יום חמישי, 24 במאי 2012

פריטי אופנה פופולאריים ימכרו במחירי עלות כבר בתחילת העונה - LOSS LEADER


כמו רשתות הפארם, רשתות המזון והאלקטרוניקה , גם רשתות האופנה בישראל, החלו  בימים אלה להציע מוצרי "לוס לידר" – מוצרים פופולאריים שימכרו במחירי עלות. מוצרים אלה מיועדים  ליצור יתרון משמעותי לרשת ו"למשוך קהל". מדובר במגוון רחב של  מוצרים  עם ערך נתפס  גבוהה,  המתחלפים  מידי מספר שבועות.
קבוצת ריטייל ישראל המפעילה מספר רשתות אופנה, מובילה בישראל מהלך  ומכניסה מוצרי "לוס לידר" לרשתות אופנה, כמו: חולצות ב – 19.90 ₪, ג'ינסים ב – 99.99 ₪, שמלות ב – 99.99 ש,ח ועוד.

אז סוף סוף הגיעה הבשורה לצרכנים בתחום האופנה ורואים שינוי תפיסתי בקמעונאות האופנה:
פריטי אופנה  פופולאריים ימכרו במחירי עלות
 כבר בתחילת העונה - LOSS LEADER 

אבי מלכה, בעלי קבוצת ריטייל ישראל: " כמו בענף המזון הפארמים ועוד גם רשתות האופנה יציעו  בתחילת העונה בסט סלרים מובילים במחירי עלות"
עולם האופנה עובר שינוי תפיסתי, כמו ברשתות המזון, הפארמים והאלקטרוניקה אשר  נוהגים  להציע פריטים פופולאריים במהלך השנה,  במחירי עלות LOSS LEADER כדי למשוך קהל צרכנים חדש. כך מסתמן גם בעולם קמעונאות האופנה. מגמה חדשה לקיץ 2012.
מי שמוביל את המהלך בישראל היא קבוצת  ריטייל ישראל אשר מונה את הרשתות mlml men,ג'אמפ וMLLY.
לדברי אבי מלכה, בעלי קבוצת ריטייל ישראל: "הצרכן הישראלי הבין על מנת  לקבל מוצרים במחירים אטרקטיבים,  אין צורך   לחכות בתחום האופנה למבצעי סוף העונה . מסיבה זו, הרשתות הקמעונאיות בעולם ובישראל  החלו לזרוע על פני כל העונה מבצעים במחירי עלות-LOSS LEADER.
לדבריו: "רשתות האופנה יאמצו את  הקונספט הזה,  צעד  שהתחזק לאחרונה  בעקבות המחאה בקיץ האחרון וזאת בשל ההתנהגות הצרכנית של הישראלי  החדש  אשר מודע למחירי המוצרים  ויתרה מזאת, הוא יודע כמה הוא מוכן לשלם עבור  פריט. זהו קהל שמחפש את המחיר הטוב ביותר בתמורה לכסף שלו.
עוד מסר מלכה: בתור קבוצת רשתות שמכירה  היטב את הלקוח הישראלי ואת ראיית העולם הצרכנית שלו אנו נחזק את המגמה הזו ברשתות אותן אנו מפעילים  ונוביל את המהלך בישראל."
לדברי אבי מלכה:  "הצרכן החדש הוא צרכן חכם ואנו נוביל את מדיניות המותגים שבבעלותנו למגמת  הקשבה  לרצונות הצרכן הישראלי

דוגמאות למבצעיLOSS LEADER   המתקיימים ברשתות  עד סוף חודש מאי:
רשת ג'אמפ : שמלות מקולקציית קיץ 2012  ב- 99.9 ₪ במקום ב- 249.9-289.9 ₪ .
רשת האופנה ml men- מכנסי ג'ינס ומכנסי דריל ב- 99.99 ₪ בלבד, חליפות מחויטות ב- 699.9 ₪  (המחיר כולל ז'קט + מכנסיים אלגנטיים ) ובנוסף על כל קנייה  מקבלים חולצה מכופתרת.
רשת האופנה ml - חולצות בייסיק לנשים מקולקציית -  Basic Colorב- 19.9 ₪ במקום 79.9 ₪, מכנסי דריל צבעוניים לנשים ב -99.9 ₪.

קבוצת ריטייל ישראל תשקיע במהלך חשיפת המוצרים ה – LOSS LEADER  כ – 2 מיליון ₪. הקמפיין יחשוף את המוצרים עם הבלטת המחיר. הקמפיין כולל קמפיין טלוויזיה בערוץ 2, ערוץ 10, קמפיין עיתונות ומגזינים, שלטי חוצות וקמפיין רחב ברשת החברתית.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה