יום ראשון, 4 במרץ 2012

פורום ייעודי להחלפת מוצרים לתינוקות - אמא לאמא של מטרנה !


עריסת תינוק, לול ובגדי היריון למסירה או החלפה –
עכשיו הכל במקום אחד
מטרנה משיקה את "אמא לאמא" –
 פורום ייעודי להחלפת מוצרים לתינוקות
ב"אמא לאמא" של מטרנה מוזמנות אמהות להחליף, לקבל, למסור ולתרום  מוצרים מעולם ההורות והתינוקות

ברוח הימים בהם ציבור הצרכנים מחפש פתרונות לייעול הוצאות משק הבית, משיקה מטרנה, החברה המובילה בישראל בתחום תזונת תינוקות, את "אמא לאמא" - במה מיוחדת בעמוד הפייסבוק של מטרנה, המזמינה אמהות להחליף, לקבל, למסור ולתרום פריטים מתחום ההיריון וההורות.
התינוקות שלנו גדלים כל כך מהר  - מה שהיה טוב עליהם היום כבר יהיה קטן עליהם מחר, מה שעניין אותם השבוע יהפוך כבר ללא רלוונטי שבוע הבא... פורום "אמא לאמא"  נותן את הבמה המרכזית להחלפת או מסירת  פריטים מכל תחום: ביגוד, ריהוט, משחקים, ציוד, ועוד על מנת שתוכלו להחליף את הלא רלוונטי בדבר הבא לילדיכם.
במסגרת פעילות זו מזמינה מטרנה את ציבור האמהות לפרסם בעמוד הפייסבוק שלה מוצרי היריון ומוצרי תינוקות שהן מעוניינות למסור או להחליף בפריט אחר (לא למכירה). מי שמעוניין לקבל או להחליף יוצר קשר ישירות עם המפרסם.
הפרסום ב"אמא לאמא" של מטרנה ידידותי ונוח. המודעות ממוינות על פי קטגוריות , מידות וגילאים כל מודעה מופיעה באופן ברור ובה ניתן לקרוא תקציר על כל מוצר, לצפות בתמונתו, ולראות פרטים ליצירת קשר ישיר עם המפרסם.

עמוד הפייסבוק של מטרנה, בו גולשות רבבות אמהות מדי יום, דואג להתחדש באופן תדיר, ולעמוד לרשות ציבור הגולשות בו. הקמת פורום "אמא לאמא" להחלפת מוצרים, בא לתת מענה לצורך טבעי ויומיומי של ציבור האמהות.
קישור ישיר לעמוד הפייסבוק: http://www.facebook.com/maternababy?sk=app_314371645259088
נועה פרי, סמנכ"ל שיווק מטרנה:"מטרנה הכי קרובה לאמא לא רק במוצרים אלא גם בשירות, מתן המידע והמענה על צרכים מיוחדים של קהל האימהות. מכאן נוצרה פעילות "אמא לאמא" במסגרתה נוצרה במה זו בה הכל מרוכז במקום אחד, נוח וידידותי, המאפשר גם החלפת מוצרים  וגם מתן עזרה לאחרים. ".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה