יום שישי, 22 במרץ 2013

האם את/ה חולה ניקיון???



כולנו מנקים לקראת פסח, אני בטוחה שרובכם אם לא כולכם כבר בשלבי סיום הניקיונות....
יש כאלו שאוהבים לנקות בעצמם ויש כאלו שמביאים עוזרת, אני לא אוהבת שמנקים לי ומסדרים לי את הבית, לי יש את הסדר שלי ואת הצורה שבה אני מנקה...
קצת קשה לי שמישהו אחר שהוא לא אני (או בן זוגי) מנקה ומסדר לי את הדברים, 
אולי דעתי תשתנה בהמשך אבל כרגע זה המצב ואני זו שעושה את רוב העבודה והניקיון בבית!

"רחץ ידלילה הראשון שמתה אשתו.
אמרו לו תלמידיו, לא למדתנו, רבנו, שאבל אסור לרחץ.
אמר להם, איני כשאר כל אדם, אסטניס אני"
(משנה, מסכת ברכות, ב`, ו)

מחלת הניקיון מוכרת עוד מימי המשנה – במשמעות של אנינות, אסטניזם שנרתע מכל מה שמלוכלך וטמא. 
רגע לפני שפסח נכנס אני רוצה לעשות סקר קצרצר ולדעת מה אתם חושבים, האם אתם חולי ניקיון???
הנה שאלון, קצר יחסית, אשמח אם תוכלו לענות עליו:

1.      כמה פעמים בשבוע אתם שוטפים רצפה?
2.      האם אתם שופכים מים, ושוטפים, או מסתפקים בסמרטוט לח?
3.      כמה מוצרים לשטיפת רצפות יש לכם על המדף?
4.      מה הכי חשוב לך – הריח, האחוז החומר הפעיל בחומר, או ההגנה על הידיים?
5.      מהי מלאכת הבית השנואה עלייך (ניקיון אסלות ואמבטיות, הדחת כלים, שטיפת רצפה, כיפול-גיהוץ, חלונות?
6.      האם אתם מסתפקים בחומר פעיל רב תכליתי, או מעדיפים – מוצר נפרד לכל מטרה?
7.      איך נראה בעיניכם ארון הניקיון האולטימטיבי?
8.      כל כמה זמן מנקים את המקרר?
9.      ומתי לאחרונה הזזתם את המקרר וניקיתם מאחור?
10.  לקראת הפסח – האם הבית נכנס לכוננות ניקיון?
11.  וילונות, שטיחים – זוכים ליחס מיוחד?
12.  כמה גלונים של אג`קס כלור הבית שלכם שותה?
13.  האם מתנהל סבב זוגי סביב הניקיון? תורי, תורך?
14.  איך אתם מבהיקים את החלונות? עוברים בנייר עיתונים על האג`קס?
15.  כל כמה זמן אתם מחליפים את ספוגית רחיצת הכלים?
16.  על איזה מכשיר חשמלי לא הייתם מוותרים – מכונת כביסה? מדיח? מייבש?
17.  סירים ומחבתות – האם אתם מכניסים למדיח או מקרצפים ביד?
18.  איך אתם מעדיפים את פלמוליב הכלים שלכם – בריח לימוני או ניחוח אורנים?
19.  ומתי לאחרונה ריססתם את הקרביים של התנור?
20.  האם אתם עובדים עם כפפות?
21.  מהי שריטת הניקיון שלך?
22.  איזה טיפ ניקיון פיתחת בעצמך?


ובהזדמנות זו אני רוצה להמליץ לכם על מוצרי ניקיון שיצא לי לנסות בחודש האחרון ויצאתי מרוצה מאוד גם מהתוצאה וגם מהריח הנקי שנשאר לאחר הניקוי!!!
ויש גם תמונות של לפני.... ואחרי....

ספריי לניקוי כללי- מיועד לניקוי כיורים, אמבטיות, כיריים וסירים
ספריי לניקוי אבנית באמבטיות- מיועד לניקוי אריחים וכלים סניטריים

מותג הניקיון הבינלאומי AJAX מרחיב את סגמנט הניקוי ומשיק 2 מוצרי ספריי להענקת חווית ניקיון מושלמת ויסודית לבית: ספריי לניקוי כללי-המיועד לניקוי כיורים, אמבטיות, כיריים וסירים וספריי לניקוי אבנית באמבטיות- מיועד לניקוי אריחים וכלים סניטריים.
שני המוצרים החדשים, נועדו להקנות נוחות מרבית ומהירה בניקיון של כתמים עקשניים ומשטחים גדולים. המוצרים מותירים ניקיון, רעננות וברק, מסירים שומנים באופן אפקטיבי ומהיר וכן משמידים כתמי אבנית קשים.
AJAX ספריי לניקוי כללי
הספריי החדש לניקוי כללי, נוח לשימוש והופך את חווית הניקיון לקלה ונעימה יותר, מנקה במהירות ויסודיות ומותיר את המשטחים נקיים, נוצצים ומבריקים ללא כל מאמץ.ניתן להשתמש בספריי לניקוי כללי לניקיון כיריים, אמבטיות וסירים הודות למרכיב פעיל המסיר שומנים באופן אפקטיבי ומהיר.
ספריי AJAX מתמחה בהברקת המשטח והותרתו נקי, מבריק ומצוחצח ללא כל מאמץ.החומר הפעיל מרוכז ולכן הוא מבטיח ניקיון יסודי ויעיל במאמץ קטן ובמהירות רבה.
הספריי משווק במיכל לבן אטום בשילוב תווית כתומה באריזה של 750 מ"ל. 
מחיר מומלץ לצרכן לתכולה של 750 מ"ל: 15.99 ₪.
לפני...
ואחרי...


לפני....
ואחרי...




AJAX ספריי לניקוי אבנית באמבטיות
הספריי החדש לניקוי אבנית מאריחים וכלים סניטריים, מיועד להסרה והשמדת כתמי אבנית הקשים להסרה. הספריי מחטא ומותיר את המשטח מבריק ובניחוח רענן.
הספריי משווק במיכל לבן אטום בשילוב תווית כחולה באריזה של 750 מ"ל.
מחיר מומלץ לצרכן לתכולה של 750 מ"ל: 15.99 ₪.
המוצרים החדשים מצטרפים למוצרי ניקוי של המותג המוביל AJAX, המספק מענה רחב לניקוי הבית לצרכן.
הנה עיגולים של אבנית על הכיור:
כתמים שאני תמיד נלחמת בהם ולוקח לי זמן להוריד אותם!
והכיור לאחר הניקוי שלקח לא יותר מ-2 דקות:



להשיג החל מפברואר ברוב רשתות השיווק ובחנויות הפרטיות ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה