יום שלישי, 22 במאי 2012

המעצבת שושי ברבי משיקה את מותג האופנה JUS


המעצבת שושי ברבי משיקה את מותג האופנה JUS ופותחת חנות בהשקעה של 250 אלף ₪

המעצבת שושי ברבי משיקה את מותג האופנה (JUS (Just.Urban.Stars ופותחת חנות בהשקעה של 250 אלף ₪.
החנות בגודל 22 מ"ר נפתחה ברחוב שינקין 30 פינת יוחנן הסנדלר 14 תל אביב.
לאחר הקמת שני מותגים מצליחים ("שוגרדדי" ו"פלסטיק דול"), המעצבת שושי ברבי ממציאה עצמה מחדש ומשיקה את המותג החדש בעיצובה "ג'וס". החנות מאגדת את קולקציית "ג'וס" החדשה וקולקציות עבר של "פלסטיק דול", בבלעדיות.
האסטרטגיה השיווקית של המותג החדש שונה מהמותגים האחרים שהקימה: שיווק המותג יתחיל בארץ ובאתר הבינלאומי של המותג, אשר ישווק את המוצרים בכל העולם, ללקוחות פרטיים וכמו כן לחנויות ברחבי העולם.

שושי ברבי, 32, מעצבת אופנה מזה 7 שנים, הקימה בתחילת דרכה את מותג "שוגרדדי" ולאחריו השיקה את מותג "ברבי דול", לימים "פלסטיק דול", אשר חגג לאחרונה 4 שנים להיווסדו. בחצי השנה האחרונה, ברבי היתה מעורבת בשני שיתופי פעולה האחד קולקציית BFF בשיתוף מותג "STARDUST" לבית האופנה "מיכל נגרין" והשנייה קולקציית "ג'נסיס" במהדורה מוגבלת לרשת "דנה אשכנזי".

שושי ברבי: "אני יוצאת לדרך חדשה. זהו המותג השלישי שאני מקימה. האני מאמין שלי אומר שחובתי להמציא עצמי מחדש בכל מספר שנים, כדי לספק לקהל הלקוחות שלי הרפתקאות חדשות וסיפור חדש."

במותג החדש ברבי בונה את הקולקציות סביב זהות שלמה של דמות שבעיניה מייצגת את כל ערכי המותג. מקור ההשראה שלה הוא לקוחותיה, והם יוכלו למצוא בחנות את כל הפריטים שמתאימים לסגנון הייחודי שלהם: חולצות טי המזוהות עם המותג מתחילת דרכו, ג'ינסים, הלבשה תחתונה, שפתונים ואקססוריז משלימים
קולקציית JUS לקיץ 2012
קונספט הקולקציה בנוי על נושא הצנזורה: אמירות חזקות וחצופות אשר יוצאות בהצהרות ואומרות את כל האמת בפנים, בלי חיקויים, בלי צביעות.
הקולקציה משלבת מוטיבים של חלל חיצון, גלקסיה, מערכת השמש, כוכבים, צנזורה, סקס, מוטיבים רומנטיים, עבודת יד "קראפט". שילוב זה יוצר עולם חדש של דימויים, זאת עם כתב היד המזוהה עם ברבי.

ברבי ידועה כמעצבת החביבה של הסלבריטאים, בין לקוחותיה אנה אהרונוב, יהלי סובול, עברי לידר, סקאזי, אלירז שדה, יונית לוי, עידו רוזנבלום, שלישיית מה קשור, נינט טייב, יהודה לוי, איגי וקסמן, עתי שולברג, מאיה קרמר ורון שחר, משה פרץ, ליאור נרקיס, גיא פינס ובחו"ל הלבישה את פאריס הילטון ולורדס בתה של מדונה.

JUS רחוב שינקין 30 פינת יוחנן הסנדלר 14, תל אביב טלפון 054-5454202


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה