יום שני, 18 במרץ 2013

הכי טבעי כמו אמא



אין ספק שהמוצרים של טומי טיפי מאוד אייכותיים וזה מניסיון, כשהבת שלי הייתה תינוקת השתמשתי במוצרים שלהם החל מבקבוקים, מוצצים, וכשהיא גדלה המשכתי עם קערות אוכל ובקבוקי שתיה ועוד....
אני רוצה להמליץ לכם על 2 מוצרים שהם הבסיס לכל הורה שרוצה לתת לתינוק שלו את הטוב ביותר!!


חדש מ"טומי טיפי"
מגוון מוצצים  אורתודנטים זוהרים בחושך
עשויים לטקס, עוצבו ותוכננו ע"י רופאי שיניים   


חברת "הנסיך הקטן" המתמחה בייבוא מוצרי תינוקות איכותיים, מציגה מגוון של מוצצים איכותיים לתינוקות של המותג האנגלי המוביל "טומי טיפי".

מגוון המוצצים מיועד לגילאי  6+ חודשים, כאשר ידיות המוצצים זוהרות בחושך ומקלות על ההורה והפעוט למצוא את המוצץ גם בלילה.
המוצצים הינם אורתודנטיים ועוצבו במיוחד ע"י רופאי שיניים להתפתחותו הבריאה של חלל הפה. הם עשויים לטקס – חומר טבעי, היפו אלרגני שאינו מזיק ולא נספג בגוף.

המוצצים מאושרים לשיווק ע"י משרד הבריאות מכון התקנים האירופי , האנגלי והישראלי .
להשיג בחנויות וברשתות לתינוקות. מחיר לצרכן:   39.9 ₪.


"הנסיך הקטן" משיקה מארז חדש של מוצצים  לסרבנים
מבית "טומי טיפי"

חברת "הנסיך הקטן", המתמחה בייבוא מוצרי תינוקות איכותיים, משיקה ליין חדש של מוצצים איכותיים  לתינוקות של המותג האנגלי "טומי טיפי" מסדרת "CHERRY" לגילאי 6-18 ולגילאי 0-6 חודשים.  חברת "טומי "טיפי" הינה חברה ותיקה המתמחה בפתרונות החדשניים, המקוריים, המובילים והיעילים בעולם. אז מה הפלא שהמוצץ שלה מסדרת "CHERRY" נחשב למוצץ הסרבנים האולטימטיבי?

מוצץ cherry הינו פתרון מיטבי לתינוק בשל תכונותיו היחודיות:

·         זהו המוצץ היחיד בעל פטמה זהה לפטמת המוצץ שמקבלים בבית החולים

·         הוא עשוי לטקס - חומר טבעי אשר אינו מזיק לתינוק.

·         ללא ניטרומיזין.

·         בצורתו הוא מעוצב כבלון רך ומזמין,  זו גם הסיבה שמוצץ זה מתהדר בנתון הצלחה מרשים ביותר: 99% הצלחה בלקיחת המוצץ גם בקרב הילדים הבוגרים יותר אשר מסרבים לקחת מוצץ.  גם סרבני המוצץ העקשים ביותר יתקשו לעמוד בפניו! 

·         למוצץ 2 חרירים לזרימה טבעית של האוויר לשמירה על מבנה החניכיים והשיניים


המוצצים מאושרים לשיווק ע"י משרד הבריאות מכון התקנים האירופי , האנגלי והישראלי .
להשיג בחנויות וברשתות לתינוקות. מחיר לצרכן: 39.99 ₪.


סדרת הדגל של "טומי טיפי"
סדרת מוצרים מהפכנית – המחקה את שד האם


"הכי טבעי כמו אמא" הינה סדרת הדגל של המותג האנגלי המוביל "טומי טיפי" –  המיובאת לישראל על ידי חברת "הנסיך הקטן".
זוהי סדרת מוצרים מהפכנית שתוכננה לחקות את הגמישות, התחושה והתנועה הטבעיות של שד האם. המערכת כוללת בקבוקים ופטמות ללא ביספינול A, שהפיתוח הייחודי שלהם מוגן בפטנטים בינלאומיים, ומאפשר קפיצת מדרגה משמעותית בדרך להדמיית ההזנה הטבעית של האם. בנוסף, הבקבוקים והפטמות מאפשרים הארכת משך תקופת ההנקה, כיוון שההזנה מהבקבוק הינה כמו הנקה טבעית, והתינוק לא חש בהבדל בין הנקה להזנה מבקבוק וכך ניתן להאריך את משך ההנקה גם לאחר שהאם חוזרת לעבודה.

הבקבוקים: בקבוקי 150,  260 ו-340 מ"ל, בעלי עיצוב ארגונומי ייחודי, תוכננו כך שיהיו נוחים לאחיזה של ההורים בזמן ההאכלה, ובזכות המבנה הצר של מרכז הבקבוק, אשר מתאים לכפות הידיים הזעירות של התינוק, לאחיזה של התינוק בבקבוק כאשר הוא אוכל לבדו.
הבקבוקים מוצעים גם באיורים בצבעי פסטל - ורוד ותכלת, ומיועדים לתינוקות בגילאים שונים. כל בקבוקי "הכי טבעי כמו אמא" מתאימים לחיבור למשאבת חלב, יכולים לשמש כמיכל אחסון לחלב, ניתנים לשטיפה במדיח כלים ועמידים בסטריליזציה חמה.

הפטמות:
הצורה: פטמות בעלות עיצוב ייחודי המדמה את שד האם. עיצוב אשר נועד להקל את השילוב בין הנקה והאכלה מבקבוק.
הגמישות: הפטמה עשויה סיליקון רך למגע, חומר המעניק תחושה טבעית יותר, כאשר היא מלאה בחלב היא חמה וגמישה בדיוק כמו השד של אמא. במהלך ההזנה היא מתארכת ומתכופפת בגמישות ובעדינות, בצורה הדומה לפטמה של אמא, וכך מאפשרת לתינוק למקם אותה  בזוית המתאימה כמו ביניקה טבעית.
הנוחות: בצדה של הפטמה נמצאשסתוםנגד גזים, אשר נועד לשחרר אויר מהבקבוק באופן הטוב ביותר, מה שמבטיח הזנה נוחה ובלתי-פוסקת עבור התינוק עם פחות סיכוי לבעיות  גזים.
הגודל: גודל שטח הפטמה תוכנן בהתבסס על שטח השד שהתינוק לוקח לתוך הפה בזמן יניקה ועל תנוחת האף והסנטר של התינוק על השד.  לכן, שטח הפטמה מבטיח שכל פני התינוק יגעו בשטח החם והרך שלה במהלך ההזנה ולא בטבעת הבורג הקשה יותר.

בקבוקי "הכי טבעי כמו אמא מאפשרים הארכת משך תקופת ההנקה, כיוון שההזנה מהבקבוקים הנ"ל הינה כמו הנקה טבעית והתינוק לא חש בהבדל.

ניתן להשיג גם ברשתות השיווק המובחרות, רשתות הפארם ובחנויות פרטיות המתמחות במוצרי תינוקות.
לבירור  נקודות  המכירה הקרובות למקום מגוריכם: 08-9426633.
 אתר אינטרנט: www.littleprince.co.il


חברת "הנסיך הקטן", מתמחה בייבוא מוצרי תינוקות, צעצועים וכלי כתיבה, של המותגים המובילים בעולם,ביניהם מותגי: Tommee Tippee (טומי טיפי), Crayola (קריולה),   סמי הכבאי, בוב הבנאי,  הדבורה מיה ואחרים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה