יום שלישי, 27 במרץ 2012

אל תצאו מהכלים, מבצעי סומט לפסח וטיפים לניקיון המדיח!


לקראת פסח כולנו מנקים את הבית ויש מוצר אחד חשוב שצריך להכשיר אותו מחמץ... 
כן ניחשתם נכון, זה המדיח שלנו!

השבוע קיבלתי 2 מוצרים להתנסות:
somat  מנקה למדיח
Somat דאו' מפיץ ריח לימוני

איזה כיף לראות את המדיח נקי ומפיץ ריח נעים של לימון!!! פשוט תענוג!

לקראת פסח מציעה Somat את מנקה מדיח
יוצאת במבצעים אטרקטיביים על מגוון מוצרי Somat למדיח
ומנדבת עצות שימושיות לייעול הדחת הכלים

סומט מציעה לפסח את Somat מנקה מדיח, המיועד לניקוי מדיח הכלים, המסיר ביעילות שאריות שומן ואבנית, המצטברים בגופים ובצינורות שונים במדיח וגורמים להפחתת יעילות השטיפה ולריחות לא נעימים. כמו כן, מנקה המדיח אפקטיבי נגד חיידקיים ובקטריות העלולים להיווצר במדיח. שימוש תקופתי ב- Somatמנקה מדיח שומר על פעולתו התקינה של מדיח הכלים ומביא לתוצאות ניקוי טובות יותר על ידי סילוק שאריות שומן ואבנית.
להשלמה הניקיון והניחוח הרענן מומלץ להשתמש בסומט דאו' מפיץ ריח לימוני רענן הנשמר לאורך שבועות ומפחית ריחות רעים. במחיר של 11.99 ש"ח

Somat מנקה מדיח מוצע לקראת הפסח במחיר מומלץ של 12.99 שקלים 
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

בנוסף, יוצאת Somat במבצעי חג אטרקטיביים על מוצרי המדיח: זוג סומט ג'ל, בבקבוק של 750 מ"ל עם תאי נוזלים מופרדים המשתלבים יחדיו במזיגה, להשגת פעולה משולבת ולתוצאות ניקוי מושלמות, יוצע במחיר של 30 שקלים לזוג (לעומת 39  שקלים למוצר בודד). סומט ג'ל קלאסיק, שהינו ג'ל לניקוי כלים בבקבוק 2 ליטר, המאפשר כ- 80 הדחות ואף יותר, יוצע  במחיר של 55 שקלים (במקום 65 שקלים) ומארז 52 טבליות סומט 7 יוצע במחיר של 40 שקלים (במקום 54.99 ₪).

המבצעים מתקיימים ברשתות השיווק ברחבי הארץ וימשכו במהלך החודשים מרץ אפריל .


אז לא לצאת מהכלים...

Somat מנדבת טיפים כיצד ניתן להשיג תוצאות ניקוי מקסימאליות בהדחת הכלים


פסח מתקרב – סומט, קו מוצרי הניקוילמדיח הכלים, מציע טיפים ועצות שימושיות לייעול פעולת המדיח ולמיקסום תוצאות הניקוי:

  • מומלץ להסיר בעזרת מברשת את הלכלוך הגס, בטרם הכנסת הכלים למדיח.
  • לפני הכנסת הכלים למדיח יש לבדוק שהפילטר של המדיח נקי משאריות מזון. במידה ונותרו שאריות, יש לנקות את הפילטר, כדי שהמים יסוננו בתהליך הניקוי.
  • יש חשיבות לאופן בו מסדרים את הכלים במדיח: את הכוסות יש להעמיד ביציבות ובאופן שלא יגעו זו בזו, כך לא תחסם זרימת המים בין הכוסות ולא יופיעו שריטות הנוצרות מפגיעה של הכוסות זו בזו.  כוסות גבוהות מומלץ שלא להעמיד בקצה סלסלת המדיח, בכדי שלא יחסמו את זרימת המים לכל חלקי המדיח ולכל הכלים. סידור לא נכון של הכלים במדיח וחסימת זרם המים עלול לגרום לריח לא נעים.
  • במידה וקיים ריח לא נעים מומלץ לבדוק האם המדיח הורכב כראוי, לבדוק שצינור הניקוז במקומו ושאין סתימה בפתחי האוורור. אם עדיין נותר ריח לא נעים, מומלץ להשתמש במפיץ ניחוח למדיח המונע ריחות לא נעימים ומותיר ניחוח מרענן.
  • מומלץ שלא להשאיר את הכלים במדיח, אלא להדיחם מיידית. השהיית הכלים גורמת לשאריות המזון להתייבש ולהידבק לכלים ומקשה על הניקיון. במידה וההדחה בכל זאת נדחית ביום או יומיים, רצוי להשתמש בתוכנית שטיפה.
  • בכדי להסיר כתמים שומניים מהכלים, יש לשפוך מעט ג'ל ישירות על הלכלוך השומני ולהשתמש בתכנית הדחה בטמפרטורה גבוהה של כ- 60 מעלות ובכמות מוגדלת של ג'ל ניקוי, כדוגמת סומט ג'ל.
  • עמימות על גבי הכלים וחוסר ברק נגרמים לרוב מכתמי העמילן שבמזון (תפוחי אדמה, פסטות, אורז וכד'). בכדי למנוע כתמים מסוג זה ולהחזיר את הברק לכלים, יש להשתמש בתכנית הדחה בטמפרטורה של 65 מעלות ולהשתמש בכמות גדולה יותר של ג'ל למדיח.
  • מידי מספר חודשים, חשוב לנקות את המדיח משאריות שומן ואבנית אשר הצטברו בחלקים הפנימיים של המדיח, באמצעות חומר ניקוי מיוחד המיועד לפעולה זו. יש להקפיד על תוספת מלח ומבריק. טיפול תקופתי יאפשר פעולה תקינה של המדיח והשגת תוצאות ניקוי טובות יותר.

*** הטיפים באדיבות סומט ג'ל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה