלדת אל חלד המצופה בציפוי זהב, עמיד במים, זכוכית טיטאן וסוללה ל- 5 שנים.
מחיר: 675-770 ₪

זוהי רק טעימה קטנה מהקולקציה המרהיבה של השעונים ברשת חנויות אימפרס,
כפי ששמתם לב המחירים של השעונים סבירים והדגמים ממש ממש יפים, 
כמובן שברשת יש גם שעוני יוקרה!


שירות נוסף שמוצע בסניפי הרשת הוא הערכת שווי של שעונים לצורכי ביטוח, וכן אפשרות לביצוע קניות בפגישה אישית מתוכננת מראש. חנויות הדגל מעוצבות עם דגש ייחודי על הערכים המוספים שמציעה הרשת, ההופכים את חוויית הקנייה למרגשת.
שירות תיקוני שעונים ברשת אימפרס
מעבדת תיקוני שעונים ומרכז השירות של רשת אימפרס, מייצגת את מותגי היוקרה כנציגות ישראלית בלעדית. טכנאי מרכז השירות מוסמכים ומעודכנים בכל החידושים הרלוונטיים בתחום, כך שידעו לספק לכם מענה מידי לדרישתכם. ברשותנו מעבדה מובילה המחזיקה בציוד וחלקי חילוף מקוריים בלבד. כל קריאת שירות עוברת בסיום הטיפול בקרת איכות קפדנית בסטנדרטים המחמירים של יצרניות השעונים בעולם.
רולגולד
חברת רולגולד מבית קבוצת "רולטיים", המשווקת ברשת אימפרס, הוקמה בשנת 2011 במטרה ליצור גוף מקצועי המתמחה ביבוא ויצור קולקציות תכשיטי זהב, יהלומים ואבני חן באיכות ללא פשרות.
הקמת רולגולד נבעה מצורך צרכני שזוהה ברשת החנויות של רולטיים. צרכנייה הנאמנים של הרשת דרשו לשלב בין קולקציות השעונים גם קולקציות תכשיטים, שלהן המוניטין, השירות והמקצועיות של קבוצת רולטיים.
חברת רולגולד מייבאת ממיטב חומרי הגלם ומקולקציות מובחרות בעולם ומייצרת תכשיטים במגוון רחב הכולל תכשיטי זהב, תכשיטים משובצים יהלומים ואבני חן, תכשיטי יוקרה ואופנה, תכשיטים קלאסיים ומודרניים באיכות גימור גבוהה וברמה בינלאומית.
התכשיטים המיוצרים על ידי רולגולד, מיוצרים כולם במפעלים בארץ שנבחרו בקפידה, תוך שימוש בבעלי המקצוע המובילים, טובי הצורפים והמשבצים על פי מודלים ייחודיים וחדשנים.
רולגולד מבינה את חשיבות אירועי האירוסין והחתונות ולכן בחרה לשווק ולייצר טבעות אירוסין ונישואין מרהיבות ומיוחדות על פי הזמנה במחירים אטרקטיביים ובתנאי תשלום נוחים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה