יום שלישי, 27 במרץ 2012

פתיחה חגיגית לרגל השקת חנויות הדגל אמפוריום ו- Payless במתחם האופנה החדש ברחובות


שבוע שעבר הוזמנתי לאירוע פתיחה חגיגית לרגל השקת חנויות הדגל אמפוריום ו- Payless במתחם האופנה החדש ברחובות!
במהלך האירוע היה מבצע של 1+1 ברכישת נעליים ו-30% הנחה באמפוריום!
אני התחדשתי בזוג נעליים סגולות אלגנטיות....


האירוע הוכתר כפסגת פליטי הריאליטי!
אז מי היה שם?
במהלך האירוע נפגשו כוכבי הריאליטי: מוטי ופונדק ואוסי וכרמית מהמרוץ למיליון, לירון וצבי מהאח הגדול, מור סילבר מ- TLVעושים את תל אביב, סער שורש ונלה גולדברג מהיפה והחנון וגם שני סלבס שאינם מתחום הריאליטי צליל סלע ורגב הוד שנראו קרובים מאוד.
 בתמונה: צליל סלע וסער שורש
האירוע כלל קוקטייל חגיגי, חשיפת קולקציית קיץ 2012, קביעת מזוזה וגזירת הסרט. ומיד לאחר הטקס החגיגי התפזרו הסלבס בחנויות והחלו למדוד נעליים בקצב מסחרר.
בתמונה: אוסי מודדת נעליים

הראשונה להגיע הייתה לירון, שסיפרה כי מאוד קשה לה היה לחזור לעבודה, וכבר הספיקה לציין כי מוכנה לקבל קמפיין אופנה ראשון, ובדקה האם יש מעוניינים בין אנשי העסקים שהסתובבו במקום.
 בתמונה: לירון וצבי
להפתעתנו כשראתה את יריבה מהאח הגדול – צבי, ניגשה להגיד יפה שלום, והשניים נראו כי השאירו את  חילוקי הדעות בבית האח הגדול. לירון אמרה כי אומנם הם שני אנשים שונים מאוד, אבל אין הם שומרים טינה אחד לשנייה.  כמובן שהם לא הולכים להיות החברים הכי טובים, אבל בטח שלא אויבים.
בתמונה: רגב הוד
הזמר רגב הוד, שהגיע באיחור אופנתי של שעה, ברח הישר מהמצלמות ונכנס לתוך החנות Payless. לאחר כ-חצי שעה מצאנו את הזמיר משוחח עם הדוגמנית צליל סלע כשלאחר שיחה של כ- 10 דק' נראה כי החליפו השניים מספרי טלפון. אנחנו מפרגנים, ואתם?!
בתמונה: מור סילבר, מוטי להב וכרמית
מוטי להב הגיע עם ידידתו הקרובה מור סילבר ועם דלקת איומה בשתי עיניו שאילצה אותו להרכיב משקפי שמש נוסח טירה בשעה 19:00 בערב! מיד אחריהם הגיע מי אם לא הצמוד השני של מוטי, פונדק והצטרף לשניים למדידת נעליים.

כבר משעות הצהריים נרשמו תורים בכניסה לסניפים החדשים של עשרות אנשים. בשעה 17:00 נרשמה הסתערות המונית ותוך שעה בלבד הקהל העצום רוקן את המדפים, עובדי החנויות היו צריכים למלא את המלאי על המדפים ונשארו בחנות עד השעות המאוחרות של הלילה.
את הכוכבים שהגיעו להשקה, היו צריכים להוציא מהדלתות האחריות של החנויות בשל ההמולה והעומס שהתרחשו בכניסה לחנויות, בעזרת שני מאבטחים צמודים שליוו אותם עד ליציאה מהקניון.
בתמונה: גזירת הסרט החגיגית
בכירים שהגיעו לפרגן: רחמים מלול – ראש העיר רחובות, הרב שמחה הכהן קוק – הרב הראשי של העיר רחובות, יהודה אורן – מנכ"ל קניון רחובות, קובי וחיים סקאל – מבעלי קבוצת סקאל, אלי עשור – מנכ"ל פיילס בישראל ועוד רבים וטובים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה