יום רביעי, 16 במאי 2012

אירוע קהילת מוצר השנה 2012 !



השבוע הוזמנתי לאחד האירועים הכי מדוברים בעולם הצרכנות!

אירוע קהילת מוצר השנה 2012
האירוע התקיים בסינמה סיטי גלילות, במתחם סגור בו הציגו בפנינו חלק מהמוצרים שזכו במוצר השנה 2012:

בכניסה קיבלה אותנו הכינה הכי מפורסמת: "הכינה נחמה":

בעמדה של טונה סטארקיסט חילקו חוברת מתכונים:

בעמדה של טמבור הציגו לנו את הצבעוניות שלהם על לוחות שצבעו ממש באותו הרגע:
זהירות... "צבע טרי"....
בעמדה של אלקטרה - הציגו את "אלקטרה בר" - בר המסנן מים:

בעמדה של פמפרס - הדגימו לנו על הספיגה של החיתולים:
ואני בתור חברה פעילה בקומונת הנאמנות של פמפרס (קומונה מדהימה בתפוז) קיבלתי גם אריזה של החיתולים:

בעמדה של SYOSS - הציגו את מגוון הצבעים לשיער ומגוון המוצרים לשיער:
 

בעמדה של DUCK - הציגו את דיסק הג'ל החדש - והריח שהעמדה שלהם הפיצה היה מעולה!!!

הייתה גם עמדה של עלית - בה חילקו אייס קפה אספרסו, ממש מעולה שהשאיר אותי מלאת אדרנלין אפילו כשהגעתי הביתה בלילה ונשארתי ערה עד מאוחר כדי לסדר את כל המוצרים (שתיכף תראו...) במקום!!!
עמדה נוספת מעניינת במיוחד הייתה של milka - בה חילקו לנו עוגיות ושוקולדים טעימיםםםםם!!!

בעמדה של נחמה care - קיבלנו מדבקות ובובה חמודה של נחמה שהבת שלי שמחה מאוד לקבל,
היום בבוקר כשהגענו לגן היא אמרה לגננת: "הכינה נחמה באה לבקר בגן"
והגננת בהיסטריה מסתכלת עלי....? 
ואני: סתאםםםםם, בסה"כ הבאנו בובה של הכינה נחמה.... 
וכולנו צחקנו :-)

בעמדה של Siemens - הציגו לנו את מכונת הכסיבה i-dos וקיבלנו שקית עם ג'ל כביסה מעולה!

תבינו שעד עכשיו את כל המתנות האלו קיבלנו בלי שבכלל ידענו מה אנחנו מקבלים בתיק הגדוש של מוצר השנה 2012!!!!
לאחר המינגלינג והנישנושים במתחם הסגור נכנסו לאולם ענק והציגו בפנינו את המוצרים הזוכים לשנת 2012:
באירוע גם צפינו בסרט חדש שנוגע לכל אחד שהוא הורה או שהוא בדרך להיות הורה:
למה לצפות כשאתם מצפים:
סרט חמוד ומצחיק...
ואתם בטח מאוד סקרנים לדעת איזה מוצרים הסתתרו בתיק מוצר השנה 2012:

ככה התיק נראה במבט ראשון....
ואלו המוצרים שהיו בתוך התיק:

מבין כל המוצרים שנבחרו למוצר השנה 2012 יש מספר מוצרים שאני אישית מאוד אהבתי והתחברתי אליהם ולא היה לי ספק שהם מוצרים מעולים!!!
המוצר הראשון: חיתולי פמפרס!
אז כבר סיפרתי לכם שאני חברה בקומונה של פמפרס, מה שלא סיפרתי הוא שהבת שלי מהרגע שהיא נולדה הטוסיק שלה התעטף באיכות ורכות של פמפרס.
לקומונה הצטרפתי כשהבת שלי הייתה כבר בת שנה.
במהלך השנתיים וחצי בהם השתמשנו בחיתולים של פמפרס הם התחדשו וחידשו מספר פעמים - וזה כבר ראוי לציון חברה שכל הזמן מנסה לחדש ולהתחדש!!!
והחידוש האחרון שיצא מוצלח ביותר: הגנה של 5 כוכבים!!! - כמו בבתי מלון שנותנים ציון של כוכבים (כש-5 כוכבים זה הטופ!) ככה אני מרגישה גם עם החיתולים!!!
לא היו נזילות ולא אדמומיות, וזה לא סוד שהחיתולים של פמפרס הכי רכים שיש! והכי נעימים לעור התינוקות העדינים שלו!
בהחלט איכות ורכות - ועל זה אני לא מתפשרת!
זה הסרטון של פמפרס:


המוצר השני: בקבוק MAM
את הבקבוקים של MAM הכרתי כאשרת הבת שלי נולדה, כמו אמא טובה (ועקשנית) הנקתי אותה 8 חודשים! 
חזרתי לעבודה אחרי 3 חודשים... (מכורה לעבודה שכמותי...) והייתי צריכה למצוא בקבוק שיתן תחליף הולם. כמובן שהמשכתי לשאוב חלב כי היה לי חשוב שהתינוקת שלי תמשיך לקבל את כל הויטמינים וכל התזונה החשובה! 
ניסיתי מספר בקבוקים אבל אף אחד לא היה נוח ומתאים למתוקה שלי, הפטמה של MAM  הינה אורתודנטית וסימטרית, העשויה מסיליקון רך המיוחד. 
לבקבוקים יש טכנולוגיה שעוזרת נגד הגזים: anti-colic, ולכן תחתית הבקבוק ניתנת לפירוק מה שעוזר גם בניקוי הבקבוק.
הבקבוקים עשויים מפוליפרופילן (Polypropylene) ואינם פולטים ביספנול A ולכן אין לחשוש בעת השימוש.
וזה הסרטון על MAM:


המוצר השלישי: BPHONE - ביפון של בזק
היום כמעט לכולנו יש טלפונים חכמים, ואנחנו יכולים לחסוך המון כסף בשיחות, בעיקר אם אתם כאלו שנוסעים הרבה לחו"ל...
האפליקציה החינמית של בזק - מאפשרת לנו לעשות שיחות טלפון מהנייד והכל בעלות של שיחה מקומית!!! וגם כשאנחנו נמצאים בחו"ל!!!
איך שזה מקל לנו על החיים וחוסך לנו הרבה כסף!!!
הסרטון שלו ביפון:



המוצר הרביעי: פיטנס בר של אוסם
מוצר שעוזר לי בשעות הכי קריטיות של הבוקר, במקום לנשנש שטויות, חטיף אחד והבטן רגועה עד הצהריים.
החטיף מכיל כ- 90 קלוריות, הוא פתרון מצוין לשמירה על תזונה נכונה ומאוזנת גם מחוץ לבית מבלי לוותר על הטעם.
זה מכסה לי את ארוחת הבוקר, זה טעים ומתוק ומקפיץ אותי ונותן לי כוח להתחיל את הבוקר בכיף!
יש 4 טעמים: טעם טבעי, שוקולד מריר ותפוזים, תות, שוקולד מריר. (אני הכי אוהבת את השוקולד המריר)
הסרטון של פיטנס:


המוצר החמישי: נחמה care
אי אפשר בלי נחמה הכינה הכי מפורסמת, גם הגדולים וגם הקטנים מכירים אותה...
לא מאחלת לכם להכיר אותה מקרוב, אבל לכולנו קרה פעם בחיים בעיקר כשהיינו ילדים שנחמה קפצה לביקור והשאירה אותנו עם צאצאים לא רצויים...
התכשיר מעולה וללא חומרי הדברה! וגם אין לו ריח מסריח....
הטיפול מאוד פשוט וקל!
הסרטון של נחמה care:


גם אתם רוצים להיות חלק מקהילת מוצר השנה?
דבר ראשון הירשמו לקהילה באתר מוצר השנה בקישור הבא:
שנית, היכנסו לדף הפייסבוק של מוצר השנה :
השתתפו בפעילויות לאורך השנה ותוכלו גם אתם להשפיע ולבחור את המוצרים שלכם לשנה הבאה 2013!!!
בהצלחה....


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה