יום שבת, 16 במרץ 2013

להרגיע את העור עם Weleda!



קיבלתי להתנסות תחליב גוף שמתאים לכל המשפחה.
העור שלנו הוא גם שכבת ההגנה שלנו השומרת ומגבילה את חשיפתו של גופנו לסביבה. לעור הגוף תפקיד חשוב בשמירה על תפקודם התקין והטבעי של התהליכים השונים המתרחשים בגופינו.
עור גופינו  נתקל בהשפעות סביבתיות רבות בחיי היום יום:השימוש בחומרי סבון ודטרגנטים קשים בזמן הרחצה או המקלחת, החשיפה לקרינת השמש ושהייה ממושכת במיזוג אויר. אלו תורמים להתפתחותו של עור גוף פגום המתבטא ביובש, חוסר בחיוניות,רכות וברק.
חלב גוף לימון מרענן- מועשר בשמן לימונים אורגני. להענקת לחות,רעננות ותחושת קרירות לעור רגיל. 
אהבתי את הצורה של הבקבוק הלחיץ מאוד נוח לשימוש:

Weleda-  החברה המובילה בעולם בתחום הטיפוח הטבעי והאורגני מציגה חווית טיפוח מעוררת חושים ומשיקה את
Body lotions Weleda
 סדרת תחליבי גוף חדשה המועשרת בשמנים אתריים טהורים המעניקים לעור מראה רך וקטיפתי ומרענן


  • סדרת תחליבי הגוף החדשים  מבוססת על מרכיבים טבעיים בלבד ומבושמת בשמנים אתריים טהורים בלבד
  • סדרת תחליבי הגוף החדשים של מועשרת בשמנים טבעיים, שעוות טבעיות וביניהם שמן זרעי רימונים אורגני, שמן ורד הבר, לימון אורגני ואובליפיחה זהובה.
  • סדרת התחליבים מעניקה תחושת לחות והזנה לאורך זמןובניחוח עדין מרענן
  • אריזת פטנט ייחודית המסייעת בהגנה מפני זיהום וחמצון ובהארכת חיי המדף ללא שימוש בחומרים משמרים.
  • אריזת תחליבי הגוף של זכתה בפרס העיצוב מטעם ארגון IF design
  • בפיקוח תקן NATRUE המחמיר לקוסמטיקה טבעית ואורגנית


טיפוח יומיומי מסעיר חושים
Weleda מציגה סדרת תחליבים חדשה מעוררת חושים לטיפוח הגוף במרקם מענג וניחוח רענן, המסייעת בהענקת תחושת רכות ומראה חלק וקטיפתי לעור הגוף.  
סדרת התחליבים החדשה של מתהדרת בנוסחה חדשנית המטפחת ומרגיעה את עור הגוף, הודות לקומפלקס ייחודי  של שמנים אתריים טהורים ותמציות צמחים מגידול אורגני, הנספגים וחודרים לעור ביעילות.
התחליבים מעניקים לעור לחות אינטנסיבית ונספגים במהירות.
התוצאה:עור רענן, רך, קטיפתי ועשיר בלחות

אריזה חדשנית לנוחות מרבית
בכדי להבטיח את השימוש היעיל ביותר, מעבדות המחקר של Weleda פיתחו אריזת פטנט ייחודית לתכשירי טיפוח טבעיים, שאינם מכילים חומרים משמרים. האריזה בנויה כמיכל בתוך מיכל, כאשר המיכל הפנימי סגור הרמטית ומאפשר הוצאת תוכן התחליב רק בעת יצירת ואקום המופעל בלחיצה. שיטה זו ייחודית וחדשנית ונועדה לספק הגנה מקסימלית למוצר מפני חמצון או מפני מזהמים, כל זאת ללא שימוש בחומרים משמרים. האריזה ייחודית מאפשרת בנוסף ריקון של עד 97% מתכולת המוצר.
טיפוח מותאם אישית לצרכי העור
הסידרה כוללת  4 סוגי תחליבים המותאמים לצרכים המשתנים של העור:
  • חלב גוף ורד הבר- מועשר בשמן אורגני של ורד הבר, שמן חוחובה ותמצית עלי הממליס.  מסייע להתחדשות העור ולשמירה על האלסטיות שלו. מיועד לטיפוח עור רגיל עד יבש.מחיר מומלץ לצרכן:99.90  ל 200 מ"ל
  • חלב גוף לימון מרענן- מועשר בשמן לימונים אורגני. להענקת לחות,רעננות ותחושת קרירות לעור רגיל.מיועד לשימוש לכל המשפחה מחיר מומלץ לצרכן 79.90 ל 200 מ"ל
  • חלב גוף אובליפיחה- טיפוח אינטנסיבי לעור יבש או לאחר שהייה בשמש.להזנה יומיומית, לכל המשפחה מחיר מומלץ לצרכן:99.90 ל 200 מ"ל
  • חלב גוף רימונים- מועשר בשמן זרעי רימונים העשיר בנוגדי חמצון. לשיקום וחידוש עור בוגר. מחיר  מומלץ לצרכן: 109.90 ל 200 מ"ל.
הוראות שימוש
יש למרוח על עור הגוף בבוקר ובערב על בסיס יומיומי


להשיג בבתי המרקחת ובבתי הטבע המובחרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה