יום רביעי, 7 במרץ 2012

משתה "עד דלא ידע" ב"בית בנמל - המסעדה" !




משתה פורים "עד דלא ידע"
ב'בית בנמל - המסעדה'
"בית בנמל - המסעדה" - כי ככה שותים עד דלא ידע
משתה כזה עוד לא היה!!!

'בית בנמל- המסעדה' חוגגת את חג פורים במשתה "עד דלא ידע"  אשר כמוהו לא היה,
לא בתל אביב ולא בשושן הבירה!
תפריט המסעדה אשר יוצע לאורחי המסעדה בחג פורים, ביום חמישי (8/3/2012) ילווה במנות פורימיות מפתיעות, שלל אטרקציות צבעוניות וכל מה שצריך למשתה פורים הכי טוב בעיר:

החל מהשעה 12:00 ועוד סוף המשתה בשעות הקטנות של הלילה, תעניק המסעדה 20% הנחה על כל משקאות הבר.  המסעדה המתהדרת במבחר סקסי של מעל ל-12 סוגי עראק, תציע במהלך משתה פורים לכולם טעימות לכל דורש, צ'ייסרים חינם יתעופפו לכל עבר, קוקטיילים מיוחדים וצבעוניים לפורים יוצעו לחוגגים במחירים מיוחדים ואוזני המן אשר יחולקו לכולם יעלו חיוך מאוזן לאוזן.  כל הנשים אשר חוגגות באותו היום ממש גם את יום האישה מוזמנות להרגיש "חופשיות על הבר" ולקבל משקה ראשון חינם.  אפילו הילדים יוכלו לחגוג בגדול עם הפתעות במתנה ומילקשייקים בטעמים מיוחדים ופורימיים במיוחד.
שיא המשתה יהיה משעה 17:00 ואילך – אז תתחיל במקום מסיבה אמיתית עם מוסיקה טובה עליה ינצח די ג'יי אשר יעורר את הבאים וירים את כל המסעדה על הרגליים!

אז כמו שנאמר: "אדם חייב להתבסם בפורים עד שלא ידע בין ארור המן לברוך מרדכי..."
אז בואו למשתה הגדול בעיר ב"בית בנמל המסעדה" - זה כדאי!


אודות 'בית בנמל – המסעדה'
'בית בנמל- המסעדה' נפתחה באופן רשמי במרץ 2011.  לאחר שהוקמה מחדש על יסודות 'קום איל פו קפה', שנהרסה בסערה הגדולה שהכתה בנמל תל אביב בדצמבר 2010. התפריטים הנפרדים לבוקר, צהריים וערב הורכבו על ידי שף המסעדה עדי אבו, שהיה גם השף של 'קום איל פו קפה' בחמש השנים האחרונות.         
התפריט הינו אקלקטי וכולל מגוון רחב של מנות מהמטבח הישראלי העכשווי בפרשנות אישית של השף.  המנות האהובות ביותר על קהל הלקוחות של 'קום איל פו קפה' אומצו גם הן אל התפריט הנוכחי.
המסעדה עוצבה על ידי 'סטודיו מו' בהתאם לשינוי הכולל אשר 'בית בנמל' עבר בחודשים האחרונים. השינוי העיצובי והמהותי מחזק בין השאר את הצביון של המתחם כבית, כאשר המסעדה מהווה את המטבח שלו ומגישה בדיוק כמו בבית, שלוש ארוחות ביום.
המסעדה הייתה ונותרה בבעלות 'קום איל פו'.

להזמנות מקום:  03-7171550
שעות פתיחה:23:00 - 9:00
שעות הגשה:
בוקר  9:00-12:00
צהרים  12:00-18:00
ערב  18:00-23:00
"בית בנמל – המסעדה", האנגר 26, נמל תל אביב, טל: 03-7171550
האתר: rest.bayitbanamal.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה