יום שבת, 24 במרץ 2012

מכירים את ויפו הכלב המעופף???



הבת שלי מאוד אוהבת לצפות ב-TV,
כמו כל הילדים יש סדרות שהיא מאוד אוהבת, ו..... ויפו הכלב הוא אחד מהדמויות האהובות עליה!

חברת ויפולאנד גאה להשיק
העונה השניה של סדרת המקור המצויירת
"השרדות באי הזמן עם ויפו וחבריו" העונה תכלול 26 פרקים
החל מיום רביעי ה- 28.03 בערוץ הילדים

חברת ויפולאנד, תשיק לקראת חג הפסח, את העונה השנייה של סדרת המקור המצוירת ויפו וחבריו. הסדרה המגוללת את הרפתקאותיו של ויפו הכלב המעופף וחבריו, שודרה בעונה הראשונה שלה בערוץ הופ במשך שנתיים ותעלה בעונה שניה בערוץ הילדים.
עדו אנגל במאי הסדרה: "אנחנו שמחים וגאים שהסדרה ממשיכה לעונה שניה. ויפו וחבורתו היא הפקה ישראלית ברמה הגבוהה ביותר שנעשתה כאן ומיישרת קו עם אולפני אנימציה בינלאומיים, אשר הושקעו בה מיטב היוצרים, הכישרונות והמשאבים המקצועיים. העלייה לאוויר בערוץ הילדים הינה ללא תקדים והיא מעידה על מעמדה של הסדרה בקרב הילדים".
הסדרה האהובה על ילדים והורים כאחד, רכשה לה קהל מעריצים המצפים בכליון עיניים למרצ'נדייז של הדמויות החביבות. את הסדרה מלוות בובות גדולות של הדמויות: חסידות, אוגי, ויפו , אשר ישמשו לפעילויות קד"מ.
סינופסיס
אדון הזמן שולח את ויפו לארבע הרפתקאות באי הזמן, כדי להחזיר את ארבע אבני העונות הקסומות. ויפו מתייצב מול מלכת האביב רודפת הבצע, מלך הקיץ חם המזג, קיסרית הסתיו השחצנית ומלך החורף הערמומי. רק אם ינצח אותם יחזור הזמן למצבו הרגיל, ואדון הזמן יוכל לשלוח את ויפו וחבריו חזרה הביתה
  
יוצרי הסדרה: תסריט מיכאל מאורר, אנימציה סנואובול וי אף אקס, במאי עידו אנג'ל

במהלך העונה, הסדרה תגובה גם באפליקציות ויפו בסלולר ובאייפד

העונה השניה "השרדות באי הזמן עם ויפו וחבריו", תכלול  26 פרקים תעלה לאוויר ביום 28.03 בשעה 07:00 בערוץ הילדים ומיועדת לילדים בגילאי 6-10 .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה