יום שני, 14 במאי 2012

הסבוריאה בשיא פריחתה...



"סבו-מדיס" של חברת "קמדיס"
לטיפול בקשקשים וסבוריאה של הקרקפת – הפורחת באביב

פריחת האביב וחודש מאי מביאים עמם את התפרצות הסבוריאה –  אשר באה לידי ביטוי בעיקר בעור הפנים והקרקפת בחלק העליון של העור ובקרקפת, בצורת גרד, חספוס, אדמומיות וקשקשת. היא אינה מסוכנת, אולם מציקה ולא אסתטית,כאשר עיקר הבעיה נעוצה בהפרשה מוגברת של בלוטות החלב ובזיהום הנגרם ע"י פטריהpityrosporum ovale)).
אמנם מדובר בבעיה כרונית, אך ניתן למנוע את ההתפרצות או להקל עליה, על ידי שימוש בתכשירים ייעודיים.

חברת 'קמדיס' המתמחה במוצרים דרמטולוגיים לעור רגיש, ומשלבת במוצריה את הרפואה המערבית והסינית כאחד,  מנפנפת בדגלה עם מוצרי הקרקפת, מסדרת סבו-מדיס- שמפו וקרם לחות לקרקפת המשלים אותו. הם מיועדים לטיפול בקשקשים ובתופעות הסבוריאה. מוצרים אלו בעלי נוסחאות יעילות שפותחו במיוחד לטיפול בעור רגיש ומגורה ויעילותם האופיינית מתאימה לטיפול בקשקשים  ובסבוריאה דרמטיטיס של עור הקרקפת .

שמפו טיפולי"סבו-מדיס" – לטיפול בקשקשים ולמניעתם. מסיר בעדינות את הקשקשים מהקרקפת ומונע הופעת חדשים. מרגיע את עור הקרקפת, מוריד גרד ומפחית אדמומיות, משקם את השיער ומחזיר לו את הברק והרכות הטבעיים.
מחיר: 59.99 ₪. תכולה: 200 מ"ל.

קרם לחות לקרקפת- הינו קרם לחות לעור קרקפת קשקשי, אדמומי ומגורה. מכיל תערובת של מספר רב של צמחים בעלי פעילות אנטי דלקתית, אנטי-פטרייתית, המווסתים את הפרשת החלב.
משלים את פעילותו של שמפו סבו-מדיס.

מחיר לצרכן: 79.99 שקל (125 מ"ל). 

מוצרי "קמדיס" נמכרים בקופת חולים מכבי, קופת חולים מאוחדת. ברשתות: "ניו-פארם", "עדן טבע מרקט", " טבע קסטל, בתי המרקחת של שופרסל, אניס, אורגניק מרקט, בתי מרקחת פרטיים, ובתי טבע נבחרים ברחבי הארץ. לבירור נקודת מכירה: 1800-350-320.
בפייסבוק -  https://www.facebook.com/kamedis
אתר אינטרנט - http://www.kamedis.com/

***** גילוי נאות: קיבלתי את המוצרים להתנסות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה